Dziwne przyśpieszenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Dziwne przyśpieszenie

Post autor: prome12 » pt kwie 01, 2005 16:50

Następny problem. Nie dość, że piszczy to ciśnienie oleju !!!!!!!!! już mam go dość, to na dodatek golf po wymianie oleju na minerał zaczął dziwnie przyśpieszać, tak jakośskokowo, jakby coś się zatkało, albo coś go hamowało. A tak wogóle to po wymianie zaczął ciszej chodzić i wszystkie stuki w silniku przestały stukać ale co z tym przyśpieszaniem? Mam golfa3 1.6 gazownik, przebieg (widoczny) 160tys, ale wydaje mi się, że ma więcej.


Carpe Diem - Memento Mori

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » sob kwie 02, 2005 04:15

normalka ze po wymianie ciszej chodzi a z tym przyśpieszeniem to moze za duzo nalałeś


MORE POWER

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » sob kwie 02, 2005 13:00

NIe zadużo zalałeś tego oleju.


TUTENHAMON

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » wt kwie 05, 2005 19:25

Raczej nie zależy to od stanu oleju, gdyż oleju jest tak 0,2 do max. Może to być sprzęgło albo coś? Momentami jest ok ale jak włączy się ten piszczek od ciśnienia oleju to zaczyna się tak dziać.


Carpe Diem - Memento Mori

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » sob kwie 16, 2005 23:09

Pomóżcie, bo nie wiem co się dzieje. Przez ten piszczek już dostaję szału. Wymieniłem dzisiaj panewki i uszczelkę pod pompą olejową bo była uszkodzona i dalej nic nie pomogło. Brak ciśnienia oleju, a na dodatek to dziwne przyspieszenie. Przyśpiesza skokowo jakby paliwa brakowało a jego max predkosc dzisiaj wynosiła 110 km/h. Gaz był do końca a silnik szedł normalnie jakby miał 2500 obrotów i nie mógł już przyspieszyć bo coś go dławiło. Dzieje się tak odkąd zalałem silnik olejem mineralnym, cały czas jeździłem na syntetyku. Może to był błąd. Powiedzcie mi ludzie jakie są oznaki zatarcia silnika, złego ustawienia rozrządu lub gdzie mogę tracić ciśnienie oleju. Proszę o każdą pomoc bo kilku mechaników już powiedziało, że nie wiedzą co z tym zrobić. Mój mail prome12@o2.pl


Carpe Diem - Memento Mori

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » sob kwie 16, 2005 23:17

Zatarcie silnika wychodzi z gry, bo przecież masz olej no nie? W niemczech już po 160000km leją olej mineralny do silników, więc napewno że nie to! Sam mam już minerał w mk III TDi i jest wszystko ok!!!! Może to coś ze sprzęgłem a może coś z gazem bo to dla mnie największe kupa jakiemożna wkładac do samochodu , miałem już kilka aut z gazem i wiecznie jakieś problemy jak nie jedno to drugie i tak wkoło. A terz mam dwa diesle i wszystko w końcu jest ok i brak ******* problemów. Sprawdz to co ci napisałem jeszcze i powodzenia w dojściu do przyczyny. :)



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz kwie 17, 2005 07:19

Co do brzęczka to wymieniałeś czujnik ciśnienia oleju?
A co do przyśpieszenia to nie wierze że przyczyną jest olej mineralny. ja mam 188tyś przebiegu i śmigam na mineralnym LOTOSIE i jest OK. przyczyny bym poszukał w filtrach paliwa powietrza i ten od gazu. Druga żecz to może któryś czujnik padł.
Powodzenia i pozdrawiam. :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 364 gości