co to moze byc?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

domeL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob lut 17, 2007 11:14
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

co to moze byc?

Post autor: domeL » pn lut 26, 2007 13:24

witam.

mam mały problem a mianowicie gdy zapale silnik miga mi kontrolka oleju i nie działa obrotomierz silnika. Po pewnym czasie wszystko wraca do normy i jest niby ok gaszę silnik zapalam i znowu to samo. Podobno chodzi tu o jakiś czujnik tylko jaki :) może miął ktoś taki problem?

z góry dzięki za odp.



szpak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:21
Lokalizacja: kędzierzyn

Post autor: szpak » pn lut 26, 2007 13:30

mi migała kontrolka oleju po wymianie oleju już nie miga ,a obrotomierz to nie wiem czemu tak się dzieje



domeL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob lut 17, 2007 11:14
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: domeL » pn lut 26, 2007 22:03

olej bede wymienial zobaczymy mam nadzieje ze wszystko wroci do normy :)

moze ktos wie cos jeszcze na ten temat?



szpak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:21
Lokalizacja: kędzierzyn

Post autor: szpak » wt lut 27, 2007 09:08

i wymień filtr na manna



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » wt lut 27, 2007 09:39

kontrolka oleju miga dlatego że nie działa obrotomierz (kontrola ciśnienia oleju przy 2000 obr/min nie jest możliwa).

benzyna czy diesel bo przyczyny niedziałania obrotomierza mogą być różne



domeL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob lut 17, 2007 11:14
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: domeL » wt lut 27, 2007 23:15

wojteks pisze:benzyna czy diesel bo przyczyny niedziałania obrotomierza mogą być różne
diesel :)



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » wt lut 27, 2007 23:31

sygnał do obrotomierza idzie z alternatora, sprawdziłbym przewód przy alternatorze (czy nie "zimny lut", dobrze zarobiony konektor, pęknięty przewód) w następnej kolejności sprawdziłbym zegary (przez podmianę na inne) i przewód od alternatora do zegarów czy nie ma przerwy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 216 gości