MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów
Chciałem sprawdzić prawdziwy przebieg w moim golfie i postąpiłem zgodnie z instrukcją umieszczoną na stronie http://www.vw-golf3.prv.pl/
Na wyświetlaczu pojawiły się same ósemki, czyli niepokazał prawdziwego przebiegu. Po pewnym czasie wogóle zniknęło wszystko i niewyswietla przebiegu!!!!
Nie wiem co mam z tym zrobić próbowałem odłączyć na noc akumulator ale to nic niepomaga nadal wyświetlacz przebiegu niedziała.
Mam golfa 2,0 GTI 8V 1995r. special edition. Prosze o jakąs podpowiedz co mam zrobić albo gdzie szukać rozwiązania problemu.
Na wyświetlaczu pojawiły się same ósemki, czyli niepokazał prawdziwego przebiegu. Po pewnym czasie wogóle zniknęło wszystko i niewyswietla przebiegu!!!!
Nie wiem co mam z tym zrobić próbowałem odłączyć na noc akumulator ale to nic niepomaga nadal wyświetlacz przebiegu niedziała.
Mam golfa 2,0 GTI 8V 1995r. special edition. Prosze o jakąs podpowiedz co mam zrobić albo gdzie szukać rozwiązania problemu.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów
hmm, mozna by sie podpiac pod vag i zobaczyc co tam wyjdziemilek78 pisze:Chciałem sprawdzić prawdziwy przebieg w moim golfie i postąpiłem zgodnie z instrukcją umieszczoną na stronie http://www.vw-golf3.prv.pl/
Na wyświetlaczu pojawiły się same ósemki, czyli niepokazał prawdziwego przebiegu. Po pewnym czasie wogóle zniknęło wszystko i niewyswietla przebiegu!!!!
Nie wiem co mam z tym zrobić próbowałem odłączyć na noc akumulator ale to nic niepomaga nadal wyświetlacz przebiegu niedziała.
Mam golfa 2,0 GTI 8V 1995r. special edition. Prosze o jakąs podpowiedz co mam zrobić albo gdzie szukać rozwiązania problemu.
Ostatnio zmieniony śr mar 30, 2005 10:18 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
www.vrservice.pl
Re: MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów
Borys pisze: hmm, mozna by sie podpiac pod vag i zobaczyc co tam wyjdzie
Tylko czy Vag coś sprawdzi. Bo z licznikiem w G3 to chyba się nie połączy
Pozdrówka
Krzysztof
Krzysztof
dokładnie nie pamiętam, ale to są tryby serwisowe wyświetlacza, jednym z nich jest właśnie dokładny przebieg - z dokładnością zamiast standardowych 100metrów pokazuje do 10 metrów, inne tryby to wyświetlanie obrotów silnika, prędkości, symbol kraju, test segmentów wyświetlacza i coś tam jeszcze. Tryby te się automatycznie wyłączają po wyłączeniu stacyjki.milek78 pisze:Jak to wyświetlanie co 10 metrów ????? wogóle nic sie niewyswietlaCorvax pisze:Bo to nie jest sposób na sprawdzanie "prawdziwego przebiegu" auta, bo takiego sposobu nie ma. W ten sposób mozna chyba włączyć wyświetlanie przebiegu co 10 metrów i tyle.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Re: MK3 2,0GTI - nietypowy problem z licznikiem kilometrów
Niestety nie, to nie MK4kp1997 pisze:Borys pisze: hmm, mozna by sie podpiac pod vag i zobaczyc co tam wyjdzie
Tylko czy Vag coś sprawdzi. Bo z licznikiem w G3 to chyba się nie połączy
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Spróbuj wejść w tryb serwisowy MFA zarówno na 1 jak i na 2 pozycji i potem wyjść z trybu serwisowego. Może pomoże.
Czyli :
1.Na poz 1 lub 2 wciskasz przycisk zmiany funkcji i nie zwalniając go wlaczasz stacyjke na poz.1,wylaczasz na 0 i znow na 1.
2.Zwalniasz przytrzymywany przycisk.
3.W tym momencie MFA jest w trybie serwisowym.
4.Wylaczasz stacjke.
Po nastepnym włączeniu zapłonu MFA działa już normalnie.
Może to Ci coś pomoże.
Czyli :
1.Na poz 1 lub 2 wciskasz przycisk zmiany funkcji i nie zwalniając go wlaczasz stacyjke na poz.1,wylaczasz na 0 i znow na 1.
2.Zwalniasz przytrzymywany przycisk.
3.W tym momencie MFA jest w trybie serwisowym.
4.Wylaczasz stacjke.
Po nastepnym włączeniu zapłonu MFA działa już normalnie.
Może to Ci coś pomoże.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
wg mnie jeśli napraawde coś jest uszkodzone to nie opłąca się pod kompa podłączać(no chyba ze masz możliwość za free) tylko kupić nowy licznik, a za tego co masz na allegro dostaniesz kilka złociszy. Wiadomo, że dużo zabawy będzie ale to chyba jedyne wyjście aby dużo kasy nie utopić.milek78 pisze:Kurde myślałem ze podpiecie pod komp to ostateczność i po problemie.
Pozdrawiam
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Unicron pisze:wg mnie jeśli napraawde coś jest uszkodzone to nie opłąca się pod kompa podłączać(no chyba ze masz możliwość za free) tylko kupić nowy licznik, a za tego co masz na allegro dostaniesz kilka złociszy. Wiadomo, że dużo zabawy będzie ale to chyba jedyne wyjście aby dużo kasy nie utopić.milek78 pisze:Kurde myślałem ze podpiecie pod komp to ostateczność i po problemie.
Niby masz racje, ale niewiem czy jest cos uszkodzone czy porostu włączyłem jakąs funkcję ukrywającą przebieg.
Jeżeli zmienie cały zegar to bedzie inny przebieg wolałbym żeby został ten licznik.
Dzięki Pablo jutro spróbuje i napisze czy coś pomogło.
Pablo Corrado pisze:Spróbuj wejść w tryb serwisowy MFA zarówno na 1 jak i na 2 pozycji i potem wyjść z trybu serwisowego. Może pomoże.
Czyli :
1.Na poz 1 lub 2 wciskasz przycisk zmiany funkcji i nie zwalniając go wlaczasz stacyjke na poz.1,wylaczasz na 0 i znow na 1.
2.Zwalniasz przytrzymywany przycisk.
3.W tym momencie MFA jest w trybie serwisowym.
4.Wylaczasz stacjke.
Po nastepnym włączeniu zapłonu MFA działa już normalnie.
Może to Ci coś pomoże.
Więc tak:
Wczoraj niewytrzymałem i spróbowałem tego sposobu ale niestety niepomogło.
Dzisiaj postanowiłem jeszcze raz sprawdzić i wcisnąłem przycisk MFA przekręciłem kłuczyk i POJAWIŁ SIĘ PRZEBIEG I WSZYSTKO JEST OK !!!!
Dzięki PABLO, niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi , jak bedziesz w okolicach stolicy to zapraszam na browar.
Dziękuje również za inne rady.
pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości