Robert.... spoko-spoko...nie chodzi o właściwości elektryczne oleju czasem prąd lubi płatać różne figle ..np. jak poluzuje któraż śruba czy nakrętka z masą... to światła i wskaźniki wariują.... wiem coś o tym...bo kupiłem Golfa, który nie odpalał z różnych powodów...a o wskaźnikach i oświetleniu nie wspomnęRobertP pisze:tylko bez przesady ...mtworus pisze:prąd to DRAMAT...podczas obciążenia może silnik się przchyla na poduszkach i luzuje się jakiś przewód..np. masowy...nadwozie też pracuje przy skręcie....sprawdź wszelkie możliwe połączenia...wyjmij może zegary...czy tam coś nie nadtlone....
a może ma sprawdzić czy ospóścić olej sprawdzić jego rezystancję a tym samym
czy olej nie ma przebicia do masy heheheh....
Tak jakby zwarcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 356 gości