silnik ADZ zastąpiłem ABSm czy mogą być jakies komplikacje?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

silnik ADZ zastąpiłem ABSm czy mogą być jakies komplikacje?

Post autor: gawraf » pn mar 05, 2007 18:59

miałem silnik ADZ, jednak w wyniku awarii :)) rozwaliło blok i wymienilem na silnik ABS (też 90 konny 1,8) tzn tak podejżewam, czy w wyniku takiej podmiany (sam silnik osprzęt został stary od ADZ) mogą nastąpić jakies komplikacje? tzn wieksze spalanie? mniejsza moc? czy nie ma to znaczenia?


zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 05, 2007 19:08

to są te same silniki , tylko silnik ADZ ma po jednej spręzynie na zawór to jest tylko ta różnica



gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: gawraf » pn mar 05, 2007 19:37

czyli wymiana silnika nie powinna miec wplywu na nic?:) dzieki !!!


zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 05, 2007 19:53

na nic :bigok:



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn mar 05, 2007 20:45

silnik ADZ ma po jednej spręzynie na zawór to jest tylko ta różnica
jest jeszcze co najmniej jedna róznica
w ADZ silniczek krokowy biegu jałowego ma 6 pinów
a w ABSie silniczek ma 4 piny
ale jeśli wymieniałeś sam silnik bez osprzętu to wszystko będzie grać i buczeć


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: gawraf » pn mar 05, 2007 21:24

no wlasnie wymienilem sam silnik, a ten silniczek krokowy? tez musze wymienic? (juz wczesniej ktos muwil ze to wina silnikcza krokowego ze mi duzo pali i ze sam sobie gazu dodaje. czyli musze wymienic silniczek krokowy, ale musze go wymienic z czyms jescze ? czy sam? nie znam sie na mechanice kompletnie, wiec prosze o rade. jak najprostsza :) tzn co jescze musze wymienic, moze razem z podstawka bo jak jest teraz na 4 piny to jak bedzie na 6 to nie bedzie pasowac? prosze o rade, dzieki z góry


zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 05, 2007 21:29

zakładaj stary wtrysk , cały , a co do tego ze pedał gazu sam pracuje to tak już jest , ja mam ADZ i mam to samo , to nie jest wada



gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: gawraf » pn mar 05, 2007 23:41

moze i to nie wada ale czego duzo pali :[ :[ :[ jak wracalem z Niemiec autem (jescze na starym silniku) to wyszedl na autostradzie jakies 7-8 benzyny (autostrada czyt. ok 160 caly czas :)))) ) a teraz (po wymianie silnika) juz pali 9-11 na trasie (przy bardzo oszczednej jezdzie) i jakies 12-14 na miescie (tez bardzo oszczedna jazda) tak samo jest na LPG jak i na PB


zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...

KAZIUGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr lut 14, 2007 01:13
Lokalizacja: sowiny
Kontakt:

Post autor: KAZIUGT » śr mar 07, 2007 01:17

moj abs w trasie 8- 8,5 w miescie 10 spokojnie


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
27.06.08 koniec kawalerki:)"zono wrocilem hehe"
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=588cca7f5419bb12

kluuzi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 06:35
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: kluuzi » śr mar 07, 2007 05:11

Podchodząc pod to pytanie, doloże swoje:
czy mozna samą podstawkę z monowtryskiem zmienic z silnika mk3 (chyba AAM 1.8 75KM) by pasowala i dzialala sprawinie z silnikiem (1.8 90KM ABS)
Dziekuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 357 gości