Zawieszenie od GTi do normalnego??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

_chris_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 25, 2006 00:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Zawieszenie od GTi do normalnego??

Post autor: _chris_ » pn mar 05, 2007 21:34

Witam
przyszla wiosna czas wymienic po podrozach po polskich drogach zawieche. i tutaj moje pytanie do Was:)

moze najpierw wyjasnie dlaczego taki temat. zalozylem pare miesiecy temu sprongi -40 przod tyl na seryjne amory ktore wtedy mialy ~70-80% sprawnosci. no autko wygladalo rewelka super sie jezdzilo na prostej i zakretach no tylko wiadomo na dziurach trzepało. ale po miesiacu niecalym jezdzenia musialem je sciagnac bo przez nie rozlecial sie jeden amor a potem jak zalozylem fabryczne sprongi to sie okazalo ze amory sa tak dojechane ze nieporozumienie. no i teraz golfiak stoi na fabrycznych no ale nieladnie wyglada ;-( nie chce kupowac nowych amorów i na nie zalozyc sprongi -40 bo sie boje ze sie znowu rozleca a szkoda bedzie nowych:)

no i tu jest moje pytanie. szczerze mowiac nie mam pojecia czy w wersjach GTi (1,8) byly amory + sprezyny krotsze?? bo w MK2 chyba na 100% tak. przynajmniej tak wyglada. no i jesli tak jest to chcialbym sobie takie kupic i zalozyc do mojego golfiaka bo ladniej by wygladal no i troche by sie utwardzil. ale podejda mi bez problemow?? no i pytanie zasadnicze czy tam fajtycznie sa one krotsze??

z gory dzieki za odpowiedz. tu macie foto jak teraz wyglada:) nieladnie wysoko jak traktor:P

i nawet jak mu zaloze alu 15" na oponach 50 to wygladaja jak 13" na nim:P

Obrazek



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt mar 06, 2007 01:30

teoretycznie golf mk3 GTI był obniżony o 20mm, ale trzeba też pamiętać że GTI ma cięższy silnik i lepsze wyposażenie, więc więcej waży, dlatego jak założysz takie zawieszenie do 1.6 to może wcale się nie obniżyć....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » wt mar 06, 2007 09:39

micab pisze:teoretycznie golf mk3 GTI był obniżony o 20mm, ale trzeba też pamiętać że GTI ma cięższy silnik i lepsze wyposażenie, więc więcej waży, dlatego jak założysz takie zawieszenie do 1.6 to może wcale się nie obniżyć....
wlasnie tego samego sie obawiam.....tez chce zalozyc do siebie MK2 sprezyny z GTi....ale wiadomo ciezszy silnik niz u mnie....wiec chyba kupie springi -30....
Koledze zmienialem w MK3 TD springi na takie z GTI i siadl ladnie ale TD to kawal wagi :grin:



_chris_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 25, 2006 00:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: _chris_ » czw mar 08, 2007 17:20

Ok zakladam normalne takie jak maja byc:) juz kupilem amory przod/tył monroe ale powiedzcie mi jakies sprezyny kupic do przodu niedorgie a dobre. bo 150 zeta za sztuke to mnie nei stac. myslalem o jamexach na allegro ale cos slyszalem ze sa kupa chociaz 5 lat gwarancji... a sa tez na allegro za 65 sztuka ..
prosze poradzcie cos i jak cos dajdzie jakies linki moze w necie:)



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » czw mar 08, 2007 19:16

jak zainwestujesz w porządne amortyzatory albo np ..cały kit obniżający możesz byc spokojny że wytrzyma Ci to o wiele wiecej nawet na -60mm.. tak czy siak polecam zainwestować w porządne zawieszenie ..czy to zwykłe czy nie-jezdzimy wkoncu po polskich drogach


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

_chris_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 25, 2006 00:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: _chris_ » czw mar 08, 2007 19:28

no kupilem amory przod tyl monroe wiec mysle ze nienajgorzej bedzie na tych polskich drogach no ale z tymi springami sie waham. na pewno beda normalne nie obnizane tylko no wlasnie. 65 zeta za sztuke to chyba jakas smieszna cena jest i nie wiem ile mi to pojezdzi chociaz gwarancji na nie jest 2 lata... jamexa jeszcze tansze... no a jak sie pytalem w sklepach to mi mowia ze po 150 dobra sprezyna. no a na to mnie nei stac;/



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » czw mar 08, 2007 19:41

_chris_ pisze:no kupilem amory przod tyl monroe wiec mysle ze nienajgorzej bedzie na tych polskich drogach no ale z tymi springami sie waham. na pewno beda normalne nie obnizane tylko no wlasnie. 65 zeta za sztuke to chyba jakas smieszna cena jest i nie wiem ile mi to pojezdzi chociaz gwarancji na nie jest 2 lata... jamexa jeszcze tansze... no a jak sie pytalem w sklepach to mi mowia ze po 150 dobra sprezyna. no a na to mnie nei stac;/
supersport w sprezynach daje rade ..słyszałem takie opinie kilka razy


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości