
[MK3] Auto gaśnie...:(((
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Auto gaśnie...:(((
Witam szanownych kolegów-być może to forum jest moja ostatnia deska ratunku. Ale zaczne od początku-mam wielki kłopot z passatem TDI 1Z z 94r. A mianowicie-podczas jazdy auto zaczeło przerywac na 2 oraz 3 biegu aż samo zgasło-zjechelem na pobocze, sprawdziłem co miałem mozliwość-pozniej tylko hol-1 mechanik-podłaczyl pod kompa wyskoczymy mu dwa błedy 765-czujnik położenia wyznacznika mechanizku dawki paliwa oraz 65535(o ile sie nie myle) który nie był zdefiniowany. Nie korzystał z VAG-coma tylko innego programu...rozłozył rece-zaholowałem go do nastepnego warszatu który "niby" specjalizuje sie w tych rzeczach. Podłaczyli auto pod Vaga i po 2 dniach telefonicznie stwierdzili ze pompa wtryskowa "siedzi" i wyskakuje bład "jakiegoś nastawnika-czyli takiego elektronicznego urządzenia na pompie". Co warto stwierdzić-jakieś 2 miesiace temu Ci fachowcy wymieniali mi sterownik ECU ponieważ auto również zgasło i nie było z nim komunikacji. Innych błedow nie stwierdzili(65535 im nie wyskoczył?) i zaproponowali mi zaholować auto do pompiarza(kolejne 40km na holu) jednak przed tym wykrecilem jeden z wtryskow chcac zobaczyc czy leci paliwo. O dziwo auto zapaliło na strzał po tygodniu postoju-pochodziło tak jakies 10-15 sek na 3 garki i zgasło. Na nastepny dzień zaholowałem do pompiarza-posprawdzał wszystkie wtyczki, pompe, nastawnik pompy, odpalił paska przejechał 20 m i ponownie zgasł-podłaczył jak mi tłumaczył swoja sprawna aparature i nie było sygnału na pompie bez wzgledu na to czy była podpieta u niego czy u mnie.Na Vagu wyskakiwały my błedy-65534 uszkodzony sterownik silnika oraz ten nieszczesny czujnik połozenia dawki...jego zdaniem pompa jest sprawna zarówno pod wzgledem mechanicznym jak i elektrycznym ale własnie sterownik ECU powoduje wyzej wymieniony bład pompy który nie mozna skasowac...a wiec ok...w piatek zaciagnałem auto do kolejnego fachowca- szpeca od sterowników, które jest w stanie naprawic. Na razie stoi w kolejce...czekam na tel od niego-jednak czytajac różne fora nachodza mnie to coraz wieksze watpliwosci czy to na pewno ten sterownik który został wynieniony na inny niewiadomoego pochodzenia 2 miesiace temu??czy to może zbyt niskie cisnienie poczatku wtrysku na pompie...bo coś takiego wyczytałem... i dlatego auto gaśnie i co jakis czas można je uruchomic...pomocy koledzy!!! 

-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6611
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
martino, masz fabryczny alarm? jak tak to to ci proponuje, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824 ew,dzwoń nr w podpisie
Wydaje sie, że immo jest ponieważ rozbierajac kluczyk mam układ scalony...chociaz obawiam sie że wina nie leży po stronie immo:(((( juz sam nie wiem...może to N109...jutro dzwonie do elektryka być moze cos zdziała-pragne zaznaczyc ze gdy auto nie odpala slychac charekterystyczne tykanie które dobiega z komory silnika okolice podszybia...gdy opali nie ma tego objawu. Od 2 miesiecy ciagle mi sie zażyła kontrolka świec żarowych-może to będzie kolejna wskazówka Prosze o wszelkie rady i sugestie pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości