1Z seria + 400Ohm po hamowni

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

1Z seria + 400Ohm po hamowni

Post autor: Gitner » pt mar 02, 2007 17:48

Witam
Dzis zhamowalem swojego 1Z '94 seria. Uwagi mile widziane.

Obrazek

Dalej w temacie, wykres z zalaczonym rezystorem

Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony pn mar 12, 2007 18:51 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

fialson1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt gru 26, 2006 22:25
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: fialson1 » pt mar 02, 2007 17:55

Cześć. Nie jestem ekspertem , ale ta dziurka w momencie - zawsze tak w serii? Pozdro :pub:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 02, 2007 18:34

kurcze taki rocznik, a taki bonus :bigok:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt mar 02, 2007 19:36

Gitner moment większy niż fabryka bo odczytałem że masz prawie 215Nm czyżby to zasługa wyjętego kata??Musze swojego też na hamownie wysłać :bigok:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt mar 02, 2007 19:44

Pruszkowiak pisze:Gitner moment większy niż fabryka bo odczytałem że masz prawie 215Nm czyżby to zasługa wyjętego kata??Musze swojego też na hamownie wysłać :bigok:
I moment i KM.. ceramiki w kacie nie ma, tlumik srodkowy nowy, tylni roczny, wszystko seria.. sam jestem zaskoczony :)
SouleR pisze:kurcze taki rocznik, a taki bonus :bigok:
Byl na forum ostatnio watek o bonusach w TDI VW.. tak mysle jaki to musial byc bonus ze po 12 latach tyle wciaz poweru w aucie.. a i nie bylo wogole kopcenia, zadnej chmury..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 02, 2007 20:02

no i wlasnie to mnie dziwi. jednak vw to vw


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt mar 02, 2007 20:18

Wynika z tego że producent zaniża dane :bigok:



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » pt mar 02, 2007 23:16

Gitner, ladny wykresik....bonusik elegancki tylko zastanawia mnie ten spadek w granicach 2200 obr, chyba to nie jest przeplywka


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt mar 02, 2007 23:17

Gitner pisze:Uwagi mile widziane.
dobry 1Z, bez uwag :)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt mar 02, 2007 23:54

covacsxxx pisze:Gitner, ladny wykresik....bonusik elegancki tylko zastanawia mnie ten spadek w granicach 2200 obr, chyba to nie jest przeplywka
Wg hamownika ten spadek byl spowodowany jakims "smieciem" na rolkach.. nic wspolnego z silnikiem, a przeplywka ok, mam gdzies logi potwierdzone przez znawcow z tego forum ;) Ale hamownik mogl sie mylic.. przy najblizszej okazji powtorze testy..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob mar 03, 2007 00:39

Pruszkowiak pisze:Wynika z tego że producent zaniża dane :bigok:
to też,
ale producenci liczą sie juz z tym że z czasem "zużywa" się przepływka
i stąd niekórzy uważają że np. jego 15 letnie auto silnik ma jak nowe bo nadal ma ileś tam KM
to jest sprawdzone, nówka z tasmy zawsze ma więcej KM niż podają ksiązki i producenci
niektórzy się zdziwili że przed wirusami mają więcej niż podaje fabryka ....


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 03, 2007 07:39

RobertP vag daje wieksza moc z fabryki, ale np. renault w silnikach dci ma rozrzut +/-. czasem zamiast 120 bylo 110KM.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » sob mar 03, 2007 09:12

to i ja się dołączę, niektórzy pewnie już widzieli...
http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/wykres2.JPG



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości