DZUZE SPALANIE w Vento 1.8 AAM POMOCY!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie chcę się wymądrzać, ale a propos ciśnienia: teoretycznie to 9:1= 9 x ciśnienie atmosferyczne (9 atm). Ale na silniku to nie to samo, bo dochodzi kilka dodatkowych czynników (pod wpływem sprężania rośnie temperatura gazu, czyli powietrza w cylindrze, co pociąga za sobą dalszy wzrost ciśnienia, poza tym cylinder nigdy nie opróżnia się całkowicie - nigdy ciśnienia nie mierzy się na 1 cyklu, a zauważyłeś że stopniowo rośnie i dopiero po chwili stabilizuje się na poziomie max- popatrz na manometr podczas pomiaru)
Ale co tam, lepiej się napić
Ale co tam, lepiej się napić
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Pewnie ze masz racje. Nie watpie w to... poprstu w tym temacie bylem nie doinformowany! hehe Piwka tez sie chetnie napije ale nadal nurtuje mnie ta sprawa z głowica...czyś pisze:Nie chcę się wymądrzać, ale a propos ciśnienia: teoretycznie to 9:1= 9 x ciśnienie atmosferyczne (9 atm). Ale na silniku to nie to samo, bo dochodzi kilka dodatkowych czynników (pod wpływem sprężania rośnie temperatura gazu, czyli powietrza w cylindrze, co pociąga za sobą dalszy wzrost ciśnienia, poza tym cylinder nigdy nie opróżnia się całkowicie - nigdy ciśnienia nie mierzy się na 1 cyklu, a zauważyłeś że stopniowo rośnie i dopiero po chwili stabilizuje się na poziomie max- popatrz na manometr podczas pomiaru)
Ale co tam, lepiej się napić
Nie wiesz co dokladnie bylo nie tak w Twojej? Wymieniales cala czy regenerowales,a jezeli tak to co? Masz moze pojecie czy ten moj "tuning" moze miec racje bytu w rzeczywistosci ?? ;p
Nic nie przerabiałem, wymieniłem zawory, nawet nie było potrzeby planować. Wentyle ssące "zarosły" od góry od oleju wciąganego przez uszczelniacze na trzonkach (nagar) i zaczęły pękać (przegrzanie). Plus holenderscy mechanicy - przesunięty pasek rozrządu. Plus podstawa pod wtryskiem.
Teraz no problem, tyle, że AAM to nie rakieta.
Teraz no problem, tyle, że AAM to nie rakieta.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
No dziekuje Ci bardzo! Teraz jestem mądrzejszy o troche!czyś pisze:Nic nie przerabiałem, wymieniłem zawory, nawet nie było potrzeby planować. Wentyle ssące "zarosły" od góry od oleju wciąganego przez uszczelniacze na trzonkach (nagar) i zaczęły pękać (przegrzanie). Plus holenderscy mechanicy - przesunięty pasek rozrządu. Plus podstawa pod wtryskiem.
Teraz no problem, tyle, że AAM to nie rakieta.
MOZE JACYŚ INNI UŻYTKOWNICY SILNIKÓW AAM MIELI JAKIEŚ USTERKI?
JAKIE MACIE SPALANIE?
OPINIE,PORADY??
Mam golfika z silnikiem AAM i ma przejechane 144 tys. Na autostradzie
jak wracałem z niemiec spalił mi jakies 7 litrów, po mieście pali jakieś 8
do 8,5 litra benzyny. Na gazie po mieście jakieś 11 litrów zimą - 10
latem. Na trasie z Zakopanego 4 osoby + pełny bagaznik przy prędkoście
150 - 160 kmh jakies 9 litrów mi spalił (gazu).
jak wracałem z niemiec spalił mi jakies 7 litrów, po mieście pali jakieś 8
do 8,5 litra benzyny. Na gazie po mieście jakieś 11 litrów zimą - 10
latem. Na trasie z Zakopanego 4 osoby + pełny bagaznik przy prędkoście
150 - 160 kmh jakies 9 litrów mi spalił (gazu).
Mam golfika z silnikiem AAM i ma przejechane 144 tys. Na autostradzie
jak wracałem z niemiec spalił mi jakies 7 litrów, po mieście pali jakieś 8
do 8,5 litra benzyny. Na gazie po mieście jakieś 11 litrów zimą - 10
latem. Na trasie z Zakopanego 4 osoby + pełny bagaznik przy prędkoście
150 - 160 kmh jakies 9 litrów mi spalił (gazu).
jak wracałem z niemiec spalił mi jakies 7 litrów, po mieście pali jakieś 8
do 8,5 litra benzyny. Na gazie po mieście jakieś 11 litrów zimą - 10
latem. Na trasie z Zakopanego 4 osoby + pełny bagaznik przy prędkoście
150 - 160 kmh jakies 9 litrów mi spalił (gazu).
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Fachowiec oglądał i też nie to... pozatym na gazie by tyle nie wciagal...P!@sek pisze:no to wtryski ci leją
Zostaje chyba tylko głowica...
Czytalem juz ze ludzie mieli takie problemy i zmieniali głowice tyle ze najczesciej na wielopunkt... a ja mam mozliwosc kupna glowicy od ABSa po planowaniu itp za 300 co wy nato?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 255 gości