Schemat elektryczny do pompy paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Schemat elektryczny do pompy paliwa
Witam!
Nie mam zasilania na pompie paliwa (sprawdzałem miernikiem) i nie wiem co jest grane? Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i jest git.
Potrzebuje schemat elektryczny do pompy paliwa do Golfa mk3, żeby móc sprawdzić wszystko pokolei.
Do mojej pompy dochodzi wtyczka z 4 kabelkami.
Za wszystkie rady z góry dziekuję
Nie mam zasilania na pompie paliwa (sprawdzałem miernikiem) i nie wiem co jest grane? Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i jest git.
Potrzebuje schemat elektryczny do pompy paliwa do Golfa mk3, żeby móc sprawdzić wszystko pokolei.
Do mojej pompy dochodzi wtyczka z 4 kabelkami.
Za wszystkie rady z góry dziekuję
tu masz podstawowy schemat do MK3 , nr. 1 toprzekaznik pompy sterowany od komputerka a pod nr. 30 masz pompe paliwa
[ Dodano: 26 Lut 2007 12:38 ]
tam masz kolory kabli , R czerwony , R i J czerwono- żółty , B i LI biało-liliowy , M brązowy , ale samo zasilanie pompy masz czerwono -żółtym więc nie mam pojęcia skąd Ty masz inne kolory
[ Dodano: 26 Lut 2007 12:38 ]
tam masz kolory kabli , R czerwony , R i J czerwono- żółty , B i LI biało-liliowy , M brązowy , ale samo zasilanie pompy masz czerwono -żółtym więc nie mam pojęcia skąd Ty masz inne kolory
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jak sprawdzałeś, wiesz że jak silnik nie zostanie uruchomiony to napięcie na pompę idzie tylko przez ok 1 sekundę po przekręceniu kluczyka?Novik pisze:Nie mam zasilania na pompie paliwa
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
W zasadzie to mnie wszystko inetesuje, bo bede dochodził "po nitce do kłebka" tj. do przyczyny niedziałania pompyzodiak pisze:Jak jeszcze coś potrzebujesz w sprawie tej pompy to podaj symbol silnika i rocznik autka.
Silnik mam ABU 1,6 jednopunkt, rocznik 93'
[ Dodano: 26 Lut 2007 20:30 ]
sprawdzałem razem z kumplem elektrykiem: ja przekręciłem kluczukiem a on mieżył miernikiemPaweł Marek pisze: jak sprawdzałeś, wiesz że jak silnik nie zostanie uruchomiony to napięcie na pompę idzie tylko przez ok 1 sekundę po przekręceniu kluczyka?
najpiew to sobie zobacz czy wychodzi Ci napięcie po włączeniu kluczyka ze styku 25 sterownika , jeśli nie to sprawdz zasilanie samego sterownika bezpiecznik F15 , jeśli jest ok to zobacz napięcie na styku 23 sterownika , potem sprawdż przekaznik pompy paliwa i bezpiecznik pompy F18 , oraz sprawdż zasilanie sterownika bez kluczyka styk 21
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider] i 386 gości