AAZ na hamowni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

AAZ na hamowni

Post autor: souler » sob mar 03, 2007 13:45

Dzisiaj urzadzilismy sobie w grupie slaskiej male hamowanko i wyszlo mi wlasnie tyle co widac, ale nie posiadam obrotomierza, wiec gosciu nie zrobil pomiaru momentu obr. ciekawi mnie ile moze byc tego momentu. strzelajcie. na 'oko' wydaje mi sie, ze okolo 180Nm. jakies pomysly? komentarze?

Obrazek

td power :satan:
Ostatnio zmieniony pn mar 05, 2007 00:45 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob mar 03, 2007 13:59

Nie znam sie za bardzo na tym,ale jedno mnie ciekawi.Moc w.g normy i moc na silniku.Są prawie takie same,czyli że mimo modów które zrobiłeś nie podniosła sie moc?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob mar 03, 2007 14:04

bongo pisze:Nie znam sie za bardzo na tym,ale jedno mnie ciekawi.Moc w.g normy i moc na silniku.Są prawie takie same,czyli że mimo modów które zrobiłeś nie podniosła sie moc?
Ale liczy sie moc na kolach, co ci po mocy na silniku, to nie tartak.. jesli AAZ ma 75KM to po modach widze 82,3KM..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob mar 03, 2007 14:12

Gitner pisze:jesli AAZ ma 75KM to po modach widze 82,3KM..
Dzięki.O taką odpowiedz chodziło.
Ale liczy sie moc na kolach, co ci po mocy na silniku, to nie tartak
Przeca napisałem że sie nie znam :helm: :helm:
Gratulacje Souler :pub:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 03, 2007 14:13

Gitner porownujesz do serii wiec od serii tez odejmij straty. przede mna na rolkach stal mk3 aaz i zdziwilbys sie ile mu wyszlo. Cinek tez powinien niedlugo wrzucic swoj wykres.

[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 13:15 ]
popatrz na swoj wykres i moc w max punkcie, odejmij straty i ile masz na kolach?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob mar 03, 2007 14:17

SouleR pisze:Gitner porownujesz do serii wiec od serii tez odejmij straty
Dokladnie, wg mnie to najbardziej wiarygodna wartosc, przeciez silniki same nie pojada ;) Zauwaz ze im wieksza moc tym straty wieksze.. latwo wyliczyc ile faktycznie na drodze tych koni doszlo.

Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony sob mar 03, 2007 14:21 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob mar 03, 2007 14:20

Gitner pisze:Ale liczy sie moc na kolach, co ci po mocy na silniku, to nie tartak.. jesli AAZ ma 75KM to po modach widze 82,3KM.
no nie zupełnie, bo te 75PS to moc na silniku


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob mar 03, 2007 14:22

Corvax pisze:
Gitner pisze:Ale liczy sie moc na kolach, co ci po mocy na silniku, to nie tartak.. jesli AAZ ma 75KM to po modach widze 82,3KM.
no nie zupełnie, bo te 75PS to moc na silniku
Poprawilem sie wyzej, a teraz mi powiedzcie jak uzyskac jak najmniejsze straty? Opony z kolarzowki? ;)

Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony sob mar 03, 2007 14:23 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob mar 03, 2007 15:26

SouleR, 103KM z AAZeta to świetny wynik :bigok:

Na jakim biegu było hamowane auto ??? na 4-ce ??? jak wiesz jeszcze jaką masz skrzynie , albo jakie przełozenia masz to moment mozna szybciutko wyliczyc na podstawie mocy .

Jak znasz dane skrzyni to podaj to sie policzy.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 03, 2007 15:46

hmm nie wiem jaka skrzynia. a jakie byly w tym roczniku? 91 rok.

etka pokazuje kilka typow i nie wiem, ktory jest wlasciwy. pisze to gdzies na skrzyni?
Ostatnio zmieniony sob mar 03, 2007 15:55 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob mar 03, 2007 15:51

SouleR pisze:hmm nie wiem jaka skrzynia. a jakie byly w tym roczniku? 91 rok.
Dobra , widze że nie wiesz jaką masz skrzynie :bajer: pójdźmy innym tropem :bigok:
To powiedz mi inaczej , wykres mocy kończy sie na około 135km/h , rozumiem że silnik kręcony był do końca czyli aż zadziałał ogranicznik obrotów ??? Tak ???? Nie kręciłeś nic w pompie z ogranicznikiem obrotów ??? To znaczy czy wartoś maksymalnych górnych obrotów jest ustawiona na fabrycznych wartościach ???


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 03, 2007 15:57

ograniczenie fabryka. krecony byl tylko do 134, bo dalej moc by tylko spadala i nie bylo sensu.

oczywiscie skrzynka ma 5 biegow, ale pomiar robiony chyba na 4.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob mar 03, 2007 16:01

SouleR pisze:ograniczenie fabryka. krecony byl tylko do 134, bo dalej moc by tylko spadala i nie bylo sensu.
OK, dobra zrobie 3 obliczenia , bo nie wiemy jakie miałeś przy 134km/h obroty ?
Załózmy że na końcu wykresu miałeś : 4500 , 4750 , 5000obr - zrobie 3 wersje i zobaczymy co wyjdzie ???

[ Dodano: Sob Mar 03, 2007 15:06 ]
Wyniki za godzinke :food:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 152 gości