Silnik jaki mam to GX, powiem tyle kupile mk2 gti 8V ktory byl jezdzony na gazie non stop. Gdy go kupiłem musialem wstawiac inni silnik gdyż tamten z gti był juz praktycznie nie do uzytku codziennego jedynie na części, wiec postanowilem kupić drugiego z niemiec, tez 1.8 pelny wtrysk mechaniczny tylko że różnił sie tym że na rozdzielaczu paliwa jest dodatkowe odprowadzenie paliwa(mniejsza o to) wstawiłem ten silnik przywieziony no i sie okazało ze popma paliwowa (ta podwieszona) zajechana jest na smierć no to przemieniełem z tego z niemiec wszystko podłaczylem ok podłaczone. po odpaleniu okazuje sie że muli jak cholera! strata mocy i powyzej 3,5 tys obr. zaczyna sobie strzelac z wydechu i ciezko bardzo sie wkreca na obroty! i nie moge tego rozgryść
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
regulowałem obroty i przepustnice! NIC nie pomogło. czy to moze za mało wydajna pompa paliwowa? filtr zapchany? zaplon ustawić moze? czy co? naprawde ciezka dla mnie to sprawa..... aha czy w k-jetcronic-u pompa paliwowa sie wyłancza czy non stop pracuje? tez ważne!? Prosze o pomoc bo ja już wymiękam
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)