tłumnik drgań koła pasowego (od wału korbowego)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
tłumnik drgań koła pasowego (od wału korbowego)
Witam, Proszę mi powiedzieć czy istnieje jakiś zamiennik i kosztuje taniej niż w ASO, w aso część kosztuje 1251zł !!!!!!!!. Gdzie kupić zamiennik??
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
Ford Galaxy to blizniacze auto VW Sharana rozni sie paroma pierdołami ale silniki ma te same 1.9 TDIJak ASO forda nie rozumiem??
Twój problem nie polega na uszkodzonym tłumiku drgan skretnych, tylko na uszkodzonym kole zebatym rozrządu które jest do niego przykrecone - skoro sie juz tak kiwa, jest duze prawdopodobienisto uszkodzenia rowniez czola wału - problemu nie nalezy lekcewazyc bo skonczy sie kolizja silnika jak sie to kolo urwie lub jak sie w koncu zetnie klin - poczytaj sobie o tym na forumhayabusarider pisze:A za używkę dziękuję -- napewno lepsze nie będzie niż moje. Buja mi się to koło na 0,5 cm na boki, aż napinacz wibruje
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Własnie ja tak miałem ,Corvax pisze:Twój problem nie polega na uszkodzonym tłumiku drgan skretnych, tylko na uszkodzonym kole zebatym rozrządu które jest do niego przykrecone - skoro sie juz tak kiwa, jest duze prawdopodobienisto uszkodzenia rowniez czola wału - problemu nie nalezy lekcewazyc bo skonczy sie kolizja silnika jak sie to kolo urwie lub jak sie w koncu zetnie klin - poczytaj sobie o tym na forum
_________________
hayabusarider, NIE LEKCEWAŻ bo koszty duze.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Masz racje ale w wiekszosci przypadkow kolko sie kiwa samo w sobie gdyz wywija sie ze starosci albo parcieje ta guma...Moje sie kiwalo gdy je zalozylem na tokarke...Corvax pisze:
Twój problem nie polega na uszkodzonym tłumiku drgan skretnych, tylko na uszkodzonym kole zebatym rozrządu które jest do niego przykrecone - skoro sie juz tak kiwa, jest duze prawdopodobienisto uszkodzenia rowniez czola wału - problemu nie nalezy lekcewazyc bo skonczy sie kolizja silnika jak sie to kolo urwie lub jak sie w koncu zetnie klin - poczytaj sobie o tym na forum
Ale zebate tez wymienielem i nowka sruba i jest git...
CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!
A szczerze to ja wole kupic uzywane na jakims szrocie niz kupowac jakiegoś kagera, kager to największy hłam jaki moze być. Ja u siebie kupiłem uzywane za 250 zł, stare piszczało jak cholera, zewnetrznie wygladało ok, a po odpaleniu piszczało, wziąłem z komisu z mozliwością ew. zwrotu, załozyłem i jest git. pzdr.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
Kolego a widziales wogole na oczy takiego Kagera ze tak piszesz.Masz choc troche pojecia o tym? I czytales dokladnie caly watek? Chyba nie.Wiec chce Ci powiedziec ze kolega szukal cos ponizej bagatelnej sumy 1000 zlotych jaka sie placi u Danelczyka czy indziej za orginal takiuego kola.szatanek pisze:A szczerze to ja wole kupic uzywane na jakims szrocie niz kupowac jakiegoś kagera, kager to największy hłam jaki moze być. Ja u siebie kupiłem uzywane za 250 zł, stare piszczało jak cholera, zewnetrznie wygladało ok, a po odpaleniu piszczało, wziąłem z komisu z mozliwością ew. zwrotu, załozyłem i jest git. pzdr.
Ciekawe gdzie jest taki "komis" z takimi rzecami? Jakos nie kojaze, moze nam wyjasnisz...
A po drugie to nie kolo Ci "piszczalo jak cholera" tylko podslakujacy pałąk napinacza albo pasek w miejscu opasania rolki...
Podpowiedzialem firme Kager bo jest to chyba alternatywne rozwiazanie tego typu usterki w MK3.A kupowanie tego kola na szrocie czy gdzies indziej chyba sie mija z celem nie uwazasz?
A co do samej usterki kolego hayabusa powienies jak najszybciej zajrzec do rozrzadu i niech jakis mechanior i wymieni (tylko pozadnie) to male kolko zebate i da nowa srube na klej.Jesli jeszcze czolo walu sie nie wywichrowalo.Koledzy maja racje.
Pozdrawiam
CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!
Kolego jakbyś dobrze obejrzał koło orginalne to byś wiedział ze jest podana na nim częstotliwośc drgan przy jakich pracuje ten gumowy tłumik. Uszkodzic sie on moze właśnie np tak ze parcieje ta guma i zaczyna przy obrotach piszczeć. Jesli słysze ze piszczy i po wymianie jest zupełna cisza to wiem chyba co mówie , więc nie pisz mi tu o jakims pałąku, jeśli wymiana koła nie pomogłaby to szukałbym przyczyny gdzie indziej. A jesli chodzi o komis to moze własnie dlatego nie wiesz gdzie on jest bo masz pod nickiem napisane "prawie lublin", prawie robi wielką różnicę, ale chyba wyrażnie napisałem ze jest na ul. Poligonowej w Lublinie. Jesli chodzi o zamienniki to kager w focie jest czymś takim jak TIP w Relau, albo Aro w macro. Tak sie składa ze mam znajomego w Focie i za kazdym razem jak u niego kupuje podaje mi kilka zamienników zawsze odradzając kagera. Jestem ciekawy czy gdyby fota oferowała obok kagera inne koła pasowe do vw np. Ruvilla czy chociażby CORTECO i były one droższe np o 150 zł to wybrałbys to samo??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości