Obroty + spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mario_ldz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr mar 07, 2007 22:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Obroty + spalanie

Post autor: mario_ldz » czw mar 08, 2007 00:49

Witam.
problemik z moim golfem Mk2 1.3 pełen wtrysk jest taki:
spadające obroty w chwili nagrzania si silnika.obroty spadają do 300-400 autko gaśnie.
ponadto samochód pali kosmiczne ilości paliwa ok 14-16 litrów a przy takim silniku to zdecydowanie za dużo.
czy ktoś wie co może być powodem tego??

ps
do tego dziwnie sie zachowuje kontrolka od cisnienia oleju.jak silnik wejdzie odczas jazdy na wiecej niz jakies 3500 obrotów to przy spadku poniżej 2500 kontrolka miga i buczy gdy mu przygazuje na luzie to przestaje.o co chodzi??? :panna:


Mario

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » czw mar 08, 2007 02:01

Nie chcem Cię martwić, ale albo twój silnik juz swoje wykręcił, albo pada elektryka. Mogły posypać się jakieś czujniki. Sprawdź czy nie nalałeś za dużo oleju, ja miałem takie same objawy jak ty, kiedy wlałem, olej potem zrobiłem dolewke, i sie okazało, że za dużo chlupnąłem, tylko, że ja sie od razu skubnąłem (10-15min od wymiany oleju), że coś jest nie tak.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » czw mar 08, 2007 08:05

Witam

Może masz trafione przewody wysokiego napięcia i chodzi ci na 3 garach?

Jeżeli chodzi o ciśnienie oleju to możesz mieć uszkodzony czujnik ciśnienia oleju

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Re: Obroty + spalanie

Post autor: ppoll27 » czw mar 08, 2007 10:06

mario_ldz pisze:Witam.
problemik z moim golfem Mk2 1.3 pełen wtrysk jest taki:
spadające obroty w chwili nagrzania si silnika.obroty spadają do 300-400 autko gaśnie.
ponadto samochód pali kosmiczne ilości paliwa ok 14-16 litrów a przy takim silniku to zdecydowanie za dużo.
czy ktoś wie co może być powodem tego??

ps
do tego dziwnie sie zachowuje kontrolka od cisnienia oleju.jak silnik wejdzie odczas jazdy na wiecej niz jakies 3500 obrotów to przy spadku poniżej 2500 kontrolka miga i buczy gdy mu przygazuje na luzie to przestaje.o co chodzi??? :panna:
Co do obrotów i spalania - na początek sprawdź czujnik temperatury i sonde lambda
A olej - to trzeba sprawdzić czujniki oleju (2) - jeden na 0,03 MPa na wolne obroty, drugi na 0,14MPa na obroty powyżej 2000 obr/min, najlepiej dla pewności że układ olejowy jest OK zmierzyć cisnienie oleju na wolnych powinno byc >0,05Mpa, a przy 2000 >0,18Mpa, czasem słabe ciśnienie daje kiepski filtr lub wypracowany olej, bo zakładam że poziom oleju jest OK...


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 162 gości