Problemy z turbina? zaworkiem N75? czy cos innego?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
no wlasnie odswieze temat, bo juz miliony takich samych u mnie jest tak:
MK3 1Z 90KM
dzisiaj wg przepisu jednego z Panow z forum przeczyscilem przeplywomierz wd40, benzyna ekstrakcyjna i woda destylowana
dalem tez po n75 wd40 przemylem woda i wysluszylem wszystko
start
1bieg ok
2 bieg 4000 / 90 km/h
3 bieg 4000/ 110 km/h
4 bieg 3900/ 140km/h
5 bieg obrotow nie pamietam od 140 do 150 ledwie doszedl imoze 155 max bo juz nic nie przyspieszal
teraz tak jak to jest
zawor 75 tyka i cyka
przepustnica wyregulowana
za turbo nie chce sie brac bo to dla mnie za mocne, chyab ze te kierownice to nie wymagajace wiekszej wiedzy i stazu mechanika zajecie
pojezdze te kilka dni jak ktos mowil, vaga juz zamowilem postaram sie skasowac bledy i pomierzyc, pozniej wkleje loga zeby mi Panowie pomogli zdiagnozowac
jeszcze moge cos sprawdzic ? czy juz wiadomo o co chodzi ?
dodam lamersko ze ta blaszka w przeplywomierzy swietnie sie swieci i nie jest skorodowana, n75cyka, probowalem go rozkrecic odgielem blaszki a dalej to juz wymagalo rozwarstwienia tego elementu, ale nie ryzykowalem bo bez sensu imo
kolejna sprawa to weze podcisnienia, prosze podajcie mi jakie stypy, miejsca gdzie to moge kupic, lub o co zapytac, mam poprzecierane na nich materialy i nie jestem pewien co do szczelnosci ich
pozdraiwam
BAXIK
MK3 1Z 90KM
dzisiaj wg przepisu jednego z Panow z forum przeczyscilem przeplywomierz wd40, benzyna ekstrakcyjna i woda destylowana
dalem tez po n75 wd40 przemylem woda i wysluszylem wszystko
start
1bieg ok
2 bieg 4000 / 90 km/h
3 bieg 4000/ 110 km/h
4 bieg 3900/ 140km/h
5 bieg obrotow nie pamietam od 140 do 150 ledwie doszedl imoze 155 max bo juz nic nie przyspieszal
teraz tak jak to jest
zawor 75 tyka i cyka
przepustnica wyregulowana
za turbo nie chce sie brac bo to dla mnie za mocne, chyab ze te kierownice to nie wymagajace wiekszej wiedzy i stazu mechanika zajecie
pojezdze te kilka dni jak ktos mowil, vaga juz zamowilem postaram sie skasowac bledy i pomierzyc, pozniej wkleje loga zeby mi Panowie pomogli zdiagnozowac
jeszcze moge cos sprawdzic ? czy juz wiadomo o co chodzi ?
dodam lamersko ze ta blaszka w przeplywomierzy swietnie sie swieci i nie jest skorodowana, n75cyka, probowalem go rozkrecic odgielem blaszki a dalej to juz wymagalo rozwarstwienia tego elementu, ale nie ryzykowalem bo bez sensu imo
kolejna sprawa to weze podcisnienia, prosze podajcie mi jakie stypy, miejsca gdzie to moge kupic, lub o co zapytac, mam poprzecierane na nich materialy i nie jestem pewien co do szczelnosci ich
pozdraiwam
BAXIK
baxik, mnie to wyglada na cos z n75 lub wezykami zrob tak odepni czerwony i niebieski od zaworka n75 i je polacz i wtedy zrob ta proba jesli nie pomoze to wymieniaj wezyki i proboj znowu a jesli ci cos pomoze to i tak profilaktycznie wymien wezyki powodzenia
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
baxik, kup w sklepie moto wężyki do paliwa o średnicy 3,4 mm beda pasowały ja u siebie takie zastosowałem , nie trzeba opasek metalowych gdyz ciasno wchodza na choinki .
Co do zaworka dzisiaj kupiłem go w sklepie 140 nie majatek a jazda TDI całkiem inna bo nie myslisz o notlaufie.
Co do zaworka dzisiaj kupiłem go w sklepie 140 nie majatek a jazda TDI całkiem inna bo nie myslisz o notlaufie.
Jutro wezne swój zepsuty zaworek i w pracy troche przy nim pomajstruje , może jakoś te puszke rozbiore .baxik pisze:dodam lamersko ze ta blaszka w przeplywomierzy swietnie sie swieci i nie jest skorodowana, n75cyka, probowalem go rozkrecic odgielem blaszki a dalej to juz wymagalo rozwarstwienia tego elementu, ale nie ryzykowalem bo bez sensu imo
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
moga byc, tylko dobrze je podlacz(wyjmi jeden zaluz nowy itd) zeby ci sie nic nie pomieszalo, i daj znac jak auto sie sprawuje, powodzenia
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 95 gości