Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
terago
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: terago » pt mar 02, 2007 13:57
Witam
Mam problem z chłodzeniem w moim MK3 1,8 AAM
Wygląda to tak że przestał mi sie włączać wogule wiatrak od chłodnicy zawsze jak wyłączałem samochód to sobie pochodził chwilę i się wyłączał a tera nic. Poza tym zawsze jak smigam moim gofrem to temp jest zawsze 70 C - nie wiedziec czemu - moj mechanik mowil ze cos mi jakis czujnik przekłamuje czy termostat nie wiem - ale z tego co poczytałem na forum normą jest 90 C przy normalnej jeździe. Może wiecie co się dzieje z mo0im Gofrem
-
Szosownik
- Forum Master
- Posty: 1307
- Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:04
termostat do wymiany
sprawdź jeszcze ten czyjnik temperatury
[ Dodano: 02 Mar 2007 13:10 ]
ja sprawdzałem go w ten sposób:
odpaliłem i czekałem co się będzie działo ze wskaźnikiem
temperatura rosła i po 90 włączył się wentylator czyli czujnik ok
a wtrasie też było 70 więc termostat
-
jaca23
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
- Lokalizacja: Łuków
Post
autor: jaca23 » pt mar 02, 2007 14:12
zgadzam się... termostat jest cały czas roztwarty i puszcza płyn na chłodnice i dlatego nie chce złapac 90 stopni. ale wiatrak i tak powinin się włączyć jak np długo postoisz w korku. pewnie czujnik do wymiany.
-
terago
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: terago » pt mar 02, 2007 14:14
no dobra ale jak mam posprawdzać czy czujnik jest do wymiany czy może termostat??
-
Szosownik
- Forum Master
- Posty: 1307
- Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:16
sprawdź tak jak napisałem i obserwuj a jak nie to weź nowy ze sklepu z możliwością zwrotu spowrotem jeśli to nie to
[ Dodano: 02 Mar 2007 13:18 ]
ja miałem taki czujnik że pokazywał cały czas 110 a wiatrak i tak sie włączał
także termostat kolego
-
terago
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: terago » pt mar 02, 2007 14:19
no dobra ale u mnie od w sumie dawna było tak z tą temperaturą że nie wyskakiwała powyzej 70 a wentylator się włączał?? tak więc sugerujesz że to czujnik czy dalej podejzenie pada na termostrat??
-
Szosownik
- Forum Master
- Posty: 1307
- Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:22
terago pisze:no dobra ale u mnie od w sumie dawna było tak z tą temperaturą że nie wyskakiwała powyzej 70 a wentylator się włączał?? tak więc sugerujesz że to czujnik czy dalej podejzenie pada na termostrat??
było tak odrazu gadać!
w takim razie zacznij od czujnika mistrzu
-
DaZbo84
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 01:02
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: DaZbo84 » pt mar 02, 2007 14:23
Witam - wejdz na regionalen/malopolska/techniczne - tam na 9-10 str opisuje podobny problem i mi chlopaki doradzaja jak rozpoznac co padlo.
Pozdro
-
terago
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: terago » pt mar 02, 2007 14:26
no dobra to sie już mi trochę rozjaśniło
dziękuję za pomoc
a właśnie jeszcze jedno czy wiecie gdzie mogę znaleźć jakąś instrukcję jak wymienić ten czujnik i tak dalej bo nie wiem gdzie go szukać - kurde mechanikiem nie jestem
-
Szosownik
- Forum Master
- Posty: 1307
- Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:30
jet on umieszczony w plastikowym krućcu który wychodzi z głowicy od przodu
trzyma go zawleczka
pociągasz ją a później wyciągasz czujnik
pamietaj by kupić z takim samym kolorem obwódki jak ma stary czujnik
-
terago
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: terago » pt mar 02, 2007 14:40
Szosownik napisałeś że "jet on umieszczony w plastikowym krućcu który wychodzi z łowicy trzyma go zawleczka pociągasz ją a później wyciągasz czujnik pamietaj by kupić z takim samym kolorem obwódki jak ma stary czujnik"
Wczoraj wymieniałem kruciec bo mi uszczelka w tym gównianym plastiku puściła i płyn wyciekałhttp://sklep.intercars.com.pl/miniatury/TCD200701/101/12410.jpg
czy jest to gdzieś w pobliżu jego bo może przeoczyłem
-
Szosownik
- Forum Master
- Posty: 1307
- Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 14:46
nie widzę tego!
ale czujnik siedzi w tym krućcu zresztą jak zobaczysz przewody to będziesz wiedział gdzie on jest
[ Dodano: 02 Mar 2007 13:50 ]
jak chcesz to zrobie fotke i ci podeślę
-
terago
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr sie 10, 2005 13:25
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: terago » pt mar 02, 2007 14:51
przepraszam że męcze Cie moimi pytaniami ale jak wymieniałem kruciec nie było tam żadnych kabli. kruciec w moim samochodzie ten wychodzący od głowicy ma tylko jedno wyjście do którego jest wpięty na zapinke wąż gumowy???
-
Szosownik
- Forum Master
- Posty: 1307
- Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: Szosownik » pt mar 02, 2007 15:06
może to ci coś pomoże
[ Dodano: 02 Mar 2007 14:08 ]
mówiłem od przodu
widzisz już ten czujnik?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości