[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
nicpoN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:23
Lokalizacja: Oława

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

Post autor: nicpoN » sob mar 03, 2007 18:19

Witam..
Jaka jest najszybsza metoda poprawy osiągów w/w silnika?

Myslalem nad wymiana silnika na 2.0 16v, ale jak narazie fundusze na to nie pozwalają.

Dodam jeszcze, że aktualnie jest zagazowany.

Z góry dzięki.



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » ndz mar 04, 2007 01:26

poszukaj na forum......juz nie raz bylo to omawiane :bigok:



Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » ndz mar 04, 2007 11:25

Moś jakbyś zmienił głowice od ABSu (90 km) ...



Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » pn mar 05, 2007 10:41

Wałek komputer i tłoki z wersi ABS i masz 90 kucy :bigok:
tylko czy to sie oplaca??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » śr mar 07, 2007 17:54

tłoków nie trzeba zmieniac bo roznica w stopniu sprezania miedzy ABS a AAM to tylko 0,5 wiec mała roznica
jezeli komus brakuje mocy to moze jakies małe soft turbo?+ wałki i komputer z ABS mysle ze troche by to chodziło :food: z w miare normalnym spalaniem i przy prostych przerobkach tego co macie
jeszcze mały offtopic:
P.S czy mozecie mi powiedziec czy macie taka kryze(w kształcie tuby)w pokrywie od filtru powietrza wcisnieta miedzy rure do wtrysku a obudowe??



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr mar 07, 2007 18:25

Zoltecek pisze:tłoków nie trzeba zmieniac bo roznica w stopniu sprezania miedzy ABS a AAM to tylko 0,5 wiec mała roznica
Mylisz się , stopień sprężania AAM 9,5 (niektóre źródła podaja nawet 9,0)a ABS 10,0 to spora róznica , podniesienie stopnia sprężania z 9,5 na 10,0 da teoretycznie około 8% przyrostu mocy więc jest o co walczyć


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » śr mar 07, 2007 18:45

mozna nie zmieniac tlokow a zrobic plan glowicy i moze sie wywalczy stopien sprezania w okolicy 10... a soft turbo w tym silniku to marny pomysl... za te pieniadze osiagniesz ze 130-140 koni (jak dobrze pojdzie). a swap wyniesie duuuzo taniej :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » śr mar 07, 2007 21:45

wszystko jasne ale wydaje mi sie ze lepiej miec pewnego AAM soft turbo niz jakis niepewnego 2E



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr mar 07, 2007 23:48

Za pieniądze wydane na turbo do tak marnego silnika jak AAM kupisz i wyremontujesz lepszy dużo mocniejszy w serii silnik. A wałki są ponoć takie same w AAM i ABS (była o tym mowa w innych wątkach).

Kwiatoshi, Przyrost mocy o 100% to jest soft turbo ? :panna: To by było ekstremalne kręcenie tego silnika.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw mar 08, 2007 16:43

Pinhead pisze:wałki są ponoć takie same w AAM i ABS
Inne są :

ABS , RP : 026 109 101 Q
AAM : 026 109 101 M


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw mar 08, 2007 20:31

Masz racje pomyliło mi się z wałkami ABS i RP które są takie same :toimonster:


=-Pinhead-=

Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » pt mar 09, 2007 15:02

Pinhead, Tak czy siak sie zupelnie nie oplaca pakowac kase w AAMa.... fakt troche zle sie wyrazilem mowiac "soft" turbo :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pt mar 09, 2007 20:53

no dobra turbo moze sie nie opłaca ale zmienic wałki i kompa to chyba nie jest az tak duzy wydatek max 300zł a w zamian prawie 90KM chyba nie jest tak zle



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt mar 09, 2007 23:23

A warto wydawać tą kase na przyrost mocy mniejszy niż 10KM ? :) Według mnie nie. Różnica będzie minimalna albo i żadna jak mu przybędzie z 5 koników.


=-Pinhead-=

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 22 gości