Jaka powinna byc temperatur oleju po ok. 30 minutach jazdy..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka powinna byc temperatur oleju po ok. 30 minutach jazdy..
czyli jest tak ze juz silnik bardzo ciepły. MFA mi wyświetla jak jade po mieście i daje w dupe troszke ok. 110-114 stopni, a w trasie 100-120 km/h ok 98-104 stopnie.
Czy to tak jak powinno byc?
Golf II GTI 8V. 1991r.
Czy to tak jak powinno byc?
Golf II GTI 8V. 1991r.
- wojju
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
- Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
- Kontakt:
jak dla mnie to cos jest nie tak, sprawdz czy wiatrak ci sie wogole wlacza, zepnij go na krotko jakims drucikiem, nie wiem jak jest w mk2 ale jesli dziala wiatrak na krotko to czujnik temp przy chlodnicy wlaczajacy wiatrak ci padl , ewentualnie termostat ci sie nie otwiera, pozdro
Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D
Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338
Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338
Re: Jaka powinna byc temperatur oleju po ok. 30 minutach jaz
A co w ty czasie pokazuje wskaźnik temp. cieczy chłodzącej?chosen pisze:czyli jest tak ze juz silnik bardzo ciepły. MFA mi wyświetla jak jade po mieście i daje w dupe troszke ok. 110-114 stopni, a w trasie 100-120 km/h ok 98-104 stopnie.
Czy to tak jak powinno byc?
Golf II GTI 8V. 1991r.
Ja bym się tym raczej nie martwił, no chyba, że rzeczywiście Ci się ten wiatrak nie załącza, w co wątpie bo zaraz by ci wywaliło płyn.
Re: Jaka powinna byc temperatur oleju po ok. 30 minutach jaz
chosen
Na wskaźnikach temperatury OLEJU w autach sportowych temperatura oleju mogła tam sięgac do 150 stopni (krytycznie) - czerwone pole zaczyna się zazwyczaj przy 130-140 stopniach, a zakres normalny jest 90-120 także to co podajesz jest OK.
Na wskaźnikach temperatury OLEJU w autach sportowych temperatura oleju mogła tam sięgac do 150 stopni (krytycznie) - czerwone pole zaczyna się zazwyczaj przy 130-140 stopniach, a zakres normalny jest 90-120 także to co podajesz jest OK.
TDPower
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
"Dać w dupe" to pojęcie względne.
Osobiście niekiedy zdarzy mi się przepalić golfiego ale tylko na pare chwil i wtedy obserwuje raczej droge zamiast MFA więc trudno mi powiedzieć ile ma wtedy oliwa.
Jadąc na trasie w miarę spokojnie tak 100 do 110 bo zawsze żandarm (superżonka)siedzi obok temperatura trzyma się w granicach 90 do 96 stopni. Latem gdy było jakieś 35 stopni upału, jadąc spokojnie w trasie pokazało chwilowo 104 albo 106 (dokładnie nie pamiętam).
Z tego co piszesz nie masz chyba powodów do większego niepokoju. Wydaje mi się także że temperatura oleju będzie zależała od jego stanu (nawet niewielka różnica pomiędzy dolną a górna granica prawidłowego stanu nie będzie całkiem bez znaczenia).
pozdrawiam
Osobiście niekiedy zdarzy mi się przepalić golfiego ale tylko na pare chwil i wtedy obserwuje raczej droge zamiast MFA więc trudno mi powiedzieć ile ma wtedy oliwa.
Jadąc na trasie w miarę spokojnie tak 100 do 110 bo zawsze żandarm (superżonka)siedzi obok temperatura trzyma się w granicach 90 do 96 stopni. Latem gdy było jakieś 35 stopni upału, jadąc spokojnie w trasie pokazało chwilowo 104 albo 106 (dokładnie nie pamiętam).
Z tego co piszesz nie masz chyba powodów do większego niepokoju. Wydaje mi się także że temperatura oleju będzie zależała od jego stanu (nawet niewielka różnica pomiędzy dolną a górna granica prawidłowego stanu nie będzie całkiem bez znaczenia).
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości