jak sie dostac do bezpiecznikow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
v.a.gmania
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

jak sie dostac do bezpiecznikow

Post autor: v.a.gmania » ndz mar 04, 2007 20:07

witam
am pytanie czy jest jakis prosty sposob zeby sie dostac do skrzynki bezpiecznikow ale od tylu tam gdzie sa powpinane przewody



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 04, 2007 20:34

odkręcić osłonę plastykową nad pedałami. wyjąć plastykową osłnkę spod skrzynki. Skrzynka jest w 2 uchwytach blaszanych. Zeby ją wyjąć trzeba odczepić z boku plastykowe mocowanie przekręcając je ku górze. Potem coś ostrego włożyć między skrzynkę a lewe mocowanie z blachy i zawantować tak żeby blacha odsunęła się kilka mm od skrzynki (jest tam taki bolec musi wyjść ze skrzynki). Teraz skrzynkę trzeba unieść do góry ok 1 cm, pociągnąć do siebie i jest uwolniona. Ostrożnie, można niechcący wyczepić jakąś wtyczkę z tyłu skrzynki, chociaż jeśli wszystko jest oryginalne to nie powinno się to stać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz mar 04, 2007 20:35

Skrzynke mozesz zdjac, jest chyba na zatrzaskach (juz nie pamietam ale schodzi latwo), tylko aku odepnij na ten moment.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32766
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz mar 04, 2007 20:39

mozna ją sporo wysunąć ale porozpinać i potem z pamięci powtykac juz chyba niemozliwe bez rozpiski więc uwaga. zeby wyjąć jakąkolwiek wtyczkę trzeba przesunąć w bok taką zapadkę z prawej strony.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 04, 2007 20:50

spoko, każda wtyczka do skrzynki inna z wyjątkiem kilku pojedyńczych. Ale są jeszcze wtyczki połączone na przewodach, nie do skrzynki, zależne od różnego dodatkowergo wyposażenia, na te trzeba szczególnie uważać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz mar 04, 2007 21:07

dokładnie każdy rząd wtyczek jest zabezpieczony przed wypięciem z boku jest plastik który się wyciąga kilka mm i dopiero wtedy można wyciągać wtyczki i tak samo wkładać


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości