problem z uruchomieniem 1.6 D

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

M.P.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lut 26, 2007 00:01
Lokalizacja: świdwin
Kontakt:

problem z uruchomieniem 1.6 D

Post autor: M.P. » śr mar 07, 2007 22:19

Mam rano mały problem rano przy pierwszym uruchomieniu musz dość długo kręcić rozrusznikiem ,puźniej przy każdym następnym na dotyk .Czy to wina rozrusznika?
A po uruchomieniu przez chwile pali lampka od ładownia dopiero jak zwiększe obroty gaśnie.
A moze już pora na nowy akumulator ?



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr mar 07, 2007 23:00

możliwe...jeśli rozrusznik zbyt wolno kręci to może mieć ciężko odpalić na zimnym silniku..... sprawa lamki to tylko i wyłącznie wina alternatora....może któaś dioda albo regulator czy szczotki.było gdzieś na forum - poszperaj to znajdziesz - pozdro


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

greg

Post autor: greg » czw mar 08, 2007 00:30

1. jak grzeją swiece,
2. czy filter paliwa dawno wymieniany
3. jak kręci rozrusznik.
4. poodpaleniu kopci czy nie
6. czy przy kreceniu w wężyku idącym do pompy paliwa są pęcherzyki powietrza



Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » czw mar 08, 2007 00:52

1. jak grzeją swiece,
2. czy filter paliwa dawno wymieniany
3. jak kręci rozrusznik.
4. poodpaleniu kopci czy nie
6. czy przy kreceniu w wężyku idącym do pompy paliwa są pęcherzyki powietrza
nie wiem co Ci jeszcze napisać

posprawdzaj to co greg, pisze filtr, ewentualnie zaworek zwrotny na filtrze, sprawdź akumulator, pasek klinowy czy nie luźny, świece itp mozesz zrobic pomiar napiecia na wlaczonym silniku (chyba nie zamieszalem), to podstawa ;) :bigok:


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

M.P.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lut 26, 2007 00:01
Lokalizacja: świdwin
Kontakt:

Post autor: M.P. » czw mar 08, 2007 08:41

świece nówki sprawdzone przed montarzem,filtr nowy ,sprawdze tylko czy paliko sie nie cofa i dam znać co dalej Dzięki :weedman:


Lepiej powoli jechać niż szybko iść

GOLFSTROM_MK_II

Post autor: GOLFSTROM_MK_II » czw mar 08, 2007 16:49

miałem troszke podobny problem co Ty i jak sie później okazało to przekaźnik odpowiedzialny za grzanie świec sie wieszal wart tez to sprawdzić w jakiej jest kondycji



M.P.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lut 26, 2007 00:01
Lokalizacja: świdwin
Kontakt:

Post autor: M.P. » pt mar 09, 2007 12:29

założyłem przezroczyste przewody paliwowe i zauważyłem ,że rano przed filtrem w przewodzie nie ma paliwa czy to normalne ??? a do filtra dolałem rano prawie pół litra paliwa????przez otwór do odpowietrzania

[ Dodano: 11 Mar 2007 08:14 ]
Hallo ludzie jak jest u was z tym filtrem HEEELLLPPP



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 374 gości