Maly problemik 1,6 ABU ....??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arkop
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt sie 31, 2004 15:40
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Maly problemik 1,6 ABU ....??

Post autor: arkop » czw mar 17, 2005 11:53

czesc
nie wiem czy "ten typ tak ma" czy musze cos pozmieniac
jest mala przerwa w mocy przy obraotach 2-3 tyś
dopiero po przekroczeniu magiczniej liczby 3 cos sie dzieje samochod wyraznie dostaje mocy


:pub:



Awatar użytkownika
KaRBoW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 04, 2005 15:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: KaRBoW » czw mar 17, 2005 11:58

No mi tak samo sie dzieje. U mnie tak w granicy 2.5 tys jest minimalny spadek i pozniej juz idzie ladnie. Nie wiem czy to jest normalne (wydaje mi sie ze nie powinno).


Golf III 1.6 ABU (LPG)

Awatar użytkownika
arkop
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt sie 31, 2004 15:40
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: arkop » czw mar 17, 2005 13:10

moje podejrzenia ise sprawdzja !!!
"TEN TYP TAK MA" mysle o wymianie kabli,świec i paskow moze cos pomoze jak cos bede wiedzial to dam znac



Mateusz_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Mateusz_vw » czw mar 17, 2005 13:17

Nie znam sie za bardzo na technicznych sprawch wiec powiem tylko ze tez tak mam...i tak widocznie musi byc.



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » czw mar 17, 2005 13:53

Ten sam silnik i takie samo zachowanie, mnie to nie dziwi, bo to jest coś za coś - ekonomiczny silnik nie może mieć "kopa" na niskich obrotach, wtedy ekonomia poszłaby się ... Zapewne gościowie zauważyliście że na 4-ce jazda 90-tką nie przekracza 3000 obr., chcesz przyspieszyć lub ciąć 150 to niestety za cenę większej dawki paliwa. Jeżdżę "z jajkiem" pod pedałem gazu i ta fabryczna norma zużycia potwierdza się w zupełności, dlatego nie mam zamiaru zarzynać silnika gazem!



jokle

Post autor: jokle » pn mar 21, 2005 11:28

ABU osiąga max. moment obrotowy przy ok. 3200-3400 obr/min. Tak więc przy wyższych obrotach silnik jest "mocniejszy".



Awatar użytkownika
dav2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 20:07
Kontakt:

Post autor: dav2 » czw mar 31, 2005 17:59

a powiedzcie mi ile wam pali Abu



Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » czw mar 31, 2005 19:20

8,3 trasa
10 i wiecej miasto



Awatar użytkownika
gigi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt mar 29, 2005 11:43

Post autor: gigi » czw mar 31, 2005 22:32

eee tyle to pali Vento z AAM :chytry:


Golfik Europe GL 1.6 ABU

Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » czw mar 31, 2005 22:40

mi pali 6 w trasie



Awatar użytkownika
mACK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 19:33
Lokalizacja: Lubuskie-Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: mACK » ndz kwie 10, 2005 23:09

zgadzam sie z poprzednikami ten typ tak poprostu ma , ponizej 3000 obr/min muli sie jak cholera. spala 7l-trasa



Awatar użytkownika
dav2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 20:07
Kontakt:

Post autor: dav2 » pn kwie 11, 2005 10:57

Kurcze ja mam taki sam silnik ale ja nie mam tego co wy za to mam czasami inny problem bo mi zlatują obroty ale za chwile wraca na normalne tylko czasami zgaśnie sporadycznie.Najlepsze jest to, ze raz jest dobrze a raz zle.Co to może być moze mieliście coś takiego i ktoś sobie z tym poradził.Dodam ze na kompie nic nie wykazało zero błędów.



Awatar użytkownika
gigi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt mar 29, 2005 11:43

Post autor: gigi » pn kwie 11, 2005 11:48

popuść linkę od przepustnicy, ja przełożyłem o jeden ząbek i jest OK, poprostu przy braku luzu nie działa stycznik biegu jałowego i komp nie wie że silniczek juz na jałowym powinien chodzić :)


Golfik Europe GL 1.6 ABU

Awatar użytkownika
dav2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 20:07
Kontakt:

Post autor: dav2 » pn kwie 11, 2005 19:12

chyba znalazłem co mojemu golfikowi dolega to bedzie czujnik położenia przepustnicy.Po odłączeniu jej obroty wzrosły i jest wszystko w porządku.Powiedzcie mi ile takie coś może kosztować?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 315 gości