Jak podkręcić VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak podkręcić VR6
Co można przerobić w VR6 2,8 by ciągną lepiej do 100, i co można zrobić by biegi wchodziły szybciej?? czy to jest wina że sterowanie jest na linkach a nie na cięgnach?
zmniejszyc wage samochodu czyli wszystkie wypasy na hasiok :D
efekt najbardziej odczuwalny.
efekt najbardziej odczuwalny.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Re: Jak podkręcić VR6
Z doswiadczenia bo takim jezdze i przeszedlem przez te wszystkie modyfikacje.gsmline pisze:Co można przerobić w VR6 2,8 by ciągną lepiej do 100, i co można zrobić by biegi wchodziły szybciej?? czy to jest wina że sterowanie jest na linkach a nie na cięgnach?
1.dolot mozna zyskac do 8-10KM i 10-15NM, sprawdzone na hamowni
2. do dolotu zrobic walki, chip i glowica to w sumie idzie uzyskac do 20 do 40 km i 20-30Nm
3. wszysko zalezy w jakim stanie silnik i osprzet
4. odradzam zakladania samemu stozka bo wiecej mozna stracic niz zyskac
5. w sumie urywasz ponad sekunde dosetki
Jednak sa to wartosci ktore uzyskalem w moim vr6, a auto mialo 110tys przebiegu jak zaczalem robic przerobki i bylo w b.dobrym stanie technicznym
a ja i tak jestem za turbo , bo wałki i pierdołki to pod 4-5tyś zł dojdzie.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
dokladnieTrochim pisze:Mnie sie wydaje, że w układzie dwóch turbin łatwiej jest dla silnika je rozpędzić i tym sposobem jest mniejsza (brak?) turbodziura.
bi turbo jest bardziej cywilizowane i bardziej nadaje sie do uzytku na codzien
kumpel ma supre biturbo, i jak nia jechalem, to o wlaczeniu sie turbiny dowiadujesz sie w momencie kiedy zaczynasz slyszec syyyk spod maski zadnego szarpniecia ani nic z tych rzeczy
byl GTI 16V powered by LPG
od 30.09.2004 w krainie równych autostrad
Ibiza 6k2 Sport TDI
od 30.09.2004 w krainie równych autostrad
Ibiza 6k2 Sport TDI
sam kompresor nie wycisnie duzo mocy http://www.s-tec-tuning.de/VR6Kompr_weiter.htm 235 KM nie powala na kolana, single turbo wycisnie w granicach 300KMrafalvr6 pisze:WYSTARCZYL BY SAM KOMPRESOR ALE POLSKI RYNEK JEST UBOGI W TE WYNALAZKI, montuje je at2000 z rzszowa ale tam balbym sie zawiesc rower na wymiane lancucha
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
chyba ze masz wiecuj kucy w bazie, i na ile ustawione jest doladowanie, ja w swoim vru mogl bym liczyc na 260-280kucy,VR pisze:sam kompresor nie wycisnie duzo mocy http://www.s-tec-tuning.de/VR6Kompr_weiter.htm 235 KM nie powala na kolana, single turbo wycisnie w granicach 300KM
A tak z drugiej strony mozna dluga dewagowac co jest lepsze i kto ma racje, liczy sie kasa, jaka kasa taka moc, miec na kopresa, turba i zapiac nitro na 1/4mili, mocna szpera, i skrzynak krotka 6stak i nie ma mocnych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości