Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..
Witam. Jak widać to mój pierwszy post na forum VW
Moje autko: Vw Jetta II TD 1.6, wcześniej bez turbo, zwykły diesel. Zamontowałem turbinę, było trochę roboty (regeneracja turbiny, zmiana kolektorów, pompa wtryskowa z mechanizmem LDA -"Grzybek", filtr powietrza, wtryskiwacze 155Bar, kolanko do wydechu, no i misa olejowa z wyjściem na smarowanie turbiny = wszystko miałem na stanie w warsztacie).
Łączny koszt to:
sprawdzenie turbiny - 150zł
ustawienie pompy i sprawdzenie wtryskiwaczy - 80zł
Dwa dni roboty, ale nie na marne, wszystko dziala. Dodatkowo zamontowałem układ wydechowy ze Skody Octavia 1,9TDI (miałem na stanie ), bo stary już przerdzewiał.
jedyne co mnie nurtuje to biały dym wydobywający się z rury podczas odpalania silnika rano, po nocnym postoju, czy to normalne, chce dodać ze dymi tak przez około 30-60sek.) ???
Moje autko: Vw Jetta II TD 1.6, wcześniej bez turbo, zwykły diesel. Zamontowałem turbinę, było trochę roboty (regeneracja turbiny, zmiana kolektorów, pompa wtryskowa z mechanizmem LDA -"Grzybek", filtr powietrza, wtryskiwacze 155Bar, kolanko do wydechu, no i misa olejowa z wyjściem na smarowanie turbiny = wszystko miałem na stanie w warsztacie).
Łączny koszt to:
sprawdzenie turbiny - 150zł
ustawienie pompy i sprawdzenie wtryskiwaczy - 80zł
Dwa dni roboty, ale nie na marne, wszystko dziala. Dodatkowo zamontowałem układ wydechowy ze Skody Octavia 1,9TDI (miałem na stanie ), bo stary już przerdzewiał.
jedyne co mnie nurtuje to biały dym wydobywający się z rury podczas odpalania silnika rano, po nocnym postoju, czy to normalne, chce dodać ze dymi tak przez około 30-60sek.) ???
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 14:47 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 4 razy.
dobrze, że to zrobiłeś zanim wstąpiłem na to forum, bo by cię od tego odwiedli. Teraz tylko dbaj, aby ci to jak najdłużej posłużyło.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
tzn. jak z głową, po prostu nie piłować go na wysokich obrotach, jeździć spokojnie, nie deptać gazu do podłogi.
A co z dużymi prędkościami, powyżej 150km/h, bo ja nie raz jak się spieszę na studia to tak jeżdżę, a nawet szybciej.
A może napiszecie mi co z tym białym dymem, podczas porannego odpalania, mogę powiedzieć, ze spalonym olejem nie pachnie:-) i niebieskiego odcienia tez nie ma.
A co z dużymi prędkościami, powyżej 150km/h, bo ja nie raz jak się spieszę na studia to tak jeżdżę, a nawet szybciej.
A może napiszecie mi co z tym białym dymem, podczas porannego odpalania, mogę powiedzieć, ze spalonym olejem nie pachnie:-) i niebieskiego odcienia tez nie ma.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
nie powinienes dlugo jezdzic z wysokimi predkosciami, nie poddawac go dlugotrwalym obciazeniam, jak raz na jakis czas przeciagniesz go na wysokie obroty to raczej nic sie nie stanieTomallus pisze:Te 150km/h też powinien wytrzymać.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości