[MK3] wymiana paska i kat wtrysku w tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

[MK3] wymiana paska i kat wtrysku w tdi

Post autor: Lukasz3k » wt mar 29, 2005 19:23

Witam,
Niedlugo przymierzam sie do wymiany paska rozrzadu i rolek. Bedzie mi to robil znajomy mechanik ale slyszalem ze w tdi to po wymianie trzeba sprawdzic kat wtrysku. Moze mi ktos powiedziec dokladnie gdzie to sie sprawdza? a i w razie czego jak sie go koryguje jezeli jest nieprawidlowy. VAGa posiadam. Pytam sie tak dla pewnosci bo nie wiem czy ten mechanik o tym wie :D

Z gory dzieki za odp.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 29, 2005 23:01

jak załozy rozrzad tak jak powinien byc,to nie musisz nic sprawdzac...zreszta jak bedzie cos nie tak odrazu bedziesz slyszal silnik bedzie pracowal glosniej,mulił sie,albo kopcil,albo te 3 rzeczy na raz...,pozatym nie ma nic do rzeczy czy TDI czy TD czy D tam sie rozrzad zmienia tak samo,i jak ustawisz tak jak ma byc idealnie zab w zab jak bylo to musi chodzic od strzała i nie ma prawa przestawic sie kont...pozdro...pasek polecam "Gates" :D:D
Ostatnio zmieniony wt mar 29, 2005 23:05 przez marcinvw, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 29, 2005 23:02

nie wiem czy VAG-em mozna to sprawdzic,ale jak mozna to sprawdz sobie na wszelki wypadek,ale jak znasz dobrze swojego goferka to bedziesz wiedział czy jest ok...:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Post autor: Lukasz3k » śr mar 30, 2005 23:29

hm a moze wiesz jaka jest dokladnie rolka w 1Z bo sa dwa rodzaje VKM11014 i VKM11012? mam dokladnie golfa z `93 tdi 1Z

z gory dzieki za odp



baton

Post autor: baton » pt kwie 01, 2005 00:00

rolke dobiera sie po numerze silnika do jakiegoś numeru jest ta pierwsza a od jakiegoś ta druga trzeba w katalogu sprawdzić
pozdrawiam



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt kwie 01, 2005 00:38

dokladnie,w sklepie w katalogu beda mieli jaka ma byc no bo nie sposub pamietac tych wszytskich numerow,z tego co sie orientuje to w 1Z i AHU jest na 100% taka sama,wczoraj zmienialem rolke,przy okazji wymiany simmeringu na wałku rozrzadu bo flernie zaczol zaciekac na pasek :/,ale po zdjeciu pokrywy zaworow,nie chwalac sie bylem w szoku,jesli chodzi o czystosc,wszytsko wygladalo jak by prosto z pudełka bylo,zero przebarwien od oleju,wszytsko naturalny kolor metalu :D:D:D,wygladal poprostu jak nowencja,autentycznie wie widziałem jeszcze tak czystego silnika pod pokrywka :D:D,przy tym przebiegu,a ma teraz 268 tys.wiec juz jest troche,nie wiem jaki olej miał lany wczesniej,ale jezdze na MOBILU Super Motor Diesel 15W40,wiec nie wiem czy to jego zasługa czy nie,a wszytsko jest idealnie czyste,jak go przprowadzilem to niecałe 200 tys wiec ponad 68 zrobilem na Mobilu i opałowce i wszytsko jest ok...pozdro...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt kwie 01, 2005 00:42

nieprawda tez ze do TDI nie mozna lac i niepowinno sie lac oleju mineralnego...raz nalałem polsyntetyka Castrol Magnatec i jakos mi go ubywało,pozatym klekotały (szklanki)popychacze,to dlatego ze jest zadszy taka jest moja teoria,wiec leje mineralny,pozatym na tym co leje jest wyraznie napisana norma okreslona przez VW: (VW 505 00) jesli sie nie myle w TDI...pozdro...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » pt kwie 01, 2005 08:54

Co do oleju to w niemczech w serwisie vw audi po 180 000 tys km leja olej mineralny dzwoniłem do nich i pytałem bo sam nie wiedziałem co lac do mojego TDI, zadzwoniłem tam gdzie był serwisowany do dnia ostatniego pobytu w niemczech .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości