MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

milek78

MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów

Post autor: milek78 » śr mar 30, 2005 10:01

Chciałem sprawdzić prawdziwy przebieg w moim golfie i postąpiłem zgodnie z instrukcją umieszczoną na stronie http://www.vw-golf3.prv.pl/

Na wyświetlaczu pojawiły się same ósemki, czyli niepokazał prawdziwego przebiegu. Po pewnym czasie wogóle zniknęło wszystko i niewyswietla przebiegu!!!!
Nie wiem co mam z tym zrobić próbowałem odłączyć na noc akumulator ale to nic niepomaga nadal wyświetlacz przebiegu niedziała.
Mam golfa 2,0 GTI 8V 1995r. special edition. Prosze o jakąs podpowiedz co mam zrobić albo gdzie szukać rozwiązania problemu.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów

Post autor: Borys » śr mar 30, 2005 10:07

milek78 pisze:Chciałem sprawdzić prawdziwy przebieg w moim golfie i postąpiłem zgodnie z instrukcją umieszczoną na stronie http://www.vw-golf3.prv.pl/

Na wyświetlaczu pojawiły się same ósemki, czyli niepokazał prawdziwego przebiegu. Po pewnym czasie wogóle zniknęło wszystko i niewyswietla przebiegu!!!!
Nie wiem co mam z tym zrobić próbowałem odłączyć na noc akumulator ale to nic niepomaga nadal wyświetlacz przebiegu niedziała.
Mam golfa 2,0 GTI 8V 1995r. special edition. Prosze o jakąs podpowiedz co mam zrobić albo gdzie szukać rozwiązania problemu.
hmm, mozna by sie podpiac pod vag i zobaczyc co tam wyjdzie
Ostatnio zmieniony śr mar 30, 2005 10:18 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr mar 30, 2005 10:15

Bo to nie jest sposób na sprawdzanie "prawdziwego przebiegu" auta, bo takiego sposobu nie ma. W ten sposób mozna chyba włączyć wyświetlanie przebiegu co 10 metrów i tyle.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

milek78

Post autor: milek78 » śr mar 30, 2005 12:26

Nie wiem co tam sie porobiło, myśle że włączyłem nieświadomie jakąś funkcje ukrywającą ten wyświetlacz - tylko jak teraz wyłączyć



milek78

Post autor: milek78 » śr mar 30, 2005 12:30

Corvax pisze:Bo to nie jest sposób na sprawdzanie "prawdziwego przebiegu" auta, bo takiego sposobu nie ma. W ten sposób mozna chyba włączyć wyświetlanie przebiegu co 10 metrów i tyle.
Jak to wyświetlanie co 10 metrów ????? wogóle nic sie niewyswietla



kp1997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw sty 06, 2005 09:46
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Re: MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów

Post autor: kp1997 » śr mar 30, 2005 13:50

Borys pisze: hmm, mozna by sie podpiac pod vag i zobaczyc co tam wyjdzie

Tylko czy Vag coś sprawdzi. Bo z licznikiem w G3 to chyba się nie połączy


Pozdrówka
Krzysztof

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr mar 30, 2005 15:57

milek78 pisze:
Corvax pisze:Bo to nie jest sposób na sprawdzanie "prawdziwego przebiegu" auta, bo takiego sposobu nie ma. W ten sposób mozna chyba włączyć wyświetlanie przebiegu co 10 metrów i tyle.
Jak to wyświetlanie co 10 metrów ????? wogóle nic sie niewyswietla
dokładnie nie pamiętam, ale to są tryby serwisowe wyświetlacza, jednym z nich jest właśnie dokładny przebieg - z dokładnością zamiast standardowych 100metrów pokazuje do 10 metrów, inne tryby to wyświetlanie obrotów silnika, prędkości, symbol kraju, test segmentów wyświetlacza i coś tam jeszcze. Tryby te się automatycznie wyłączają po wyłączeniu stacyjki.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Re: MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów

Post autor: Corvax » śr mar 30, 2005 15:58

kp1997 pisze:
Borys pisze: hmm, mozna by sie podpiac pod vag i zobaczyc co tam wyjdzie

Tylko czy Vag coś sprawdzi. Bo z licznikiem w G3 to chyba się nie połączy
Niestety nie, to nie MK4 :chytry:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

milek78

Post autor: milek78 » śr mar 30, 2005 16:13

Kurde myślałem ze podpiecie pod komp to ostateczność i po problemie, a mówicie ze to niepomoże - to nie już dla mnie nadziei ????????
Niekapuje czemu to padło czary jakieś czy coś.
Ostatnio zmieniony śr mar 30, 2005 22:09 przez milek78, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Pablo Corrado » śr mar 30, 2005 19:51

Spróbuj wejść w tryb serwisowy MFA zarówno na 1 jak i na 2 pozycji i potem wyjść z trybu serwisowego. Może pomoże.
Czyli :
1.Na poz 1 lub 2 wciskasz przycisk zmiany funkcji i nie zwalniając go wlaczasz stacyjke na poz.1,wylaczasz na 0 i znow na 1.
2.Zwalniasz przytrzymywany przycisk.
3.W tym momencie MFA jest w trybie serwisowym.
4.Wylaczasz stacjke.

Po nastepnym włączeniu zapłonu MFA działa już normalnie.
Może to Ci coś pomoże.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » śr mar 30, 2005 20:09

milek78 pisze:Kurde myślałem ze podpiecie pod komp to ostateczność i po problemie.
wg mnie jeśli napraawde coś jest uszkodzone to nie opłąca się pod kompa podłączać(no chyba ze masz możliwość za free) tylko kupić nowy licznik, a za tego co masz na allegro dostaniesz kilka złociszy. Wiadomo, że dużo zabawy będzie ale to chyba jedyne wyjście aby dużo kasy nie utopić.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

milek78

Post autor: milek78 » śr mar 30, 2005 22:17

Unicron pisze:
milek78 pisze:Kurde myślałem ze podpiecie pod komp to ostateczność i po problemie.
wg mnie jeśli napraawde coś jest uszkodzone to nie opłąca się pod kompa podłączać(no chyba ze masz możliwość za free) tylko kupić nowy licznik, a za tego co masz na allegro dostaniesz kilka złociszy. Wiadomo, że dużo zabawy będzie ale to chyba jedyne wyjście aby dużo kasy nie utopić.

Niby masz racje, ale niewiem czy jest cos uszkodzone czy porostu włączyłem jakąs funkcję ukrywającą przebieg.
Jeżeli zmienie cały zegar to bedzie inny przebieg wolałbym żeby został ten licznik.


Dzięki Pablo jutro spróbuje i napisze czy coś pomogło.



milek78

Post autor: milek78 » czw mar 31, 2005 12:32

Pablo Corrado pisze:Spróbuj wejść w tryb serwisowy MFA zarówno na 1 jak i na 2 pozycji i potem wyjść z trybu serwisowego. Może pomoże.
Czyli :
1.Na poz 1 lub 2 wciskasz przycisk zmiany funkcji i nie zwalniając go wlaczasz stacyjke na poz.1,wylaczasz na 0 i znow na 1.
2.Zwalniasz przytrzymywany przycisk.
3.W tym momencie MFA jest w trybie serwisowym.
4.Wylaczasz stacjke.

Po nastepnym włączeniu zapłonu MFA działa już normalnie.
Może to Ci coś pomoże.

Więc tak:
Wczoraj niewytrzymałem i spróbowałem tego sposobu ale niestety niepomogło.
Dzisiaj postanowiłem jeszcze raz sprawdzić i wcisnąłem przycisk MFA przekręciłem kłuczyk i POJAWIŁ SIĘ PRZEBIEG I WSZYSTKO JEST OK !!!!

Dzięki PABLO, niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi :hmm: , jak bedziesz w okolicach stolicy to zapraszam na browar.
Dziękuje również za inne rady.
pozdr.



milek78

Post autor: milek78 » pt kwie 01, 2005 21:53

Niestety dziś podczas jazdy znowu przestał działać wyświetlacz kilometrów. :grrr:
CO ROBIĆ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości