Jak ZMierzyc cisnienie na tlokach???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GENGUS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 16, 2007 14:21
Lokalizacja: krasnik

Jak ZMierzyc cisnienie na tlokach???

Post autor: GENGUS » ndz lut 25, 2007 19:15

witam.mam pytanko mam przyrzad do pomiartu cisnienia na tlokach i chcialem zmierzyc ile mam (GOLF MK2 1.8 GT 1989)tylko nie wiem czy na zapalonym silniku czy na rozrusznmiku i czy na niskich obrotach czy na przygazowce jak tak to ile powinno wynosic??jak ktos wie to prosze pomoc...



greg

Post autor: greg » ndz lut 25, 2007 19:19

na jakiej przegazówie??? na zagrzanym silniku kręcisz rozrusznikiem wkręcajac czujnik zamiast świec



GENGUS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 16, 2007 14:21
Lokalizacja: krasnik

Post autor: GENGUS » ndz lut 25, 2007 19:22

chodzilo mi o wysokie i niskie obroty czy na niskich ma miec mniej a na wysokich wiecej?

[ Dodano: 25 Lut 2007 18:24 ]
czyli na cieplym silniku krece rozrusznikiem ale zdejmuje przewody zeby nie odpalil??a ile ma miec??



greg

Post autor: greg » ndz lut 25, 2007 19:24

powiedz mi jak chcesz uzyskiwac wysokie obroty gdzie w 1 cylindrze zamiast świecy będziesz miał czujnik? - zdejmij jeden przewód wysokiego i zobacz jak się wkręca w obroty



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz lut 25, 2007 19:25

GENGUS, motor ma byc zagrzany , potrzeba do tego dwóch ludzi , wykręcasz wszystkie świece , jeden człowiek obsługuje manometr pokolei wszystkie cylindry , a drugi w srodku kręci rozrusznikiem z pedałem gazu do deski.

Masz prawdopodobnie silnik RP o stopniu sprężania 9,0

ten silnik w idealnym stanie powinien mieć cisnienie powyżej 11at przy czym róznica pomiedzy cylindrami nie powinna byc wieksza niż 0,5at , jesli cisnienie jest mniejsze niż 9at trzeba by pomysleć nad małym remoncikiem


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz lut 25, 2007 19:27

Robi sie to tak- wykresasz swiece, wrecasz przyrzad, zdejmmujesz kabel z cewki, gaz w opor i krecisz pare razy silnikiem, sprawdzasz cisnienie, resetujesz wskaznik i dla pewnosci jeszcze raz.
Mozesz też odlaczyc pompę benzyny (przekaźnik lub bezpiecznik ) aby paliwo nie było podawane i ściagnac przewód od filtra powietrza (zalezy od samochodu)



GENGUS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 16, 2007 14:21
Lokalizacja: krasnik

Post autor: GENGUS » ndz lut 25, 2007 19:29

sprawdzalem wlasnie to cisnienie i mi wyszlo ze na pelnym gazie ma + - 11 atm



greg

Post autor: greg » ndz lut 25, 2007 19:30

wykręcic świece (wszystkie)
otworzyć przepustnmicę
docisnać miernik do 1 cylindra
zakrecic silnikiem(uwaga odłączyć wtyk złącza czujnika Halla)
kręcisz do momentu aż wskazówka uzyska najwyższe położenie
absolutne minimum to 7,5 atm

[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 6:32 pm ]
homsky pisze:óznica pomiedzy cylindrami nie powinna byc wieksza niż 0,5at
to tyż bardzo ważne



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 477 gości