odpowietrzanie pompy w AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

odpowietrzanie pompy w AAZ

Post autor: RobertP » wt mar 06, 2007 19:48

mam problem z paliwem po remoncie silnika
powietrza jest dużo :-(, odkręcałem przewody od wtrysków
ale paliwko idzie lub wcale nie idzie, w przewodach widać powietrze
potrzebuję możliwie szybko odpowiedzi, jak odpowietrzacie pompę , którymi śrubami, przewodami należy kręcić ?
nie znam sie na pompach bo zawsze sie bałem w nich grzebać :-(
oto ta pompa
Obrazek
Obrazek
Obrazek


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
smadny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lis 02, 2004 10:23
Lokalizacja: VW Silesia Club-Katowice
Kontakt:

Post autor: smadny » wt mar 06, 2007 19:53

jakas dziwna ta pompa... Wydaje mi sie ze odpowietreznie powinno byc z boku, taki czarny odwrocony lejek... Ale tego tu nie widze... Moze jakis fachowie sie wypoiwe :P


Volkswagen Klub Polska #555
----------------------------------
VW Silesia Club - old school memmber ;P

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 06, 2007 19:54

RobertP, najlepiej zalac otworem od powrotu paliwa ile dasz rade, a pozniej z luznymi nakretkami wtryskiwaczy krecic i krecic rozrusznikiem... chyba, ze ktos ma lepszy pomysl


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt mar 06, 2007 19:57

Zazwyczaj pompy se nie odpowietrza - ona powinna odp. się sama, może masz problem z przewodami od filtra do pompy i zwrotnymi przy wtryskach - może stąd zasysa powietrze???? Zobacz jak kolega pisze czy po lewej stronie pompy masz czarną plastikową zaślepkę z lejkiem skierowanym w dół.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt mar 06, 2007 20:15

zaprzal pisze:pozniej z luznymi nakretkami wtryskiwaczy krecic i krecic rozrusznikiem.
tak właśnie robiłem, aż aku padł


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 06, 2007 20:17

RobertP, tez sie z tym meczylem po wymianie pompy...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt mar 06, 2007 20:19

PinkFloyd pisze:Zazwyczaj pompy se nie odpowietrza - ona powinna odp. się sama, może masz problem z przewodami od filtra do pompy i zwrotnymi przy wtryskach - może stąd zasysa powietrze????
masz rację, pedał gazu w podłogę i kręcimy rozrusznikiem i powinno sie odpowietrzyć,
ale juz chyba za słaby aku :-(,
raczej nie moze zasysać bo pompy nie odkrecałem od bloku, nawet metalowe
przewody przykecone były cały czas,
idę dalej grzebać :-)
PinkFloyd pisze:Zobacz jak kolega pisze czy po lewej stronie pompy masz czarną plastikową zaślepkę z lejkiem skierowanym w dół.
kurcze zobaczę jeszcze raz ale jakoś u siebie nie zauważyłem tego

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 19:20 ]
zaprzal pisze:RobertP, tez sie z tym meczylem po wymianie pompy...
aż w końcu zajarał ?
ja juz dwa aku zmęczyłem (jeden był słaby drugi ładowany 24h ale tez nie dał rady)
Ostatnio zmieniony wt mar 06, 2007 20:21 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt mar 06, 2007 20:20

z tego co pamiętam odpowietrzałem kręcąc rozrusznikiem


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
smadny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt lis 02, 2004 10:23
Lokalizacja: VW Silesia Club-Katowice
Kontakt:

Post autor: smadny » wt mar 06, 2007 20:21

PinkFloyd pisze:czy po lewej stronie pompy masz czarną plastikową zaślepkę z lejkiem skierowanym w dół.
tyle ze na zdjeciach tego nie widac :P


Volkswagen Klub Polska #555
----------------------------------
VW Silesia Club - old school memmber ;P

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt mar 06, 2007 20:27

Tu widać taki kranik Obrazek

Jeszcze pytanko czy powietrze w trakcie krecenia idzie z filtra czy z przewodu zwrotnego????



g_siekierda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 10, 2006 19:08
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: g_siekierda » śr mar 07, 2007 00:22

proponuję zrobić tak:
- odkręcić przewody od filtra paliwa, za pomoca strzykawki dokładnie zalać filtr ropa, zalać też ile się da paliwka do przewodu, który idzie do pompy(używając strzykawki)
- zakręcić przewody i założyć plastikowy zaworek
- pokręcić chwilę rozrusznikiem wciskając pełny gaz
- jak po kilku(nastu) sekundach nie zaskoczy przerwać kręcenie i powtórzyć wszystkie czynności.

u mnie takim sposobem zawsze się odpowietrzał



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr mar 07, 2007 10:43

PinkFloyd pisze:Jeszcze pytanko czy powietrze w trakcie krecenia idzie z filtra czy z przewodu zwrotnego????
powietrze szło z obu :-(
zaprzal pisze:RobertP, tez sie z tym meczylem po wymianie pompy...
oj ja wczoraj też jeszcze troszeczkę,
oczywiście odpowietrzone pedał gazu w podłoge ;-) i krecenie ostatnimi Ah z aku :chytry:
ponownie po naładowaniu wieczorem odpalił od strzała !!!! :grin: :okej: :bigok:

Dzięki WSZYSTKIM za informację, sugestie i pomoc !!! :-) :pub:

ale kurcze olej mi ucieka spod łączenia rurki olejowej do turbo z filtrem oleju
chyba dzisiaj zdążę to zrobić a nawet muszę przed pilnym wyjazdem
zastawiam się czy gwintu nie zerwałem :-( tą śrubą z dziurkami która podaje olej do rurki
muszę to zrobić a jak nie to dopiero za 1,5tyg. jak wrócę :-(


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 41 gości