
kolo 7-8gregoreq pisze:Co do spalania to jakie miales na weberku na pb ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tak wszystko bedzie na bierzaco wpisywaneArdiano pisze:rozumiem ze wszytskie nowosci wprowadzasz do tej porady?
warto na pewno, ale co do drugiego gaznika to to chyba nie wypali...Ardiano pisze:pisales cos o innym gazniuku ze mozna przelozyc cos....tez fajny pomysl....
trzeba sie bedzie pobawic troche....ale chyba warto....
na razie nic nie mowie zeby nie zapeszycgregoreq pisze:Kamil a moze zdradz troszke tajemnicy w zwiazku z twoim 2e2 "weber" Co to za modyfikacje beda ?
miedzy innymi tez chce co nieco go odchudzic ale nie tak drastycznegregoreq pisze:Ja tak sobie kombinuje i mysle ze w 2e2 bedzie zrobione jakies proste ssanie a'la weber , lub pozbycie sie wiekszosci "podcisnien" a pozostanie tylko to od sterowania 2 przelotu ?
co do mojego weberkadaro46 pisze:panowie poki co u mnie istnieje sam projekt ,ale brak czasu na jego wykonanie ,jak bys Kamilu mógł to daj mi pełny opis tego webera co miałeś przed wtryskiem ,tzn chodzi mi o model jakie midyfikacje w nim wdrożyłeś ,jakie dysze ,rurki emulsyjne ,gardziele,itp bo jak będę miał czas to zaweberowanie ruszy
porada poszlawyslij mi poradę na daro46@poczta.fm z gory dzięki!!
tos sie doprawil chlopie, nic tylko siasc i plakacdlugi_ pisze:Panowie niestety po drugiej próbie zrobienia swapa daje sobie spokój. Pomysł na swap jest super ale widocznie moje zdolności nie sa wystarczajace. Za pierwszym razem gaźnik był od spoku lekko odgiety i ciagnoł lewe powietrze wiec wykreciłem. za drugim razem czuli dziś wszystko było by ok gdyby nie mały szkopół :/ Pierwszym razem włozyłem w kolektor dolotowy szmatke i zapomniałem jej wyciagnać ale sie kapłem i odkreciłem gaźnik przed odpaleniem o wyciagłem jednak dziś nie włożyłem jej wogóle i do silnika dostała sie podkładka lub coś w tym stylu. mieszka sobie w pierwszym cylindrze od strony kierowcy i ani myśli dać sie złapać na magnes... Co gorsza nie wiedziałem że coś wpadło i odpaliłem silnik zaczeło coś stukać dałem lekko gazu i teraz idzie na 3 gary. Wiec czeka mnie remoncik co nie bedzie miłym przeżyciem :/
sprzedalem mu go pare dni temu, gaznik jest z najmocniejszej wersji 125p, ma zalozone dysze 120 i 160, jest w stanie idealnym (brak luzow na oskach, wszystko sprawne) a ile bedzie chcial za komplet to juz jego sprawaile panie bys sciał za ten wynalazek,i jaki to jest tzn chodzi mi o dysze i parametry
Ja ma PN'ke i (przynajmniej u mnie) jest inny kolektor tzn. podstawa pod gaźnik jest szersza bo długość taka sama.daro46 pisze:a i panowie mam PN, niewiem czy chryza jest ta sama w RF?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości