[mk4] Silnik 1.8T
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Juz podaje:
http://allegro.pl/show_item.php?item=46700793 golfik
I np. audi: http://allegro.pl/show_item.php?item=46231281
Bo zawuzaylem ze akurat golfa ciezej trafic w 1.8T niz a3 - stad moje pytanie
http://allegro.pl/show_item.php?item=46700793 golfik
I np. audi: http://allegro.pl/show_item.php?item=46231281
Bo zawuzaylem ze akurat golfa ciezej trafic w 1.8T niz a3 - stad moje pytanie

by może to te same - nie mając nuerów silnika można gdybac, 150 konnych jednostek też było kilka - w zasadzie 1.8T to chyba 3 jednostki 150ps i jedna 180ps (audiTT). W obrębie grupy VAG silniki stosuje się wymiennie w poszczególnych markach i modelach. Zasada jest jednak taka, że wszystko co najnowsze i najlepsze w pierwszej kolejności idzi do najbardziej prestiżowych i drogich modeli - czyli AUDI. Co do popularności 1.8T jest dokładnie tak samo - A3 zawsze było bardziej 'sporty' od MK4. Ponieważ w grupie VAG ostatnio mamy zdecydowany podział na marki prestizowe z zacięciem sportowym (audi), sportowe (seat), klasę popularną (VW) i budżetówkę (skoda), stąd dobór silników. Są modele w których łatwiej znaleź mocniejsze silniki - A3, Leon Ibiza (obie Cupry), w pozostałych autach silniki te były montowane do flagowych modeli (Passat, Superb). Podobnie jest z mocniejszymi odmianami tdi, choc tu juz wyrażnie widac polityke marketingową koncernu - 2 litrowe 140 konne silniki poszły wpierw do AUDI, dopiero potem do VW, to samo ze skrzynią DSG, jednak juz 170 konna wersja tego silnika, jak wynika z przecieków jest testowana przez seata.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości