silnik i przyspieszanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcin3
- Ma gadane
- Posty: 167
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
- Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
- Kontakt:
silnik i przyspieszanie
na wstepie chcialem sie przywitac moj problem polega na tym ze jak silnik jest zimny to odpala na dotyk a juz na cieplym silniku trzeba go dlugo krecic ale jak odpali to chodzi dobrze
moje pytanie czy moze to byc pompa jak tak to co trzeba zrobic i drugie pytanie poniewasz nie jezdzilem nigdytdi az do teraz a mianowicie czy przy ostrym przyspieszaniu i szybkiej zmianie biegow i pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura czy cos inego i jeszcze jedno jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl zle naciagniety prosze o wasze opinie
moje pytanie czy moze to byc pompa jak tak to co trzeba zrobic i drugie pytanie poniewasz nie jezdzilem nigdytdi az do teraz a mianowicie czy przy ostrym przyspieszaniu i szybkiej zmianie biegow i pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura czy cos inego i jeszcze jedno jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl zle naciagniety prosze o wasze opinie
widać, że sie z benzyny przesiadłeśmarcin3 pisze:pododaniu gazu silnik jak gdyby chwilke mysli zanim przyspieszy czy jest to turbodziura
to jest diesel dlatego chwile myśli. Mozna to nazwać turbo dziura.
jezeli to jest tdi a tak piszesz to masz pedał na potencjometrze od niego idzie wiacha kabli nie ma żadnych linek.marcin3 pisze:jaki jest pedal gazu w takim golfie bo u mnie po lekkim nacisnieciu nie podnosza sie obroty dopiero po troszke mcniejszym nacisnieciu obroty wzrastaja takjakby poczatek pedalu gazu byl zle naciagniety
[ Dodano: 04 Mar 2007 11:18 ]
w tym silniku masz turbine o zmiennej geometrii wiec turbo dziura jest bardzo mała...
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
mysle ze kolega sie myli ja posiadam mk4 i sprintera i nie maja zadnej dzury!
Problem jest w dawce startowej i predkosci obrotowej silnika!
proponuje zmienic mape startowa lub zwiekszyc szybkosc rozrusznika nap. przez wymiane akumulatora oczywiscie jezeli jest stary
w zalaczniku przesylam mape startowa by bylo to dla ciebie zrozumiale jaka jest zaleznosc temperatura-predkoscdo dawki paliwa
pozdarwiam daro
Problem jest w dawce startowej i predkosci obrotowej silnika!
proponuje zmienic mape startowa lub zwiekszyc szybkosc rozrusznika nap. przez wymiane akumulatora oczywiscie jezeli jest stary
w zalaczniku przesylam mape startowa by bylo to dla ciebie zrozumiale jaka jest zaleznosc temperatura-predkoscdo dawki paliwa
pozdarwiam daro
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
- marcin3
- Ma gadane
- Posty: 167
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
- Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
- Kontakt:
ale mnie nie chodzi o podniesienie obrotow tylko na lekkim naciagu bo jak lekko naciskam pedal to obroty sie nie podnosza dopiero jakl nacisne troche mocniej a moxe tam jest jakis dwu stopniowy pedal lub jeszcze jakis inny
[ Dodano: 04 Mar 2007 17:08 ]
mam jescze pytanie z innej beczki nie chce zakladac nowego gdzie indziej a mianowicie chodzi o podswietlenie regulacji temperatury bo jest tam tylko zarowka i nie podswietla wszystkich trzech wlacznikow temperatury predkosci wiatraka i kierunku nawiewu sa tam niby te plastiki ktore rozpraszaja swiatlo ale swieci tylko ten srodkowy co to moze byc wlozylem juz zarowke 2,3 wata ale jest to samo prosze o wasze opinie
[ Dodano: 04 Mar 2007 17:08 ]
mam jescze pytanie z innej beczki nie chce zakladac nowego gdzie indziej a mianowicie chodzi o podswietlenie regulacji temperatury bo jest tam tylko zarowka i nie podswietla wszystkich trzech wlacznikow temperatury predkosci wiatraka i kierunku nawiewu sa tam niby te plastiki ktore rozpraszaja swiatlo ale swieci tylko ten srodkowy co to moze byc wlozylem juz zarowke 2,3 wata ale jest to samo prosze o wasze opinie
sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl
Jesteś w błędzie od początku montowania TDI w VAGu nie ma linki pedału przyspieszenia.daro31ie pisze:kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4) czyli mozesz podnies sobie obroty bez problemu jak w fiacie 126p
pozdrawiam daro
Jesteś w błędzie od początku montowania TDI w VAGu nie ma linki pedału przyspieszenia nie rozumie jak linka w vagu?
Ja pisalem o montowaniu elektronicznego pedalu przyspieszenia! a nie o vagu
jezeli chodzi o podswietlenie wskaznikow to jest tam tylko jedna lampka a swiatlo rozprowadzane jest za pomoca plastkow ( dzialaja podobnie jak swiatlowody)
Ja pisalem o montowaniu elektronicznego pedalu przyspieszenia! a nie o vagu
jezeli chodzi o podswietlenie wskaznikow to jest tam tylko jedna lampka a swiatlo rozprowadzane jest za pomoca plastkow ( dzialaja podobnie jak swiatlowody)
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
czwść mam ten sam problem z pedałem że po lekkim wciśnięciu pedału nie podnoszą sie obroty no i przy szybkim ruszaniu gdy wcisne pedał do dechy najpierw silnik tak jakby się zadławił po czym dopiero wyrywa, no i niewiem co oznacza jedna kontrolka znajdująca się obok kontrolki ABS-u i poduszek przedstawiająca jedynkę z dwoma strzałkami po bokach, jest to GOLF III TDI GT
esp czyli zeby cie na zakrecie nie obrocilo...leszek p1 pisze:edynkę z dwoma strzałkami po bokach, jest to GOLF III TDI GT
[ Dodano: 04 Mar 2007 18:35 ]
myślę, że sie mylisz. W kazdym tdi jest elektroniczny pedal.daro31ie pisze:kolego w profilu widze ze posiadasz mk3 a tam nie byl montowany elektroniczny pedal przyspieszenia ( wszedl od w roku 1998 czyli mk4)
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Mówiąc VAGu miałem na myśli samochody grupy VW: Audi, Seat, Skoda.
Nie ma w TDI linki do pedału przyspieszenia. Pompa jest sterowana kompem.
Nie ma w TDI linki do pedału przyspieszenia. Pompa jest sterowana kompem.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- marcin3
- Ma gadane
- Posty: 167
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
- Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
- Kontakt:
co w zwiazku z tym pedalem gazy ? a plastiki do podswietlania mamleszek p1 pisze:czwść mam ten sam problem z pedałem że po lekkim wciśnięciu pedału nie podnoszą sie obroty no i przy szybkim ruszaniu gdy wcisne pedał do dechy najpierw silnik tak jakby się zadławił po czym dopiero wyrywa
[ Dodano: 04 Mar 2007 20:10 ]
cos mi sie nie chce wierzyc ze w golfie 3 tdi jest esp
[ Dodano: 04 Mar 2007 21:12 ]
mam jeszcze jedno pytanie czy mozna jakos ustawic na tych zegarach elektronicznych spalanie srednie bo wiem ze mozna tam znieniac co ma pokazywac
sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości