WIBRACJE NA WYSOKICH OBROTACH!POMOCY!!!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
WIBRACJE NA WYSOKICH OBROTACH!POMOCY!!!!!!
JESTEM TU NOWY I MAM PEWIEN PROBLEM! CHODZI O TO ZE GDY JADE SWOIM GOLFEM OK 140 -160 KM/H TO CZUJE NA KIEROWNICY TAKIE DZIWNE WIBRACJE NA KIEROWNICY I WOGULE! GDY SKRECAM KIROWNICA LEKKO W PRAWO TO WIBRACJE SIE NASILAJA! DRUGI PROBLEM TO WIBRACJE POJAWIAJA SIE GDY WYHAMOWYWUJE AUTKO Z WIEKSZYCH PREADKOSCI! ZAZNACZE ZE NIE MA ZADNYCH LUZOW W ZAWISZENIU CZY UKLADZIE KIEROWNICZYM!WSZYSTKO SPRAWDZONE I WYMIENIANE NA BIERZACO! HAMULCE TEZ BYLY WYMIENIANE NIE TAK DAWNO NA DOBRE (BRMBO +FERODO)!PANOWIE O CO CHODZI !CO TO MOZE BYC? ICZY TE WSZYSTKIE WIBRACJE MOGA BYC SPOWODOWANE KOLEM DWóMASOWYM! BO PRAWDOPODOBNIE TEZ CZęSTO PADA!POZDRAWIAM!
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
- Lokalizacja: Jasło
Moim zdaniem jest to objaw niewywazonych kół. Miałem tak samo wcześniej w astrze -do 130 km/h nic sie nie działo, ale wystarczyło już 135km/h a kierownica wpadała w duże wibracje. Częste wizyty w warsztatach wulkanizacyjnych nic nie dawały- koła były wywazane ale efektu nie było żadnego! Dopiero przeczytałem gdzieś o wyważaniu bez zciągania koła. Zrobiłem to w Krakowie i jak ręką odjął! Motyw jest taki że wywazaniu zostaje pooddany cały "element" koło+tarcze+półoś itp.
"MADEJ"
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
biker, zobacz http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/inde ... taj&id=118
dwumasówka może dawac taki efekt.
dwumasówka może dawac taki efekt.
Ostatnio zmieniony wt lut 27, 2007 04:49 przez twardy, łącznie zmieniany 1 raz.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
dziwne jest że dragania pojawiają się przy dużej prędkości i w czasie hamowania
z tego co ja się spotkałem:
-dragania przy hamowaniu - czy jak zmieniałeś klocki razem z nimi zmieniłeś tarcze ???
mam tak w polówce. zostawiliśmy stare tarcze i drgania z prędkości pow. 100km są
-dragania przy jeździe - spróbuj wyważyć ponownie opony. z forum się dowiesz że wulkanizator wulkanizatorowi nie równy. nie którzy w maszynach ustawiają duże tolerancje odchyłek nie kasują pamięci tymczasowej itp. opona czasami potrafi się obkręcić na feldze.
a wyważanie całego elementu nazywa się "doważaniem" albo się mylę ??
pozdrawiam
z tego co ja się spotkałem:
-dragania przy hamowaniu - czy jak zmieniałeś klocki razem z nimi zmieniłeś tarcze ???
mam tak w polówce. zostawiliśmy stare tarcze i drgania z prędkości pow. 100km są
-dragania przy jeździe - spróbuj wyważyć ponownie opony. z forum się dowiesz że wulkanizator wulkanizatorowi nie równy. nie którzy w maszynach ustawiają duże tolerancje odchyłek nie kasują pamięci tymczasowej itp. opona czasami potrafi się obkręcić na feldze.
a wyważanie całego elementu nazywa się "doważaniem" albo się mylę ??
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]
Re: WIBRACJE NA WYSOKICH OBROTACH!POMOCY!!!!!!
Jak dobrze pamietam to objawami zuzytego kola dwumasowego byla nierowna praca silnika wczasie jazdy na luzie dopiero po calkowitym zatrzymaniu silnik normalnie pracowal. Odłacz licznik i sie przejedz jesli wszystko bedzie ok. to masz kolo dwumasowe do wymianybiker pisze:JESTEM TU NOWY I MAM PEWIEN PROBLEM! CHODZI O TO ZE GDY JADE SWOIM GOLFEM OK 140 -160 KM/H TO CZUJE NA KIEROWNICY TAKIE DZIWNE WIBRACJE NA KIEROWNICY I WOGULE! GDY SKRECAM KIROWNICA LEKKO W PRAWO TO WIBRACJE SIE NASILAJA! DRUGI PROBLEM TO WIBRACJE POJAWIAJA SIE GDY WYHAMOWYWUJE AUTKO Z WIEKSZYCH PREADKOSCI! ZAZNACZE ZE NIE MA ZADNYCH LUZOW W ZAWISZENIU CZY UKLADZIE KIEROWNICZYM!WSZYSTKO SPRAWDZONE I WYMIENIANE NA BIERZACO! HAMULCE TEZ BYLY WYMIENIANE NIE TAK DAWNO NA DOBRE (BRMBO +FERODO)!PANOWIE O CO CHODZI !CO TO MOZE BYC? ICZY TE WSZYSTKIE WIBRACJE MOGA BYC SPOWODOWANE KOLEM DWóMASOWYM! BO PRAWDOPODOBNIE TEZ CZęSTO PADA!POZDRAWIAM!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości