sam sobie dodaje gazu (tzn wciska pedał gazu)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sam sobie dodaje gazu (tzn wciska pedał gazu)
Mam problem, od kiedy wymienilem silnik, auto samo sobie dodaje gazu, najczesciej tak sie dzieje,gdy jade na wysokich obrotach (tzn tak od 3 - 4,5) i daje wtedy luz, to on sam sobie dodaje gazu (tzn czuc na pedael gazu ze sie wciska tak pare razy) tzn obroty spadaja do 1000 i rosna spowrotem do ok 3000, sprawdalem wszystko, podpinalem pod komputer i nie wiem co sie dzieje, czy muglby ktos pomuc?:)
) dzieki, ale napewno? bo poza tymi dodawaniami sobie gazu dziala idealnie, tzn obroty sa caały czas w granicy 900 i ani drgną, alei tak dzieki za rade,
[ Dodano: 04 Mar 2007 15:16 ]
a i jeszcze jedno pytanie, czy w zwiazku z tym auto moze wiecej palic ? tzn. niby obroty sa bardzo równe, ale spalanie jest dosc wysokie, i jak dotej pory nikt nie wie dlaczego
[ Dodano: 04 Mar 2007 15:16 ]
a i jeszcze jedno pytanie, czy w zwiazku z tym auto moze wiecej palic ? tzn. niby obroty sa bardzo równe, ale spalanie jest dosc wysokie, i jak dotej pory nikt nie wie dlaczego
zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...
Ja też tak mam odkąd założyłem LPG i u mnie jest to właśnie tym spowodowane gawraf tylko że ty chyba nie masz gazu ? spróbuj jeszcze zresetować komputer odłączając akumulator u mnie pomaga dopóki nie przejadę się na LPG wtedy problem znowu powraca ale wynika z tego że jest to przez błędy w komputerze które pojawiają się po jeździe na LPG
Ostatnio zmieniony ndz mar 04, 2007 16:42 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
czyli juz wszystko jasne, ostatnie pytanie, kupic nowy silniczek krokowy, czy uzywany, róznica w cenie jakies 200 zł , co proponujecie? tzn jak duze sa szanse ze jak kupje uzywany to on bedzie jeszcze dlugo chodzi?:) a i czemu to sie dopiero ujawnia (ta awaria silniczka krokowego) po załozeniu LPG? tzn wczesniej on tez byl uszkodzony tylko nie dawal wiekszych znaków? i palil przez to wiecej?
zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...
awaria silniczka krokowego ujawnia sie po założeniu lpg. najczęsciej dlatego , iż gdy car nie ma gazu to przez silniczek idzie tylko powietrze, a gdy jest lpg założone ... to przez silniczek idzie powietrze + gaz . a co dokrokowca nowy czy używany ? hmm ... wg mnie i tego co z nimi przeżyłem i o nich słyszałem to używki nie dają rady za długo choć to nie reguła kupisz i po miesiącu tygodniu ci strzeli znowu ... a jak kupisz nowy to masz 12 miesięcy gwarancj ... poszukaj na allegro jest firma ze śląska która robi krokowce ... moj znajomy do omegi 2.0 16v kupił u nich za 130 pln . w tych granicach były używki . a jak krok jest walnięty to szczególnie na LPG samochód zauważalnie więcej pali , obroty nie są równe i skaczą często są za wysokie staąd więkrze spalanie
wiem ze sie nie zaczyna zdania od no wlasnie, ale tak bedzie najszybciej, no wlasnie ze mi oborty utrzymuja sie na idealnym poziomie 900 i wogule nie skacza, jedynym objawem jest to samo dodawanie sobie gazu (co jest bardzo niewygodne, w przypadku hamowania silnikiem (wtedy wlasnie auto przyspiesza zamiast hamowac :[ )no i to spalanie, w granicach 13-15 miejsce, i 11-13 trasa... oczywiscie LPG, które posiadam od niecalego roku, (jakies 1/2 roku) bylem juz u wielu gazownikow, cos powykrecali w butli, nieznacznie sie zmniejszylo z 16 na 15 ale dalej mi sie cos wydaje duzo jak na taki silnik, z taka moca tym bardziej ze czytam tu na forum ze innym z takimi silnikami auta spalają srednio o ok 3-4 litry mniej,a przy mojej jezdzie )jakies 50 tys rocznie,to daje dosc duza kwote, i jestem w stanie nawet duzo zaplacic, byle tylko byc pewnym ze to sie poprawi... bo nie chce go sprzedawac, bo jest poprostu super. (pozatym spalaniem i dodawaniem gazu )
zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...
touch01 pisze:iż gdy car nie ma gazu to przez silniczek idzie tylko powietrze,
hehe jeśli idzie tylko same powietrze to na czym auto jeździ ?? w AAM i ABS jest wtrysk jednopunktowy i idzie powietrze z benzyną podawaną przez wtryskiwacz który jest nad przepustnicą na gazie jest już tak jak piszesz
Ostatnio zmieniony ndz mar 04, 2007 18:55 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
AD6- >
błąd techniczny:)
a co do tegto spalania to w omce u mojego kolegi różnica była taka ze zwalonym krokiem gazu 16-17 po miescie palila ... ze zrobionym 12-13 litrow gazu
możesz fakt wyczyścić krokowca... najlepiej zostaw go na pare godzin w benzynie ekstrakcyjnej ( nie ropie bo jest tłusta) moze pomóc (ale nie musi)
powodzenia
błąd techniczny:)
a co do tegto spalania to w omce u mojego kolegi różnica była taka ze zwalonym krokiem gazu 16-17 po miescie palila ... ze zrobionym 12-13 litrow gazu
możesz fakt wyczyścić krokowca... najlepiej zostaw go na pare godzin w benzynie ekstrakcyjnej ( nie ropie bo jest tłusta) moze pomóc (ale nie musi)
powodzenia
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Miałem dokładnie ten sam problem w skodzie. I tam był problem z przepustnica. Coś się skopało i sprężyna która jest w przepustnicy sama otwierała gardziel przepustnicy. Silniczek oczywiście też może robić takie numery ale wydaje mi się ze silniczek to regulator wolnych obrotów i raczej przy tych 3 tysiącach juz by nie świrował. Ja najpierw przeczyścił bym silniczek albo gdzieś na szrocie założył inny do sprawdzenia
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 473 gości