Problemy z turbina? zaworkiem N75? czy cos innego?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
nany5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lip 01, 2006 21:22
Lokalizacja: PSZCZOLKI
Kontakt:

Post autor: nany5 » sob mar 03, 2007 20:43

mam takiego samego golfa i ten sam problem wymienilem turbo i tez szarpal ale po kilku regulacjach turbiny jest OK moze daje za duze cisnienie i ja rozlacza


NANY

baxik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw mar 31, 2005 14:39
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: baxik » pn mar 05, 2007 23:12

no wlasnie odswieze temat, bo juz miliony takich samych u mnie jest tak:

MK3 1Z 90KM

dzisiaj wg przepisu jednego z Panow z forum przeczyscilem przeplywomierz wd40, benzyna ekstrakcyjna i woda destylowana

dalem tez po n75 wd40 przemylem woda i wysluszylem wszystko

start

1bieg ok
2 bieg 4000 / 90 km/h
3 bieg 4000/ 110 km/h
4 bieg 3900/ 140km/h
5 bieg obrotow nie pamietam :D od 140 do 150 ledwie doszedl imoze 155 max bo juz nic nie przyspieszal

teraz tak jak to jest

zawor 75 tyka i cyka
przepustnica wyregulowana

za turbo nie chce sie brac bo to dla mnie za mocne, chyab ze te kierownice to nie wymagajace wiekszej wiedzy i stazu mechanika zajecie

pojezdze te kilka dni jak ktos mowil, vaga juz zamowilem postaram sie skasowac bledy i pomierzyc, pozniej wkleje loga zeby mi Panowie pomogli zdiagnozowac

jeszcze moge cos sprawdzic ? czy juz wiadomo o co chodzi ?

dodam lamersko ze ta blaszka w przeplywomierzy swietnie sie swieci i nie jest skorodowana, n75cyka, probowalem go rozkrecic odgielem blaszki a dalej to juz wymagalo rozwarstwienia tego elementu, ale nie ryzykowalem bo bez sensu imo

kolejna sprawa to weze podcisnienia, prosze podajcie mi jakie stypy, miejsca gdzie to moge kupic, lub o co zapytac, mam poprzecierane na nich materialy i nie jestem pewien co do szczelnosci ich

pozdraiwam
BAXIK



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt mar 06, 2007 01:23

baxik, mnie to wyglada na cos z n75 lub wezykami zrob tak odepni czerwony i niebieski od zaworka n75 i je polacz i wtedy zrob ta proba jesli nie pomoze to wymieniaj wezyki i proboj znowu a jesli ci cos pomoze to i tak profilaktycznie wymien wezyki powodzenia


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt mar 06, 2007 18:23

baxik
W 1Z w turbinie nie masz kierownic o zmiennej geometrii, tam regulacja ciśnienia następuje poprzez otwarcie zaworu upustowego, i omijanie przez spaliny łopatek wirnika turbiny.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr mar 07, 2007 19:45

baxik, kup w sklepie moto wężyki do paliwa o średnicy 3,4 mm beda pasowały ja u siebie takie zastosowałem , nie trzeba opasek metalowych gdyz ciasno wchodza na choinki .
Co do zaworka dzisiaj kupiłem go w sklepie 140 nie majatek a jazda TDI całkiem inna bo nie myslisz o notlaufie.
baxik pisze:dodam lamersko ze ta blaszka w przeplywomierzy swietnie sie swieci i nie jest skorodowana, n75cyka, probowalem go rozkrecic odgielem blaszki a dalej to juz wymagalo rozwarstwienia tego elementu, ale nie ryzykowalem bo bez sensu imo
Jutro wezne swój zepsuty zaworek i w pracy troche przy nim pomajstruje , może jakoś te puszke rozbiore .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » sob mar 17, 2007 00:21

te wężyki to takie przezroczyste mogą być?muszą byc grube czy jak



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob mar 17, 2007 00:37

moga byc, tylko dobrze je podlacz(wyjmi jeden zaluz nowy itd) zeby ci sie nic nie pomieszalo, i daj znac jak auto sie sprawuje, powodzenia


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
Lokalizacja: katowice

Post autor: broda1920 » sob mar 17, 2007 00:49

a grubośc jaka bo akurat laża w domu takie cienki choc widziałem w sklepie grubsze



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » sob mar 17, 2007 15:52

Po mojemu lepsze od tych przezroczystych są czarne gumowe z oploten na wierzchu, te przeźroczyste do paliwa do podciśnienia nie są za dobre bo są dość miękkie i przy podcisnieniu mogą sie robić przewężenia.



nizus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 18, 2006 15:33
Lokalizacja: Ustanów
Kontakt:

Post autor: nizus » wt lip 03, 2007 10:19

No dokładnie,
Skończyło sie na wymianie turbiny i tyle! ehhh do tego poszło jeszcze sprzęgło dwumasowe , ładnie a miałbyć taki bezawaryjny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 95 gości