Za duze spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pn lut 26, 2007 14:45

rakczek pisze:Czy po przeskanowaniu auta VAGIEM pokaze ze ew sonda jest padnieta??

Czy tez trzeba jakies dodatkowe zabiegi dokonac??
komputer wykaże awarie sondy



Awatar użytkownika
j_anek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr sty 24, 2007 12:49
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: j_anek » pn lut 26, 2007 15:48

Już umówiłem się z mechanikiem, jutroi około 16 bede wszytsko wiedzieć, ale jak przyjdzie mi wydac 650 zł za sonde to bedzie załamka...:(:(:(



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn lut 26, 2007 22:25

Wojtes3mkIII pisze:
ppoll27 pisze:jak nie sonda to sprawdz nagrzewanie sie samochodu (termostat, czy sie nagrzewa szybko i sprawnie - po 10 minutach powinien byc juz cieply na full, i czy trzyma to cieplo niezaleznie od predkosci jazdy), pozatym mozesz tez sprawdzic czujnik temperatury czy jest OK. Zimne auto jedzie na ssaniu - czyli pali sporo. Kolejna sprawa to przełącznik chwytu ciepłego powietrza znad kolektora.
po 10 minutach powinnien mieć 90 stopni ?? jestem ciekaw bo u siebie jeszcze tyle nie widziałem tej zimy, a nagrzewa sie bardzo wolno
z sprawnym termostatem tak powinno byc, na 100% nie dłużej niż kwadrans...

[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 21:51 ]
j_anek pisze:podczas jazdy temperatura silnika "skacze" delikatnie ale jednak! A nagrzewa się powoli... i jak się juz nagrzeje to nie jest bardzo gorąco w srodku! Aha, zauwazylem tez ze jak samochod sie juz nagrzeje to podczas postoju obroty silnika bardzo skaczą... od 900 obrotów do 1200 i tak cały czas, na zimnym silniku tego nie ma!
Polecam uwadze termostat - auto powinno byc nagrzane w 10 maks 15 minut. A falowanie obrotow to sprawdz sonde lambda.


TDPower

Awatar użytkownika
j_anek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr sty 24, 2007 12:49
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: j_anek » wt lut 27, 2007 19:49

NO! Juz jestem po diagnozie, a właściwie mój MK4!

Mechanik podłączył komputer i stwierdził że probkowanie sondy jest takie jak powinno być!

Ale zauważył ze samochod niedogrzewa się do końca, ponieważ auto prze zjakieś 10 minut chodziło odpalone u niego i komputer wskazywał temp maksymalnie 65 stopni! Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, tzn myślałem ze temperatura podczas jazdy powinna byc około 60-70 stopni, a jak mnie poinformował mechanik temperatura powinny być 90 (wskazówka powinna stać równo pionowo). Jadąc spowrotem zauważyłem że temperatura silnika "skacze" dochodziło np do 85 stopni i spowrotem wracało na 70, i tak wkółko!

Spec :] stwierdził że do wymiany jest termostat, wysokie spalanie jest wynikiem niedogrzania silnika i z tego powodu podawania większej dawki paliwa!

We czwartekj wymiana termostatu:]

To tyle... uffff

[ Dodano: 02 Mar 2007 15:17 ]
No, już jestem po wymianie termostatu, temperatura utrzymuje się cały czas na tym samym poziomie, wskazówka non-stop w pionie...... spalanie obniżyło sie:]:]:]



Awatar użytkownika
byczkins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
Kontakt:

Post autor: byczkins » czw paź 11, 2007 09:21

Zamknołem kurr rekord chyba, 16 litrów /100km po ostatnich obnizkach temperatyur :grrr: :grrr: :grrr:

brak mi słów....

co to moze byc??????????
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 09:22 przez byczkins, łącznie zmieniany 1 raz.


CRO 2007: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1237676#1237676

Mein golfer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=655275&highlight=#655275

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości