jak odróżnic 1.8 75KM a 90KM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak odróżnic 1.8 75KM a 90KM
odrazu sorki bo pewnie temat juz był
ale na pierwszy rzut oka nie moge znaleźć go na wyszukiwarce a potrzebuje szybko informacji bo mam zamiar ponownie kupic mk3 tylko juz nie 1.4 ale troche mocniejszy
wiec jak odróźnic silniki 1.8 90KM a 75KM , nie chciałbym zeby mnie ktoś w konia zrobił
jeśli według mocy z dowodu rej. to jak go przeliczyc, moze oznaczenie silnika? moze jakoś po wyglądzie?
z góry dzięki
pozdrawiam wszystkich użytkowników
po dłuższej przerwie chyba spowrotem wróce na forum golfa jeśli takowego kupie
ale na pierwszy rzut oka nie moge znaleźć go na wyszukiwarce a potrzebuje szybko informacji bo mam zamiar ponownie kupic mk3 tylko juz nie 1.4 ale troche mocniejszy
wiec jak odróźnic silniki 1.8 90KM a 75KM , nie chciałbym zeby mnie ktoś w konia zrobił
jeśli według mocy z dowodu rej. to jak go przeliczyc, moze oznaczenie silnika? moze jakoś po wyglądzie?
z góry dzięki
pozdrawiam wszystkich użytkowników
po dłuższej przerwie chyba spowrotem wróce na forum golfa jeśli takowego kupie
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
na wklejce w bagażniku powinien być opisany rodzaj motoru (ABS ADZ obydwa 90kucy)
poza tym na obudowie rozrządu także powinna znajdować sie stosowna nalepka
[ Dodano: 03 Mar 2007 08:28 ]
w dowodzie rejestracyjnym w polu MOC powinno być wpisane 66 KW (ale tu dość często zdarzają się błędy)
poza tym na obudowie rozrządu także powinna znajdować sie stosowna nalepka
[ Dodano: 03 Mar 2007 08:28 ]
w dowodzie rejestracyjnym w polu MOC powinno być wpisane 66 KW (ale tu dość często zdarzają się błędy)
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... cf8#965967
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
adamo122, musisz zagladac jakie oznaczenie jest na bloku silnika, to najpewniejszy sposób , bo w dowodach rejestracyjnych tez sa błędy co do mocy, a wizualnej róznicy miedzy 75 a 90KM nie ma.
ABS , ADZ - 90KM
AAM - 75KM
innych 1.8 w benzynie na rynek europejski nie było
szukaj numeru silnika tutaj:
ABS , ADZ - 90KM
AAM - 75KM
innych 1.8 w benzynie na rynek europejski nie było
szukaj numeru silnika tutaj:
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Numer znajdziesz na silnuku w przypadkugdy go tam nie ma (korozia) znajdziesz go na naklejce w bagazniku (pod wykładina) tam jest takze wypisane wyposażenie oraz numer farby itp. Warto takze zobaczyć ksiazke serwisiwa tam takze powinna sie znjdowac taka naklejka jak w bagazniku.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
RP, ABS, ADZ - 90 KM/66 kW
AAM - 75 KM/55 kW
Chodzi o literki na początku numeru silnika. Sprawdź na silniku, jak pole numerowe jest nieczytelne, można delikatnie przetrzeć papierkiem ściernym ziarno 150-2500 na mokro, nie powinno się nic uszkodzić, ale wtedy będzie dokładnie widać numer.
Różnic zewnętrznych nie ma prawie wcale. Ale w AAM w odróżnieniu od RP, ABS i ADZ
nie ma chłodnicy oleju. Chłodnica ta znajduje się między podstawą filtra oleju a samym filtrem, taka aluminiowa puszka ok. 10x10x6 cm, do której dochodzą węże wodne.
AAM - 75 KM/55 kW
Chodzi o literki na początku numeru silnika. Sprawdź na silniku, jak pole numerowe jest nieczytelne, można delikatnie przetrzeć papierkiem ściernym ziarno 150-2500 na mokro, nie powinno się nic uszkodzić, ale wtedy będzie dokładnie widać numer.
Różnic zewnętrznych nie ma prawie wcale. Ale w AAM w odróżnieniu od RP, ABS i ADZ
nie ma chłodnicy oleju. Chłodnica ta znajduje się między podstawą filtra oleju a samym filtrem, taka aluminiowa puszka ok. 10x10x6 cm, do której dochodzą węże wodne.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 146 gości