[mk2] Jak z PL zrobić KR

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

[mk2] Jak z PL zrobić KR

Post autor: wojtek_sari » sob lut 24, 2007 12:58

Witam! Mam dwa takie silniczki, ale z tego co mi się wydaje to PL jest w dużo lepszej kondycji, bo przyjechał prosto z Włoch, a w silniku są kable Beru, swiece NGK i filtr K&N wiec chyba ktoś o niego dbał :bigok: a pozatym ciagnie aż miło :helm: Jak wiemy PL ma mniejszą moc niż KR, wiec moje pytanie brzmi co zrobić żeby podnieść moc już na starcie zeby chociaż dociagnąć do 139:) Napewno wytne kata(ogromnego przyrostu się nie spodziwam :kac: ) Ale co bym mogł odzyskać z KR i wsadzić do PL żeby podnieść moc? Nie chce ( a aczej nie mam kasy) na sport wałki ;( Myśle o planowaniu glowicy tzn napewno bedzie planowana bo zmieniam uszczelke, ale nie wiem o ile żeby nie przesadzić :bigok:
Ostatnio zmieniony wt lut 27, 2007 15:35 przez wojtek_sari, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » sob lut 24, 2007 13:39

głowica jest lepsza ta z kr.a i wałki też , możesz też zmienić rozdzielacz na ten z kra , kata też wywal



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » ndz lut 25, 2007 13:37

kolektor wydechowy w KR ma średnicę większą o 5 mm niż ten z PL, więc też przydałoby się przerzucić. i o ile dobrze pamiętam, to jeszcze w układach paliwowych były jakieś różnice między tymi silnikami - chyba nieco inna wydajność wtrysków. ale tego nie jestem na 100% pewien, musiałbyś uderzyć np. do evolution, on się orientuje w tych silnikach dosyć dokładnie.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz lut 25, 2007 19:46

m3tal pisze:kolektor wydechowy w KR ma średnicę większą o 5 mm niż ten z PL,
myslisz że to coś da?
m3tal pisze:w układach paliwowych były jakieś różnice
to też slyszałem, ale czekam na wiecej info od was:P


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » pn lut 26, 2007 21:48

witam
ja jestem na etapie przeróbki PL na KR, z tego co przeglądałem na necie i na vwvortex.com z rozmów z klubowiczami to najlepiej przełożyć wszytko z KR-ki do PL zostawiając dół silnka.
poczynając od wałków, można trafić na zawory chłodzone sodem tak pisał "evolution", innego wydechu, zbędnej elektroniki, niewiem na ile różni się dolot oglądłem ten z PL i KR i niewidać róznicy ale diabeł tkwi w szczegółach, jest tych róznic pare ale dają one dośc sporą róznice, jaka ona bedzie sam się dopiero o tym przekonam.
:bigok: póki co piłuje głowcie. :bigok:
Głowice splanuj tylko tyle żeby ją wyrównać, im mniej tym lepiej, tu niezyskasz na mocy.!!
Acha kupiłem sportowe wałki więc jak ktoś chce mam do opchnięcia wałki z "KR"-a no i niebawem z "PL"


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » pn lut 26, 2007 23:24

W myśl tego skanu Obrazek

dochodze do wniosku że wymiana wałków w PL'ce nate z KR też dadzą przyrost mocy, bo widze że są troche ostrzejsze :bigok: Podsumowując napewno kolektor wydechowy bo jest wiekszy, domyslem sie ze walki a co z rozdzielaczem faktycznie jest inny bardziej wydajny?
gulba pisze:zbędnej elektroniki
sprecyzuj troche temat

Będe was ciągnol za jezyk bo znacie sie lepiej a nie chcecie pomoc ;) :P


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » czw mar 01, 2007 16:42

wojtek_sari pisze:m3tal napisał/a:
kolektor wydechowy w KR ma średnicę większą o 5 mm niż ten z PL,
myslisz że to coś da?
no coś musi... 5mm różnicy w średnicy na samym kolektorze to dość spora różnica.

wojtek_sari pisze:Będe was ciągnol za jezyk bo znacie sie lepiej a nie chcecie pomoc
ja tam się nie znam... ale tyle ile mogę, to zawsze pomogę :D


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » sob mar 03, 2007 08:34

a jakie są róznice w kolektorach dolotowych ????? mam trzy i każdy inny chodzi mi o średnice. Jakie wersje miały jaki kolektor ????

[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 17:26 ]
NIEBY DWA TAKIE SAME A RÓZNE, JESZCZE GDZIEŚ MIAŁEM TRZECI KOLEKTOR, ALE JAK WIDAĆ NA ZDJĘCIU SĄ RÓZNE. DODAM ŻE OBYDWA SĄ Z "KR"-ki TEN TRZECI KTÓRY MAM JEST Z "PL"-ki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » sob mar 03, 2007 21:36

gulba, ten osobno ma wytloczenie :P A powaznie juz kiedys na ten temat czytalem ale nic konkretnego sie nei dowiedzialem;/ tylko o wydechowym pisze...


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob mar 03, 2007 21:47

z kr'a maja wieksza pojemnosc...... czyli fi 50 ora fi 40 z krotszymi kanalami


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » sob mar 03, 2007 22:30

evolution pisze:czyli fi 50 ora fi 40 z krotszymi kanalami
a co daja krótsze kanały?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » pt mar 23, 2007 14:30

A czy do pl mozna załozyc kolektor ssacy od passata 2,0 16v i czy to cos da :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości