ciśnienie w cylindrach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ciśnienie w cylindrach
Dzisiaj byłem zmierzyć ciśnienie w cylindrach wynik 11-9-9-9 powiedzcie czy jest bardzo źle ??
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
powinno być w przedziale 11-15
[ Dodano: 26 Lut 2007 21:21 ]
więc na trzech jest zamało
prawdopodobnie wystarczy zdjąć głowicę i dotrzeć zawory a sprężanie napewno się podniesie
koszt 100 PLN uszczelka pod głowicę plus robocizna
chyba że zrobisz to sam
[ Dodano: 26 Lut 2007 21:21 ]
więc na trzech jest zamało
prawdopodobnie wystarczy zdjąć głowicę i dotrzeć zawory a sprężanie napewno się podniesie
koszt 100 PLN uszczelka pod głowicę plus robocizna
chyba że zrobisz to sam
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
13 - 11 - bardzo dobrze
9 - 8 - dość wysokie zużycie pozwalające "warunkowo" jeszcze na ekspluatacje
poniżej 7 - remont
Wydaje mi się, że nie jest to jeszcze taka tragedia. Fakt ciśnienie jest niskie. Gdybyś miał na każdym po 10 to spox możesz jeździć ale w twoim przypadku powinieneś zainwestować w mały remoncik bo po co odkładać to na później. Jeśli sa jakieś przeszkody w wykonaniu naprawy to możesz jeździć ale nie licz na poprawną pracę silnika.
9 - 8 - dość wysokie zużycie pozwalające "warunkowo" jeszcze na ekspluatacje
poniżej 7 - remont
Wydaje mi się, że nie jest to jeszcze taka tragedia. Fakt ciśnienie jest niskie. Gdybyś miał na każdym po 10 to spox możesz jeździć ale w twoim przypadku powinieneś zainwestować w mały remoncik bo po co odkładać to na później. Jeśli sa jakieś przeszkody w wykonaniu naprawy to możesz jeździć ale nie licz na poprawną pracę silnika.
No właśni rozmawiałem z mechanikiem na temat remontu głowicy i teraz jak myślicie czy to pomoże czy jednak pierścienie też już mogą być do wymiany ??
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
takie moje zdanie ale tak na odległość to ciężko powiedziećmarek2907 pisze:prawdopodobnie wystarczy zdjąć głowicę i dotrzeć zawory a sprężanie napewno się podniesie
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Dokładnie ciezko powiedziec na odlaegłość. Uwazam ze pierścienie beda dobre no chyba ze masz juz duzo nabite km. Najpierw trzeba zobaczyć czy zawory nie puszcają i ja bym sieto zrobił. Twoje cisnienie jeszcze nie jest tragiczne mozna z tym jeździc lecz remont trzba miec w planach. Moze to byc mały wydatek zwiazny z dotarciem zaworów mozna takze wymienić szklanki przy okazji. Kumpel kiedys tak robił ze jak doszlifował zawory to poźniej obócił wszystko do góry nogami i nalał nafty jak przyszedł rano to nafta dalej była czyli wszystko szczelne robota wykonana porzadnie ale czy tak sie to powinno sprawdzać osobiście tego jeszcze nie robiłem wiec nie wiem czy to dobry sposób
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
bardzo dobry sposób, można nafta a spotkałem się nawet z uwaniem do tego celu MLEKA!!Atomic10 pisze: Kumpel kiedys tak robił ze jak doszlifował zawory to poźniej obócił wszystko do góry nogami i nalał nafty jak przyszedł rano to nafta dalej była czyli wszystko szczelne robota wykonana porzadnie ale czy tak sie to powinno sprawdzać osobiście tego jeszcze nie robiłem wiec nie wiem czy to dobry sposób
ale co do nafty jestem pewien: tak się sprawdza!!
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
Wielki dzięki na pewno mi pomogliście nie chce już was męczyć ale zadam jeszcze jedno pytanie ile mniej wiej km wytrzymuje dół w silnikach np. moim wiadomo że jak ktoś ma pecha to 200 tyś i już mogą być problemy ale tak standartowo bo wiadomo że głowica szybciej się kończy niż pierścienie co do mojego przebiegu to nie wiem dokładnie ile on ma licznikowo 170 tyś ale wiem że ma więcej bo pod maską jest naklejona kartka z jakiegoś przeglądu z 2002r i tam już jest ponad 200tyś (handlarz zapomniał usunąć :green_fuck: ) także sądzę że jest gdzieś 270tyś czy to jest dużo ??
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
270 tys jesli maszyna była dobrze eksploatowana to nie jest duzy przebieg. Myśle ze do 400tys powinno wytrzymac. Jednak nie jest to reguła i w duzej mierze zalezy od kierowcy oleju oraz przegladów czy były robione na czas. Nazazie zrób głowice zobacz zawory przy okazji wymienisz uszcelke i jak chcesz to mzoesz takze rozrząd machnąc lub szklanki. Wszystko zalezy od tego ile chcesz wydac pieniedzy
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 540 gości