cześć wszystkim!Jakieś trzy miesiące temu pojawił się u mojego golfa (1.9 TDI 90KM) problem w postaci dymienia przy rozruchu. Sytuacja się pogarsza i na dziś dzień po uruchomieniu silnika jeszcze mocniej puszcza dymy. Pojawiła się rówież problem z zapalaniem. Po uruchomieniu są nie równe obroty silnika.Im niższa temperatura tym gorzej. Trwa to przez jakąś minutę i potem jest wszystko ok. Silnik pracuje normalnie pali bez problemów nie traci mocy. Świece sprawdzałem i wszystkie grzeją. Oleju generalnie nie ubwa w silniku. Jedyna rzecz która się dzieje to fakt ubywania płynu chłodzącego. mniejwięcej cm w zbiorniku na jakieś 500 km. Tylko jeżeli brałby płyn chłodzący to przecież kopciłby cały czas a nie tylko przy rozruchu. Jeżeli macie cenne uwagi proszę o pomoc. wcześniej miałem auto benzynowe i parę żeczy wiedziałem teraz z dieslem mam małe problemy.
pozdrowionka
kopci przy rozruchu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bierze Ci olej ? Jezeli tak to leje na wtryski :> Aczkolwiek pewny nie jestem
Swoja droga kopcenie przy rozruchu jest sprawa normalna w dieslu bo to sa resztki spalin i spalonego oleju ( Diesel powinien palic olej w dosc malych ilosciach ktore sa nie odczowalne)
Oczywiscie moge sie mylic jezeli tak jest niech mnie ktos poprawi
Hmm moze swiece?
Swoja droga kopcenie przy rozruchu jest sprawa normalna w dieslu bo to sa resztki spalin i spalonego oleju ( Diesel powinien palic olej w dosc malych ilosciach ktore sa nie odczowalne)
Oczywiscie moge sie mylic jezeli tak jest niech mnie ktos poprawi
Hmm moze swiece?
[img]http://images14.fotosik.pl/67/d428ff7f07c88a3f.jpg[/img]
vwslask.pl GRUPA ŚLĄSK
vwslask.pl GRUPA ŚLĄSK
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
daros80,
Nie w tym dziale załozyłeś temat powinien być http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35c tutaj .
Co do kopcenia to masz do sprawdzenia kat wtrysku , zobacz koła pasowe czy chodza prosto czy nie gibaja sie na boki. A dlaczego ubywa Ci płynu jeśli nie masz wycieków to zostaje jedna mozliwość uszczelka pod głowicą.
Nie w tym dziale załozyłeś temat powinien być http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35c tutaj .
Co do kopcenia to masz do sprawdzenia kat wtrysku , zobacz koła pasowe czy chodza prosto czy nie gibaja sie na boki. A dlaczego ubywa Ci płynu jeśli nie masz wycieków to zostaje jedna mozliwość uszczelka pod głowicą.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości