komputer wykaże awarie sondyrakczek pisze:Czy po przeskanowaniu auta VAGIEM pokaze ze ew sonda jest padnieta??
Czy tez trzeba jakies dodatkowe zabiegi dokonac??
Za duze spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
z sprawnym termostatem tak powinno byc, na 100% nie dłużej niż kwadrans...Wojtes3mkIII pisze:po 10 minutach powinnien mieć 90 stopni ?? jestem ciekaw bo u siebie jeszcze tyle nie widziałem tej zimy, a nagrzewa sie bardzo wolnoppoll27 pisze:jak nie sonda to sprawdz nagrzewanie sie samochodu (termostat, czy sie nagrzewa szybko i sprawnie - po 10 minutach powinien byc juz cieply na full, i czy trzyma to cieplo niezaleznie od predkosci jazdy), pozatym mozesz tez sprawdzic czujnik temperatury czy jest OK. Zimne auto jedzie na ssaniu - czyli pali sporo. Kolejna sprawa to przełącznik chwytu ciepłego powietrza znad kolektora.
[ Dodano: Pon Lut 26, 2007 21:51 ]
Polecam uwadze termostat - auto powinno byc nagrzane w 10 maks 15 minut. A falowanie obrotow to sprawdz sonde lambda.j_anek pisze:podczas jazdy temperatura silnika "skacze" delikatnie ale jednak! A nagrzewa się powoli... i jak się juz nagrzeje to nie jest bardzo gorąco w srodku! Aha, zauwazylem tez ze jak samochod sie juz nagrzeje to podczas postoju obroty silnika bardzo skaczą... od 900 obrotów do 1200 i tak cały czas, na zimnym silniku tego nie ma!
TDPower
NO! Juz jestem po diagnozie, a właściwie mój MK4!
Mechanik podłączył komputer i stwierdził że probkowanie sondy jest takie jak powinno być!
Ale zauważył ze samochod niedogrzewa się do końca, ponieważ auto prze zjakieś 10 minut chodziło odpalone u niego i komputer wskazywał temp maksymalnie 65 stopni! Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, tzn myślałem ze temperatura podczas jazdy powinna byc około 60-70 stopni, a jak mnie poinformował mechanik temperatura powinny być 90 (wskazówka powinna stać równo pionowo). Jadąc spowrotem zauważyłem że temperatura silnika "skacze" dochodziło np do 85 stopni i spowrotem wracało na 70, i tak wkółko!
Spec :] stwierdził że do wymiany jest termostat, wysokie spalanie jest wynikiem niedogrzania silnika i z tego powodu podawania większej dawki paliwa!
We czwartekj wymiana termostatu:]
To tyle... uffff
[ Dodano: 02 Mar 2007 15:17 ]
No, już jestem po wymianie termostatu, temperatura utrzymuje się cały czas na tym samym poziomie, wskazówka non-stop w pionie...... spalanie obniżyło sie:]:]:]
Mechanik podłączył komputer i stwierdził że probkowanie sondy jest takie jak powinno być!
Ale zauważył ze samochod niedogrzewa się do końca, ponieważ auto prze zjakieś 10 minut chodziło odpalone u niego i komputer wskazywał temp maksymalnie 65 stopni! Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, tzn myślałem ze temperatura podczas jazdy powinna byc około 60-70 stopni, a jak mnie poinformował mechanik temperatura powinny być 90 (wskazówka powinna stać równo pionowo). Jadąc spowrotem zauważyłem że temperatura silnika "skacze" dochodziło np do 85 stopni i spowrotem wracało na 70, i tak wkółko!
Spec :] stwierdził że do wymiany jest termostat, wysokie spalanie jest wynikiem niedogrzania silnika i z tego powodu podawania większej dawki paliwa!
We czwartekj wymiana termostatu:]
To tyle... uffff
[ Dodano: 02 Mar 2007 15:17 ]
No, już jestem po wymianie termostatu, temperatura utrzymuje się cały czas na tym samym poziomie, wskazówka non-stop w pionie...... spalanie obniżyło sie:]:]:]
- byczkins
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
- Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
- Kontakt:
Zamknołem kurr rekord chyba, 16 litrów /100km po ostatnich obnizkach temperatyur
brak mi słów....
co to moze byc??????????
brak mi słów....
co to moze byc??????????
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 09:22 przez byczkins, łącznie zmieniany 1 raz.
CRO 2007: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1237676#1237676
Mein golfer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=655275&highlight=#655275
Mein golfer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=655275&highlight=#655275
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości