[mk2] Jak z PL zrobić KR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
[mk2] Jak z PL zrobić KR
Witam! Mam dwa takie silniczki, ale z tego co mi się wydaje to PL jest w dużo lepszej kondycji, bo przyjechał prosto z Włoch, a w silniku są kable Beru, swiece NGK i filtr K&N wiec chyba ktoś o niego dbał a pozatym ciagnie aż miło Jak wiemy PL ma mniejszą moc niż KR, wiec moje pytanie brzmi co zrobić żeby podnieść moc już na starcie zeby chociaż dociagnąć do 139:) Napewno wytne kata(ogromnego przyrostu się nie spodziwam ) Ale co bym mogł odzyskać z KR i wsadzić do PL żeby podnieść moc? Nie chce ( a aczej nie mam kasy) na sport wałki ;( Myśle o planowaniu glowicy tzn napewno bedzie planowana bo zmieniam uszczelke, ale nie wiem o ile żeby nie przesadzić
Ostatnio zmieniony wt lut 27, 2007 15:35 przez wojtek_sari, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
kolektor wydechowy w KR ma średnicę większą o 5 mm niż ten z PL, więc też przydałoby się przerzucić. i o ile dobrze pamiętam, to jeszcze w układach paliwowych były jakieś różnice między tymi silnikami - chyba nieco inna wydajność wtrysków. ale tego nie jestem na 100% pewien, musiałbyś uderzyć np. do evolution, on się orientuje w tych silnikach dosyć dokładnie.
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
witam
ja jestem na etapie przeróbki PL na KR, z tego co przeglądałem na necie i na vwvortex.com z rozmów z klubowiczami to najlepiej przełożyć wszytko z KR-ki do PL zostawiając dół silnka.
poczynając od wałków, można trafić na zawory chłodzone sodem tak pisał "evolution", innego wydechu, zbędnej elektroniki, niewiem na ile różni się dolot oglądłem ten z PL i KR i niewidać róznicy ale diabeł tkwi w szczegółach, jest tych róznic pare ale dają one dośc sporą róznice, jaka ona bedzie sam się dopiero o tym przekonam.
póki co piłuje głowcie.
Głowice splanuj tylko tyle żeby ją wyrównać, im mniej tym lepiej, tu niezyskasz na mocy.!!
Acha kupiłem sportowe wałki więc jak ktoś chce mam do opchnięcia wałki z "KR"-a no i niebawem z "PL"
ja jestem na etapie przeróbki PL na KR, z tego co przeglądałem na necie i na vwvortex.com z rozmów z klubowiczami to najlepiej przełożyć wszytko z KR-ki do PL zostawiając dół silnka.
poczynając od wałków, można trafić na zawory chłodzone sodem tak pisał "evolution", innego wydechu, zbędnej elektroniki, niewiem na ile różni się dolot oglądłem ten z PL i KR i niewidać róznicy ale diabeł tkwi w szczegółach, jest tych róznic pare ale dają one dośc sporą róznice, jaka ona bedzie sam się dopiero o tym przekonam.
póki co piłuje głowcie.
Głowice splanuj tylko tyle żeby ją wyrównać, im mniej tym lepiej, tu niezyskasz na mocy.!!
Acha kupiłem sportowe wałki więc jak ktoś chce mam do opchnięcia wałki z "KR"-a no i niebawem z "PL"
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
W myśl tego skanu
dochodze do wniosku że wymiana wałków w PL'ce nate z KR też dadzą przyrost mocy, bo widze że są troche ostrzejsze Podsumowując napewno kolektor wydechowy bo jest wiekszy, domyslem sie ze walki a co z rozdzielaczem faktycznie jest inny bardziej wydajny?
Będe was ciągnol za jezyk bo znacie sie lepiej a nie chcecie pomoc
dochodze do wniosku że wymiana wałków w PL'ce nate z KR też dadzą przyrost mocy, bo widze że są troche ostrzejsze Podsumowując napewno kolektor wydechowy bo jest wiekszy, domyslem sie ze walki a co z rozdzielaczem faktycznie jest inny bardziej wydajny?
sprecyzuj troche tematgulba pisze:zbędnej elektroniki
Będe was ciągnol za jezyk bo znacie sie lepiej a nie chcecie pomoc
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
no coś musi... 5mm różnicy w średnicy na samym kolektorze to dość spora różnica.wojtek_sari pisze:m3tal napisał/a:
kolektor wydechowy w KR ma średnicę większą o 5 mm niż ten z PL,
myslisz że to coś da?
ja tam się nie znam... ale tyle ile mogę, to zawsze pomogęwojtek_sari pisze:Będe was ciągnol za jezyk bo znacie sie lepiej a nie chcecie pomoc
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
a jakie są róznice w kolektorach dolotowych ????? mam trzy i każdy inny chodzi mi o średnice. Jakie wersje miały jaki kolektor ????
[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 17:26 ]
NIEBY DWA TAKIE SAME A RÓZNE, JESZCZE GDZIEŚ MIAŁEM TRZECI KOLEKTOR, ALE JAK WIDAĆ NA ZDJĘCIU SĄ RÓZNE. DODAM ŻE OBYDWA SĄ Z "KR"-ki TEN TRZECI KTÓRY MAM JEST Z "PL"-ki
[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 17:26 ]
NIEBY DWA TAKIE SAME A RÓZNE, JESZCZE GDZIEŚ MIAŁEM TRZECI KOLEKTOR, ALE JAK WIDAĆ NA ZDJĘCIU SĄ RÓZNE. DODAM ŻE OBYDWA SĄ Z "KR"-ki TEN TRZECI KTÓRY MAM JEST Z "PL"-ki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
z kr'a maja wieksza pojemnosc...... czyli fi 50 ora fi 40 z krotszymi kanalami
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości