Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
niech ktos mi powie jak sie zwieksza cisnienie doladowania w Garecie T2??
najlepiej na fotce jakiejs bo juz ch.. mnie strzela od tego szukania,zreszta niemoge znalesc![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
Zakupilem rowniez MBC(ten za 7dych z allegro moze być??) czekam az przyjdzie gdzie go wpiac??
gdzies czytalem ze kolektory od 1,9TD sie przydadza jakie to ma znaczenie w 1,6TD
wymienilem skrzynie na 4T wg mnie ta skrzynia jest duuuuzooo wolniejsza niz 4S ta od zwyklasa wkreca silnik dosc szybko a ta jest jakas ospala skrzynia jest od 1.8RP wiec chyba nierobi to roznicy??
najlepiej na fotce jakiejs bo juz ch.. mnie strzela od tego szukania,zreszta niemoge znalesc
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
Zakupilem rowniez MBC(ten za 7dych z allegro moze być??) czekam az przyjdzie gdzie go wpiac??
gdzies czytalem ze kolektory od 1,9TD sie przydadza jakie to ma znaczenie w 1,6TD
wymienilem skrzynie na 4T wg mnie ta skrzynia jest duuuuzooo wolniejsza niz 4S ta od zwyklasa wkreca silnik dosc szybko a ta jest jakas ospala skrzynia jest od 1.8RP wiec chyba nierobi to roznicy??
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Krzylu, z tylu po stronie scianki grodziowej masz zaworek i ciegno. Na koncu ciegna masz takie oczko zaczepione na bolec (ktory otwiera wastegate). Musisz zdjac zabezpieczenie i oczko z tego bolca. To oczko to tak wlasciwie nakretka
masz tam kontre i jezeli wkrecasz ta nakretke z oczkiem - skracajac ciegno - zwiekszysz cisnienie doladowania.... Ogolnie tego nie zobaczysz z gory auta. Musisz wymacac reka lub z kanalu
drugi sposob mniej zamotany to wpiac MBC w wezyk ktory wychodzi z obudowy zimnej strony turbo i idzie na dol wlasnie do tego zaworka o ktorym mowilem wyzej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
drugi sposob mniej zamotany to wpiac MBC w wezyk ktory wychodzi z obudowy zimnej strony turbo i idzie na dol wlasnie do tego zaworka o ktorym mowilem wyzej
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
zaprzal,DZIEKI!!! Wiem o co chodzi wczoraj nurkowalem w tym miejscu a dzis jade zrobie przelotowy uklad sobie,poszperam przy tym zaworku tak na faze az nieprzyjdzie MBC moze na krotko ic podlacze bo pod zderzak pojdzie na stałe ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
moze ktos mi powie o co chodzi z kolektorami od AAZ w 1.6TD??
moze by tak nowy temat napisac o zwiekszaniu cisnienia w turbosprezarkach w mk2/mk3 z fotkami opisami itp zeby bylo czytelnie oraz bez zbednego pisania i odrazu dac do linkow ??
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
moze ktos mi powie o co chodzi z kolektorami od AAZ w 1.6TD??
moze by tak nowy temat napisac o zwiekszaniu cisnienia w turbosprezarkach w mk2/mk3 z fotkami opisami itp zeby bylo czytelnie oraz bez zbednego pisania i odrazu dac do linkow ??
zaprzal, a ja sie pospieszylem i zakupilem za 30zł caly ssacy,walcze z obrotami po podkreceniu dawki paliwa,stoja na 1000 a ciegno sie wykreca calkowicie,jest jeszcze jakis sposob zeby zejsc na 950?? w dodatku jak jest cieply nie goracy to normalanie trzyma 950 ale jak juz złapie temperature obroty stoja na 1000
Ja tez mam małe pytanko. Jeśli chodzi o śrubę dawki paliwa doszedłem do końca, znaczy do kończa tulejki ograniczjącej na gwińcie śrubki? co teraz zrobić? zmienić śrubkę na innę, bez ogranicznika? Czy mogę ją tak na żywca wykręcić z pompy wtryskowej?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Witam
to może na początek pochwalę się moim nowym:) nabytkiem:
1,6 TD 1V rocznik 1990 - przebieg niby 202 tys km
kto to wie - grunt że chodzi dobrze a nawet nadwyraz dobrze
jak już się turbina rozszaleje. Maszynownia wygląda mniej więcej tak:
![Obrazek](http://images28.fotosik.pl/101/b902e375d8905fdcm.jpg)
Katalizatora już niema. Mam pytanie odnośnie oleju - nie wiem nic co tam było lane - jak radzicie - lać mineralny czy półsyntetyk. Póki co przejechałem autem może 100 km (jedna trasa) i poziom stoi - na oko olej jest generalnie tak jakby rzadszy niż mineralny no i czarny![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1,6 TD 1V rocznik 1990 - przebieg niby 202 tys km
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://images28.fotosik.pl/101/b902e375d8905fdcm.jpg)
Katalizatora już niema. Mam pytanie odnośnie oleju - nie wiem nic co tam było lane - jak radzicie - lać mineralny czy półsyntetyk. Póki co przejechałem autem może 100 km (jedna trasa) i poziom stoi - na oko olej jest generalnie tak jakby rzadszy niż mineralny no i czarny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości