Obroty...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
prezes861
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr mar 08, 2006 17:52
Lokalizacja: Stargard / Szczecin
Kontakt:

Obroty...

Post autor: prezes861 » śr lut 28, 2007 15:53

Witam
Niedawno kupilem Seata Toledo 1,9TDI, 110PS (tzw. AFN), XI.1997r.
Więc ten sam silnik co w golfie III lub IV.
Samochód na rozgrzanym silniku trzyma 1000obr/min ;/ (przebieg 170tys km), auto jedzie i ma V-max jak należy. Miałem troche czasu temu golfa GTI TDi z tym smaym silnikiem i trzymal 900obr i mysle ze ten tez powinien trzymac takie obroty. :hmm:

Co moze byc uszkodzone? Przeplywimierz?


[img]http://szypulscy.pl/zst.stargard/zst.stargard_mini.jpeg[/img]
[url]http://ZST.STARGARD.pl/[/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lut 28, 2007 16:08

auto na VAGa i kontrola obrotow - 1000 to troche za wysoko, byc moze poduszki juz wytluczone i ktos podkrecil zeby nie telepalo buda.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lut 28, 2007 17:03

ja mam passata z tym silnikiem i trzyma troche ponad 800 jakies 850.
1000 to mialem jak odpalałem przy -10.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
prezes861
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr mar 08, 2006 17:52
Lokalizacja: Stargard / Szczecin
Kontakt:

Re: Obroty...

Post autor: prezes861 » czw mar 01, 2007 19:30

No ja mam ciagle 1000obr, czy ciepły czy zimny...
Nawet po przejechaniu 400km trzyma 1000.

Jest jakis inny sposób ustawienia obrotów niż przez VAG-a ?
Jak obniżyć ?


[img]http://szypulscy.pl/zst.stargard/zst.stargard_mini.jpeg[/img]
[url]http://ZST.STARGARD.pl/[/url]

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Obroty...

Post autor: leo... » pt mar 02, 2007 00:59

prezes861 pisze:No ja mam ciagle 1000obr, czy ciepły czy zimny...
Nawet po przejechaniu 400km trzyma 1000.

Jest jakis inny sposób ustawienia obrotów niż przez VAG-a ?
Jak obniżyć ?
puknąć młotkiem w nastawnik ... ale VAG'iem łatwiej ...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Re: Obroty...

Post autor: Adamm » pt mar 02, 2007 01:11

leo... pisze:
prezes861 pisze:No ja mam ciagle 1000obr, czy ciepły czy zimny...
Nawet po przejechaniu 400km trzyma 1000.

Jest jakis inny sposób ustawienia obrotów niż przez VAG-a ?
Jak obniżyć ?
puknąć młotkiem w nastawnik ... ale VAG'iem łatwiej ...
sory ale nie moge sie powstrzymac puknac to sie mozna mlotkiem w glowe :P

obrotow nie zmniejszysz nastawnikiem tylko dawke paliwa :)

obroty w TDI tylko Vagiem.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt mar 02, 2007 10:41

Adamm pisze:sory ale nie moge sie powstrzymac puknac to sie mozna mlotkiem w glowe
Jeszcze sobie coś zrobi hehe i postaw sie na miejscu takiego biednego nastawnika :D


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości