Problemy z MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

opał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: wawka

Post autor: opał » ndz mar 04, 2007 18:54

zatarte /przytarte łożysko mc phersona, czyli u góry amorka



Awatar użytkownika
Czarna1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 14:28
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: Czarna1979 » ndz mar 04, 2007 21:48

Chomik
u mnie też trzeszczało, wymieniłem płyn od wspomagania i jak ręką odjął.
Jeśli piszczy to być może trzeba pasek wymienić.
nie pozostaje mi nic innego jak do jakiegoś mechanika podjechać - dzięki :)

[ Dodano: 04 Mar 2007 20:56 ]
opał
zatarte /przytarte łożysko mc phersona, czyli u góry amorka
czyli przyczyn może być więcej? mam nadzieję że to nic poważnego, bo trochę mi już ten Golfik konto uszczuplił jak na początek :/


:satan: Czarna ... Czarrrny charrrakter przepełniony jadem ...
było 1,6 SR, jest 1,3 CDTI
http://kczerna.digart.pl/ (Czaken)

Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » pn mar 05, 2007 01:12

Street Fighter - a co dokładnie robiłeś z tą przepustnicą? Możesz opisać co i jak robiłęś?
Pojechałem do mechanika. 30 zł za czyszczeni wziął. Adaptacji nie mógł zrobić bo jakieś sterowniki nie pasowały. Powiedział że obroty po 300km powinny sie uspokoić, ale sie nie uspokoiły. Pojechałem na adaptacje do ASO. Zrobiłem od razu diagnostyke silnika i wzieli za to razem 100zł. Za samo wgranie ustawień nie pamiętam ile było...


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

Awatar użytkownika
Śmietan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 10, 2007 17:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Śmietan » pn mar 05, 2007 15:26

Ale nie widziałeś jak ten mechanik czyścił tą przepustnicę bo ja sam czyściłem i robiłem to za pomocą szmatki nawilżonej w denaturacie i słyszałem ze denaturat nie wskazany. Ale wszystko jest OK wiec tak pytałem profilaktycznie



Awatar użytkownika
Arti51
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 13, 2006 12:52
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Arti51 » wt mar 06, 2007 00:05

Niskie zawieszenie można troszkę podnieść stosując tulejki z Octavi RS . do kupienia w salonach Skody . VW tego nie sprzedaje . Do wyboru są bodajże trzy wysokości tulejek , ale teraz nie pamiętam jakie . Ja osobiście tego nie stosowałem ale znajomy założył do MK4 i był bardzo zadowolony.



gostern
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 22, 2006 14:43
Lokalizacja: Warszawa

Problemy Golf IV 99

Post autor: gostern » wt mar 06, 2007 10:27

Witam
Czytając wasze komentarze mam wrażenie że wszystko już przeszedłem :)
Moje autko ma 157 tys. Kupiłem jak miał 134 tyś. Ogólnie nie jest zle ale chwytają do przypadłości opisywane przez przedmówców.

1. Wymieniłem już miskę olejową - zdecydowanie za niski trę o krewężniki i kamienie - dla porównania tą sama trasę pokonywałem bez zająknięcia laguną a moim golfikiem z sercem na ramieniu. Osłonę przy przedmin zderzaku juz nie wiem ile razy montowałem. Jeśli mam ktos jakiś pomysł co z nią zrobić to proszę.
2. Przy jeżdzie ponad 80 km i hamowaniu bicie kierownicy - pewnie tarcze hamulcowe.
3. Ostatnio mam problem z przyśpieszaniem wciskam na 2-3 gaz do końca a on się nie zbiera - jeszcze nic z tym nie zrobiłem - paliwo wlałem lepsze ale nie pomogło.
4. Tylna wycieraczka - przerywała - rozebrałem ją cos pogrzebałem nasmarowałem - jeszcze działa zobaczymy jak długo.
5. Swiatło w kabienie przy otwieraniu drzwi kierowcy jakies 6 miesięcy temu przestało działać a pożniej wróciło i działa.
6. Podświetlenie deski - czasami gaśnie.

poza tym wszystko ok. lubie to autko.

pozdrawiam
Gostern



Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » wt mar 06, 2007 11:49

gostern, Masz silniczek 1.6 SR?


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

gostern
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 22, 2006 14:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gostern » wt mar 06, 2007 11:58

Street Fighter: Tak



Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » wt mar 06, 2007 12:12

gostern pisze:Ostatnio mam problem z przyśpieszaniem wciskam na 2-3 gaz do końca a on się nie zbiera - jeszcze nic z tym nie zrobiłem - paliwo wlałem lepsze ale nie pomogło.

Jak uda Ci dojść do tego co jest nie tak to daj znać oki?. Większość SR-ów tak ma, ale nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje.


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

gostern
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 22, 2006 14:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gostern » wt mar 06, 2007 12:19

Wcześniej było wszystko ok. Jeżdził dobrze, ładnie się zbierał. Pojadę w przyszłym tygodniu do mechanika to zobacze.



Awatar użytkownika
jacekwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 23:42
Lokalizacja: Wawa i okolice :)

Post autor: jacekwwa » pn mar 26, 2007 22:13

Czesc wszystkim :)

Wlasnie od tygodnia jestem uzytkownikiem MK4 z silniczkiem 1,4 16V - prod.99. Przejechane wg licznika 168 tys.

Moje obserwacje po przejechaniu pierwszego 1000 km:
- rzeczywiscie gumy na plastikach tandeta (dla pocieszenia to samo sie dzieje w Touranie tescia z 2004 roku ;))
- nisko osadzony silnik (juz przytarlem pare razy na wiejskiej drodze...wczesniej jezdzilem escortem i poganialem po tej samej 40-50 km/h i nic sie nie dzialo. teraz nie przekraczam 10...)
- oczywiscie brak oslony pod silnikiem
- wycieraczki przod, tak jak u Was - na poczatku (zaraz po kupnie) chodzily kiepawo, teraz jakby sie troche rozkrecaly (dla pocieszenia - ten sam problem mialem w esku i ten sam problem pojawia sie w focusach i xsarach, megankach)
- "krotka" ale mocna III (dla porownania w xsarze 1,4 8V 75 KM mozna pociagnac do 130 km/h spokojnie, eskiem 1,6 16V ZETEC do 140 km/h)
- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?

Co jeszcze ??? Hmmm na razie jestem zachwycony :)

Zero korozji (samochod nie byl bity)
Praca zawieszenia to poezja (cicho i komfortowo a - jak w nowym samochodzie)
Fantastyczne trzymanie boczne (oczywiscie jak na standardowe fotele)
Rewelacyjne patenty typu haczyk w polce bagaznika, zasłona słońca nad lusterkiem itd.
Rewelacyjna jasność świateł mijania
Zwrotność b. dobra
Jak na 75 KM to rwie że hej - II i III w miescie fantazja :satan: szkoda ze predkosc v-max niezbyt wysoka :( nie udalo mi sie rozhulac wyzej niz 180 :( (licznikowo oczywiscie - opony seria 175/80-takie jak w traktorze :grin: )



Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » wt mar 27, 2007 00:17

jacekwwa pisze:- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?
Ja poszedłem po najmniejszej linii oporu i wywaliłem wycieraczkę teraz jeżdże z korkiem w szybie :bigok: , szkoda że szukajka nie działa bo była już mowa o tym jak to naprawić ale ja niestety nie pamiętam. Może ktoś inny ci pomoże ;)



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » wt mar 27, 2007 00:26

jacekwwa pisze:
- z tylnej wycieraczki plyn cieknie mi po klapie (wyglada jakby ulamana dysza??) wiecie cos na ten temat blizej?
a nie jest po prostu zle ustawiona i wali ci w dol? przypatrz sie gdzie rozpyla i ustaw precikiem (ale nie igla bo zniszczyc dysze mozna)



Awatar użytkownika
Wojtek0423
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
Kontakt:

Post autor: Wojtek0423 » wt mar 27, 2007 08:15

Golf 1.4 16 v 135000 km

1 spryskiwacz tylnej klapy
2 wyłącznik oświetlenia w tylnej klapie
3 przewód hamulcowy lewy tył

Spalanie oleju niewielkie 0,2 litra na 2500 km



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 199 gości