Czy to jest przegub zewnętrzny czy wewnętrzny do wymiany??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Damian434
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt mar 06, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Czy to jest przegub zewnętrzny czy wewnętrzny do wymiany??

Post autor: Damian434 » wt mar 06, 2007 12:59

Mam golfa 3.OStanim razem jechałem i zaczeło coś mi mocno stukać przyjechałem do domu,chciałem jechać do mechanika i okazało się że kiedy wrzócam bieg samochód wogóle nie jedzie.Otworzyłem maske i zobaczyłem że ośka się kręci a koła się nie kręcą kiedy daje gazu. Nie wiem co się stało ??


Damian

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » wt mar 06, 2007 13:09

zewnetrzny :) bo jezeli by padl wewnetrzny to polos by sie wogle nie krecila :)



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 06, 2007 13:15

czy to tylko z jednej strony????



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 06, 2007 13:20

przyłącze się do tematu bo mam przegub do wymiany :D
jakiej marki polecacie?
a jakiej unikać?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 06, 2007 13:22

skoro twierdzisz że cała półoska sie kręciła to problem może być w wieloklinie samej półoski zjechana zębatka na niej i slizga sie w przegubie gdyby przegub był zjechany jest tam kosz z kulkami gdyby się rozsypał ????? no cóz , nie pozostaje ci nic innego jak odkrecic piaste i sworzen wachacza odchylic kolumne amortyz na bok i sprawdzic ten przegub



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Czy to jest przegub zewnętrzny czy wewnętrzny do wymiany

Post autor: RobertP » wt mar 06, 2007 13:23

Damian434 pisze:Otworzyłem maske i zobaczyłem że ośka się kręci a koła się nie kręcą kiedy daje gazu.
chyba koszyczek w przegubie sie rozkaszanił
a w najgorszym wypadku coś nie halo z mechanizmem różnicowym

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 12:26 ]
dziejo pisze:skoro twierdzisz że cała półoska sie kręciła to problem może być w wieloklinie samej półoski zjechana zębatka na niej i slizga sie w przegubie gdyby przegub był zjechany jest tam kosz z kulkami gdyby się rozsypał ?????
to się niezmiernie rzadko zdarza z tym wieloklinem

[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 12:28 ]
Szosownik pisze:przyłącze się do tematu bo mam przegub do wymiany :D
jakiej marki polecacie?
a jakiej unikać?
Szosownik a co Ty tak często remontuejsz swojego VW ? ciągle coś wychodzi
zresztą jak u każdego ...
kup LOBRO i pytaj sprzedawcę czy dedykowany przegób jest do aut z ABSem jeśli wogóle masz ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 06, 2007 13:32

Szosownik pisze:jakiej marki polecacie?
HART -MKN - odradzał bym wszelkie włoskie zamienniki np GLO to jest niemiecka firma dobra - MEYLE



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt mar 06, 2007 13:36

dziejo pisze:
Szosownik pisze:jakiej marki polecacie?
HART -MKN - odradzał bym wszelkie włoskie zamienniki np GLO to jest niemiecka firma dobra - MEYLE
jak nie kiluje zrywami auta to każdy wytrzyma 100tyś km, no chyba że ma wadę fabryczną


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » wt mar 06, 2007 13:39

RobertP, dokladnie!! zgadzam sie z tym!! jezeli normalna jazda to wystarczy taki przegub w cenie do 100zl ;)
a jezeli ktos ma typ jazdy rajdowca to niech kupi markowy za 300zl :P



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 06, 2007 13:42

panowie nie należe do rajdowców i pisków też nie robie więc kupie sobie do 100zł :grin:



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 06, 2007 13:45

Ja po swoich doświadczeniach wolałem kupić używkę ze szrotu. Dostałem gwarancje i oryginalną gumę która nie pęka po pół roku. Za przegub zapłaciłem 35 zet, był w stanie prawie idealnym.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 06, 2007 13:49




Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 06, 2007 14:04

Najgorszy pasztet jest z osłonami na przeguby. Dałem za 3 sztuki ok. 100 zet i po 3 miechach są do wymiany. A oryginalna jaka była taka jest. Koszt wymiany może nie taki duży ale paprania kupa aż nie chce sie za to brać.

Może ktoś wie ile mniej-więcej kosztują oryginalne gumy do przegubów?

[ Dodano: 06 Mar 2007 13:07 ]
Albo jakiej firmy wart kupować?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 06, 2007 14:20

Albo jakiej firmy wart kupować?
podobno bardzo dobre sa osłony
S.C.T http://www.mannol.de/ lub spidan



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości