Utwardzenie/obniżenie zawieszenia.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw mar 31, 2005 15:49

Jak to sie mówi apetyt rośnie w miare jedzenia, dla bojących sie najpierw polecam zakupić springi -40/-40, a póżniej przyzwyczajenie i zmiana na kita. :grin:
Kto raz spróbuje gleby zakocha sie.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw mar 31, 2005 15:53

dioob pisze:Jak to sie mówi apetyt rośnie w miare jedzenia, dla bojących sie najpierw polecam zakupić springi -40/-40, a póżniej przyzwyczajenie i zmiana na kita. :grin:
Kto raz spróbuje gleby zakocha sie.
tu sie zgadzam, w escorcie zaczalem od 40/40 a aktualnie jest 80/80 :D



deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: deKrzychu » czw mar 31, 2005 16:50

http://tinyurl.com/664at
Jamex...ponoc obciete 1/3 zwoja...jak dla mnie to porazka, samorbka na progresywnych sprezynach...To dlatego chyba sie ich pozbywa,no i cena piorunujaca niska :)
pozdrf


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw mar 31, 2005 16:51

twardym tsza byc a nie mientkim ;) 40/40 to mamie do auta zapakowac mozna ;)



Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » czw mar 31, 2005 17:11

Dobra ale czy sa obizające o 20mm czy 25? spotkaliscie sie z takimi?
Musiałbym po necie pogrzebać, ale pytam bo napewno wiecej wiecie na ten temat.



deKrzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: deKrzychu » czw mar 31, 2005 17:20

Martin_GTD pisze:Dobra ale czy sa obizające o 20mm czy 25? spotkaliscie sie z takimi?
Musiałbym po necie pogrzebać, ale pytam bo napewno wiecej wiecie na ten temat.
Ja sie z takimi nie spotkalem...ale szukaj...bo kto szuka ten znadzie :)
O 25 mm to na pewno sobie na 'gwincie' bedziesz mogl ustawic :> :P


.::deKrzychu::.
Sky's the limit!

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw mar 31, 2005 17:32

w mk2 gti chyba mialo w serii -15 a w mk3 to :niewiem:



Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » czw mar 31, 2005 17:41

Ale wsumie tam te 10mm, jak jest 30mm to ok.
Ma moze ktoś fotke albo link jak wyglada 30mm w MK3?

Please!!!!!



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw mar 31, 2005 19:22

W gti 2 seryjnie było 10mm.
Ja chce 40,za nisko potem zimą nie pojeżdże a zresztą na śląsku są zbyt duże dziury,i nie mam potem zamiaru tuleji i swożni robić co rok,więc na większe obniżenie się na pewno nie zdecyduje.
Ale czy ktoś mi w końco powie czy bardzo po dupie dostaną te seryjne amory jak założe sprężynki obniżające o 40mm,i jakie wybrać,co to znaczy progresywne itp.?
No i jaka firma dobra,słyszałem że amorki najlepiej al-ko żółte,ale tez nie wiem jak się ich długość potem dobiera.
Help


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw mar 31, 2005 19:58

marceliii pisze: ...Ale czy ktoś mi w końco powie czy bardzo po dupie dostaną te seryjne amory jak założe sprężynki obniżające o 40mm,i jakie wybrać,co to znaczy progresywne itp.?
No i jaka firma dobra,słyszałem że amorki najlepiej al-ko żółte,ale tez nie wiem jak się ich długość potem dobiera.
Help
najlepiej kup kompletny kit.....to nie bedzie problemu z dobieraniem dlugosci....

co do seryjnych amorkow....to sa rozne zdania....wiele ludzi mowi ze sie szybciej zuzyja.....ja mialem (tyle ze nie w golfie) sportowe sprezyny + amory seryjne......i nic sie nie dzialo.....jak zakladalem to mialy przebieg 100 000......i na sport sprezynach zrobilem jeszcze 70 000.......zdjalem i dalej sa w stanie dobrym ;)



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw mar 31, 2005 23:05

Ale trakcja przy seryjnych jest napewno dużo gorsza,w szczególności na dziurach czy wybojach.
:(
Kompletny kit to za duży wydatek chyba.


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw mar 31, 2005 23:09

marceliii pisze:Ale trakcja przy seryjnych jest napewno dużo gorsza,w szczególności na dziurach czy wybojach.
:(
Kompletny kit to za duży wydatek chyba.
kpl mozna kupic z uzywek za ok 400zeta



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw mar 31, 2005 23:13

marceliii pisze:Ale trakcja przy seryjnych jest napewno dużo gorsza,w szczególności na dziurach czy wybojach.
:(
Kompletny kit to za duży wydatek chyba.
tzn trakcja na sportowych sprezynach i seryjnych amorach jest sporo lepsza niz na calkowitej serii.....ale kompletny kit to zupelnie inna bajka.....na kompletnym zawieszeniu sportowym jazda jest o wiele lepsza niz na tylko sprezynach sportowych ;)

co do ceny....nowe to mysle kwoty od 1000zl (supersport) do 2000, lub nawet 5000 za gwinty ;)
mozna poszukac uzywki...wtedy cena przewaznie ok 500zl ;)



Turkish

Post autor: Turkish » pt kwie 01, 2005 01:09

Dobra to ja tez sie dolacze do tematu..Nie obcinac sprezyn w samochodzie ktory kochasz bo to mu na dobre nie wyjdzie wbrew niewiedzy niektorych sprezyna jest skomplikowanym wyliczeniem inzynierow kazdy zwoj inaczej sie zachowuje i ma przenosic inne naprezenia to nie sprezynka z dlugopisu.Zeby to zobrazowac niektorym opornym to porownam taki zabieg do uciecia nog kolesiowi zeby obnizyc kolesia :grin: czy bedzie dobrze mu sie chodzilo?? Nie!! bo bedzie zapier*** na kolanach np. i nie bedzie w pelni sprawny Ale taki sam koles z liliput bedzie sprawny prawda?? bo z fabryki dostal krotsze nogi i nikt mu ich nie UCINAL!!! Wlasnie to robicie ucinajac sprezyny niszczycie ich charakterystyke i sprawnosc .Bedzie dostawal amortyk to raz (bardzo szybko sie skonczy), nadwozie bedzie niestabilnie sie zachowywac i bedzie wyrzucane na uskokach to dwa,taka sprezyna moze szybko ulec peknieciu gdyz taki wiejski tunning nie uwzglednia jej ponownego zachartowania.. prawda?? :grin:
Mam uciete sprezyny w firmowym Uno i dziekuje wiecej nie chce... to sie nijak nie ma do sportowego czyt.lepszego zachowania pojazdu na drodze.Pozdro PS.A Amerykanie to odkiedy sa autorytetem w tuningu?? Moze "Pimp my ride" jeszcze mi ktos powie ze dobry program :grin: :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości