Zastanawiam się czy to czasem nie turbina puszcza olej. Przewody dolotowe do IC Nie są jakoś specjalnie zaoliwione, są czarne i trochę tłustawe. Na wolnych obrotach jak go trochę przygazuje to dymi na niebiesko biało ale nie jakoś masakrycznie. w czasie jazdy też tak samo dymi a jak przycisnę mu gaz i turbinka wejdzie na wyższe ciśnienie to zaczyna być biało niebiesko w tylnym lusterku
Czy to turbinka się sypie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy to turbinka się sypie?
Witam! Silniczek zaczyna mi wcinać coraz więcej oleju 
Zastanawiam się czy to czasem nie turbina puszcza olej. Przewody dolotowe do IC Nie są jakoś specjalnie zaoliwione, są czarne i trochę tłustawe. Na wolnych obrotach jak go trochę przygazuje to dymi na niebiesko biało ale nie jakoś masakrycznie. w czasie jazdy też tak samo dymi a jak przycisnę mu gaz i turbinka wejdzie na wyższe ciśnienie to zaczyna być biało niebiesko w tylnym lusterku
. I teraz pytanie? czy to turbo? Jak można zdiagnozować czy to akurat turbo? Mogę sie szarpnąć na regenarację , nie w tym rzecz, ale chodzi o to by nie wydać kasy bez sensu? Na dzień dzisiejszy wchłania mi jakieś 2-2,5l oleju na 1000km. Silnik pali od strzała nawet w największe mrozy z niczym niema problemów poza tym dymieniem i olejem. Turbinka daje ciśnienie aż do 1.4bara. Poradźcie coś?
Zastanawiam się czy to czasem nie turbina puszcza olej. Przewody dolotowe do IC Nie są jakoś specjalnie zaoliwione, są czarne i trochę tłustawe. Na wolnych obrotach jak go trochę przygazuje to dymi na niebiesko biało ale nie jakoś masakrycznie. w czasie jazdy też tak samo dymi a jak przycisnę mu gaz i turbinka wejdzie na wyższe ciśnienie to zaczyna być biało niebiesko w tylnym lusterku
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Moim zdaniem turbinka jest już zmęczona,przepuszcza olej w wydech dlatego dymi na biało.
Przewody idące do IC są zaolejone-tym akurat się nie martw. we wszystkich TDI jest mokro.A turbiny raczej po regeneracji bym nie kupił-wolałbym uzywkę .
Przewody idące do IC są zaolejone-tym akurat się nie martw. we wszystkich TDI jest mokro.A turbiny raczej po regeneracji bym nie kupił-wolałbym uzywkę .
[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]
Mi nie chodzi o kupowanie turbo po regeneracji a o danie tej turbinki do regeneracji. Kupować to raczej nie warto bo nie wiadomo czy nie kupię jakiegoś padła. Co o tym myślicie?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Ja swoją regenerowałem ale miałem znajomego co ma wykwalifikowany serwis od turbosprężarek i prawie nic mnie to nie kosztowało oprócz zestawu naprawczego.Turbo jest jak nowe.Jak kupisz używkę to jeżdząc na takim ciśnieniu 1.4 bar turbina długo ci nie pociągnie i znów się sypnie. Możliwe, że pierścienie masz już zjechane i nie zgarniją oleju. Miałem ten sam problem, brał mi dużo oleju i dymił na niebiesko lub biało no i okazało się ze pierscienie wytarte ale turbo tez miałem zawalone olejem więc zregenerowałem i po kłopocie.
Na polskim materiale daleko nie zajedzieszpiow11 pisze:Ja swoją regenerowałem ale miałem znajomego co ma wykwalifikowany serwis od turbosprężarek i prawie nic mnie to nie kosztowało oprócz zestawu naprawczego.Turbo jest jak nowe.Jak kupisz używkę to jeżdząc na takim ciśnieniu 1.4 bar turbina długo ci nie pociągnie i znów się sypnie. Możliwe, że pierścienie masz już zjechane i nie zgarniją oleju. Miałem ten sam problem, brał mi dużo oleju i dymił na niebiesko lub biało no i okazało się ze pierscienie wytarte ale turbo tez miałem zawalone olejem więc zregenerowałem i po kłopocie.
A jak 3 lata to zwracam honorpiow11 pisze:pioan1, Nie wiem jakie mam materiały w swoim ale 3 lata juz jezdze i nie bierze oleju, nie dymi i predzej rdza go zje niz silnik padnie.Pozatym do takich starych aut nie ma co ładować oryginalnych części bo to poprostu bez sensu.
Ja na używce też 3 lata ganiam
Dziś z szwagrem sprawdzaliśmy luzy na ośce na turbinie i okazało się że porządnie lata. Są spore luzy, czyli turbo do wymiany
. Dowiedziałem się że regeneracja to 700-800 zł i niewiadomo czy nie będzie dalej puszczać oleju. Zastanwaima się poważnie nad pewną używką. Kwestia teraz jaką turbinę kupić? Czy taką jak mam w 1V? Czy jakąś większą? Napewno niebędę robił rakiety z tego ale tak z 1.2- 1.3 bara bym chciał mieć. Inna sprawa najlepiej żeby nie trzeba było zamocno przerabiać czegoś żeby zamontować inną turbinę.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 26 gości



