[Vento 2.0 USA] Z automata na manual
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Vento 2.0 USA] Z automata na manual
trafia sie okazja kupic tanio vento 95 r. gaz 2.0 tylko jedyny mankament w automacie i z USA:((( powiedzcie mi czy da rade zmienic skrzynie na manualną na zasadzie kupic manualną i przykrecic zmienic sterowanie wajhą i jazda??? czy trzeba cos jeszcze przerabiać???(po poduszke pod skrzynią to wiadomo)
a i powidzcie czy takie same silnik szły na usa i na europe???
a i powidzcie czy takie same silnik szły na usa i na europe???
Ostatnio zmieniony śr lut 28, 2007 14:19 przez jakub1000, łącznie zmieniany 1 raz.
na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA
Był już niedawno podobny post:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86536
Z tego co się dowiedziałem to rozrusznik jest do zmiany, nie wiem jak długośc półosiek, u mnie byłyby do wymiany.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86536
Z tego co się dowiedziałem to rozrusznik jest do zmiany, nie wiem jak długośc półosiek, u mnie byłyby do wymiany.
Ostatnio zmieniony wt lut 27, 2007 19:58 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja liczyłem na wymianę minimum 1000 zet na manuala, nie wiedziałem jednak na pewno czy rozrusznik jest do wymiany. Zrezygnowałem. Kupiłem druga skrzynię.
A tak na dobrą sprawę to czemu chcesz ją zmienić?
[ Dodano: 27 Lut 2007 19:03 ]
Jeśli auto było ścągnięte ze stanów z tego co się orientuje to do rejestracji w Polsce trzeba mieć zaświadczenie od stacji diagnostycznej o zmianie świateł.
A tak na dobrą sprawę to czemu chcesz ją zmienić?
[ Dodano: 27 Lut 2007 19:03 ]
Jeśli auto było ścągnięte ze stanów z tego co się orientuje to do rejestracji w Polsce trzeba mieć zaświadczenie od stacji diagnostycznej o zmianie świateł.
automat jest fajny, do spokojnej, normalnej jazdy jest super tylko to nasze przyzwyczajenie że manual jest lepszy (może dla kogoś kto chce palić gumy, ruszać z piskiem opon, wyciskać wszystko z silnika).
nauka jazdy automatem to kilka dni pilnowania się żeby lewą nogą nie wcisnąć hamulca a po 2 tygodniach przy przesiadce do manuala zapominamy wcisnąć sprzęgło przed zatrzymaniem
nauka jazdy automatem to kilka dni pilnowania się żeby lewą nogą nie wcisnąć hamulca a po 2 tygodniach przy przesiadce do manuala zapominamy wcisnąć sprzęgło przed zatrzymaniem
"Jedyna" zaleta automata to brak "wajchowania" w korkach, poza tym chyba same wady, nie mówię już o zabraniu całej frajdy z jazdy. Jazda jak wózkiem akumulatorowym hihihi
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
wojteks pisze: mądrala się znalazł ( a jak ktoś lubi to i powajchować sobie może tylko po co?)
Niestety przy manualu trzeba wajchować w korku.
Jestem zdania, iż jazda autem powinna stanowić przyjemność a automat to całowicie zabija.
Automat jest "dla bab" i dla leniwych Amerykanów. Potem taka Britney Spears wrzuca 2-kę przy 150km/h . Nieoceniony jest natomiast dla inwalidów bo wystarczy jedna noga. Sorki - nie chcę nikogo urażać! Kazdy jeździ jak lubi
Co innego Tiptronic i takie tam, ale jakby nie patrzeć jak się uwali manual to za małą kasę można całą skrzynkę kupić a jak automat to...
Ostatnio zmieniony wt lut 27, 2007 23:32 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości