mala gleba mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mala gleba mk4
siema,nie mam doswiadczenia wiec pytanie zadaje na forum,szukam i czytam wszedzie jak i co i nie lapie tematu.czy ktos moze mi wyjasnic(po nasemu)jakie zawieszenie zastosowac aby bylo niskie a jak trzeba komfortowe w miare,bo zona lapie cisnienie jak ja w plecy lupie,jakiej firmy w miare tanio i dobrze
HM zobacz sobie na alegro .nie wiem czy chcesz nowe czy nie jesli nowe to GT cupline 699zł cał kompl. zawias . Lub same sprezyny są nowe np Ivotechnik za 260zł +30zł wysyłka alob uzywki FK ,itp zalezy co chcesz dokladnie ,jezeli zona sie bulka:) to nie mozesz dac sprezyn twardych czyli czeronych max to niebieskie ew zielone .pzdr
- monster mack
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: wt sty 09, 2007 02:10
- Lokalizacja: MIELEC
- Kontakt:
Geba,
poza tym czesto kolor nie ma znaczenia
a wg mnie to jesli chodzi o to,zeby bylo nisko a jak trzeba to w miare komfortowo to raczej w gre wchodzi gwint ( a najlepiej air ride)
a zielone przypadkiem nie są najtwardsze??to nie mozesz dac sprezyn twardych czyli czeronych max to niebieskie ew zielone .pzdr
poza tym czesto kolor nie ma znaczenia
a wg mnie to jesli chodzi o to,zeby bylo nisko a jak trzeba to w miare komfortowo to raczej w gre wchodzi gwint ( a najlepiej air ride)
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
Co za bzdury piszesz. To moze czerwone samochody sa zyszbe co? Jedna firma robi twardsze inna mniej twarde, wiec nie oceniaj tu po kolorach skoro nie jezdziles na fioletowych i niebieskich a dla ciekawosci sa tez czarne z kropkami chyba zielonymi i niebieskimi to w tym przypadku moglo to oznaczac twardosc....MaDaAFaKa pisze:covacsxxx pisze:kolro nie ma znaczenia..co do wypowiedzi MaDaAFaKa
oj wydaje mi sie ze ma...niewiem czy we wszystkich tak jest..ale ma
kefir: akurat w tym temacie poplynales, u H&r kolor ma znaczenia, przynajmniej do tej pory mial, rozne kolory oznaczaly rozne twardosci sprezyny jak i ich wysokosck3fir pisze:Co za bzdury piszesz. To moze czerwone samochody sa zyszbe co? Jedna firma robi twardsze inna mniej twarde, wiec nie oceniaj tu po kolorach skoro nie jezdziles na fioletowych i niebieskich a dla ciekawosci sa tez czarne z kropkami chyba zielonymi i niebieskimi to w tym przypadku moglo to oznaczac twardosc....MaDaAFaKa pisze:covacsxxx pisze:kolro nie ma znaczenia..co do wypowiedzi MaDaAFaKa
oj wydaje mi sie ze ma...niewiem czy we wszystkich tak jest..ale ma
co do gwintu z pelna regulacja twardosci zapomnijcie o wyregulowaniu go sobie na miekko, kto wam takich bzdru naopowiadal, reguluje sie stopien tlumienia amorkow, a nie twardosc/miekkosc, wiem gdyz takie cus mialem i jak telepalo tak telepalo, jedyna roznice miedzy soft/sport/hard bylo czus w zakretach ze autko sie delikatnie inaczej prowadzi, a telepac i tak telepalo
Witam, kolega ma racje, kolor ma znaczenie na pewno u H&Ra, podobnie w Eibachu czerwona sprężyna to na Niemcy, ich autostrady ewentualnie tor, czarny natomiast jak najbardziej do zaakkceptowania, nawet w Polsce.. O reszcie sprężyn się nie wypowiem, bo to z reguły kicz dla amatorów i wielbicieli niskich aut, dla których auto służy nie do jeżdżenia a raczej tylko pokazywania i onanizowania..UcHO pisze:kefir: akurat w tym temacie poplynales, u H&r kolor ma znaczenia, przynajmniej do tej pory mial, rozne kolory oznaczaly rozne twardosci sprezyny jak i ich wysokosck3fir pisze:Co za bzdury piszesz. To moze czerwone samochody sa zyszbe co? Jedna firma robi twardsze inna mniej twarde, wiec nie oceniaj tu po kolorach skoro nie jezdziles na fioletowych i niebieskich a dla ciekawosci sa tez czarne z kropkami chyba zielonymi i niebieskimi to w tym przypadku moglo to oznaczac twardosc....MaDaAFaKa pisze:
oj wydaje mi sie ze ma...niewiem czy we wszystkich tak jest..ale ma
co do gwintu z pelna regulacja twardosci zapomnijcie o wyregulowaniu go sobie na miekko, kto wam takich bzdru naopowiadal, reguluje sie stopien tlumienia amorkow, a nie twardosc/miekkosc, wiem gdyz takie cus mialem i jak telepalo tak telepalo, jedyna roznice miedzy soft/sport/hard bylo czus w zakretach ze autko sie delikatnie inaczej prowadzi, a telepac i tak telepalo
A co do gleby w MKIV rada kolego - nie przesadzaj z obniżaniem, bo tam miska jest bardzo nisko, lepiej w dobre amortyzatory zainwestuj, to auto nie będzie tak nurkowało i poprawisz bezpieczeństwo..
MaDaAFaKa,
bo to ze jedna firma sobie przyporzadkuje jakis kolor do twardosci to wcale nie znaczy ze po kolorze sprezyny poznamy jaka jest twardosc sprezyny
kkk13,
bez komentarza
no raczej nie zupelnietak jak mówiłem !
bo to ze jedna firma sobie przyporzadkuje jakis kolor do twardosci to wcale nie znaczy ze po kolorze sprezyny poznamy jaka jest twardosc sprezyny
kkk13,
acha, czyli wg Ciebie co jest nie tak z ludzmi którym sie podobaja niskie auta????O reszcie sprężyn się nie wypowiem, bo to z reguły kicz dla amatorów i wielbicieli niskich aut, dla których auto służy nie do jeżdżenia a raczej tylko pokazywania i onanizowania..
bez komentarza
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 19 gości