Diesel wolnossący - mody?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Diesel wolnossący - mody?
Szukajka nie działa i ciężko znaleść coś na ten temat bo większosc jest o TD
Jakie mody można wykonać w silniku CK
nie chodzi bynajmniej o zrobienie z niego rakiety , ale zawsze coś można skubnąć jakieś dodatkowe ze stajni kuce
silnik jest po remoncie, jak na 50kucy które standardowo posiada jest żwawy, osiagam setkę w 15 sekund, chciałbym zejść do 12-13
skrzynię będe montował lada dzień , ma takie same przełożenia jak obecnie moja GC tyle że dochodzi jeden bieg wiecej, tzw E
chodzi mi przedewszystkim nad zwiększeniem momentu obr i nie pogardze przyrostem
mocy do jakiś 55kucy
zastanawiam się czy coś można poprawić w dolocie,
Co można poprawić jeszcze w wolnossącym D
czy np mogę władować pompe wtryskową i wtryski od 1,9D ?? czy coś to da??
mam nadzieje że nie dostanę odpowiedzi nie opłaca się czy też zrób swapa
mam nadzieje że coś się znajdzie i dla silnika cK
Oczkuje też dużej dyskusji na ten temat.
zdjecie przedstawia silniczek
Jakie mody można wykonać w silniku CK
nie chodzi bynajmniej o zrobienie z niego rakiety , ale zawsze coś można skubnąć jakieś dodatkowe ze stajni kuce
silnik jest po remoncie, jak na 50kucy które standardowo posiada jest żwawy, osiagam setkę w 15 sekund, chciałbym zejść do 12-13
skrzynię będe montował lada dzień , ma takie same przełożenia jak obecnie moja GC tyle że dochodzi jeden bieg wiecej, tzw E
chodzi mi przedewszystkim nad zwiększeniem momentu obr i nie pogardze przyrostem
mocy do jakiś 55kucy
zastanawiam się czy coś można poprawić w dolocie,
Co można poprawić jeszcze w wolnossącym D
czy np mogę władować pompe wtryskową i wtryski od 1,9D ?? czy coś to da??
mam nadzieje że nie dostanę odpowiedzi nie opłaca się czy też zrób swapa
mam nadzieje że coś się znajdzie i dla silnika cK
Oczkuje też dużej dyskusji na ten temat.
zdjecie przedstawia silniczek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Panowie,poczytajcie troszke ten dział,to już kolejny temat w ciągu kilku godzin...Tomallus pisze:Czy w wolnossącym da rade zrobić governor moda i czy to coś da?
Nie da sie robić modów w tym silniku,a nawet jak jest to możliwe to koszty są kosmiczne i taniej wychodzi kupić inny silnik.
[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 15:24 ]
Nie oczekuj bo takie dyskusje już były nie raz...Djeight pisze:Oczkuje też dużej dyskusji na ten temat.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Kontakt:
Zanim napisałem pierwszy post na tym forum obserwowałem je od dobrej połowy roku. Więc coś niecoś wiem. Wiem również, że nowicjusze zadający tego typu pytania działają jak płachta na byka. Jeśli czegoś nie wiem i nie umiem znaleźć, a dręczy mnie coś to w końcu pytam i licze na jakąś odpowiedź. A teraz do rzeczy. Mam przejrzane praktycznie wszystkie tematy w tym dziale. O gov modzie pisze głównie, o ile nie tylko, w TDekach, a o D praktycznie nie ma mowy. W dodatku ta modyfikacja praktycznie nic nie kosztuje. Prosze spojrzeć na te dwa wykresy TDka
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/117-1746_img.jpg
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/121-2142_img.jpg
Ten sam wóz. Wydaje mi się (nie mogę tego stwierdzić na pewno bo po prostu nie wiem), że właścieciel zastosował modyfikacje, która nie ogranicza dawki na wysokich obrotach (gov mod). Na pierwszym wykresie moc do ok 4300obr/min wzrasta, potem maleje. Na drugim moc rośnie do samego końca.
Myśle, że w zwykłym dieslu (o ile właśnie da się to wogóle zrobić) podniesie moc i przyniesie dobre efekty. Główny problem to to, że większość modyfiakcji wykonują właściciele TD i ich najlepszą radą dla wolnossących jest wymiana silnika.
P.S. Zróbcie coś z szukajką.
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/117-1746_img.jpg
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/121-2142_img.jpg
Ten sam wóz. Wydaje mi się (nie mogę tego stwierdzić na pewno bo po prostu nie wiem), że właścieciel zastosował modyfikacje, która nie ogranicza dawki na wysokich obrotach (gov mod). Na pierwszym wykresie moc do ok 4300obr/min wzrasta, potem maleje. Na drugim moc rośnie do samego końca.
Myśle, że w zwykłym dieslu (o ile właśnie da się to wogóle zrobić) podniesie moc i przyniesie dobre efekty. Główny problem to to, że większość modyfiakcji wykonują właściciele TD i ich najlepszą radą dla wolnossących jest wymiana silnika.
P.S. Zróbcie coś z szukajką.
No właśnnie kolega dobrze pisze a poza tym wolnossące mają podobno lepszy dół od turbo bo turbina im sie nie musi rozpedzić , ale do rzeczy na czym polega modyfikacja "gov" , da sie to zrobić w dieslu,
Mój silniczek to 1,5D a podobno kiedyś specjalnie dla tego silnika była klasa rajdów Golf Diesel , heh i tam on miał moc 60KM więc napewno coś sie da zrobić
a turba narazie nie chce , ten silniczek jest w za dobrym stanie żeby swapowac
Mój silniczek to 1,5D a podobno kiedyś specjalnie dla tego silnika była klasa rajdów Golf Diesel , heh i tam on miał moc 60KM więc napewno coś sie da zrobić
a turba narazie nie chce , ten silniczek jest w za dobrym stanie żeby swapowac
opcja szukaj faktycznie niedziala ostatnio tez chcialem cos poszukac i ciagle brak postow wiec niedziwie sie ze nieznalazles nic
do rzeczy
niewiem czy czasem 1,5D sie nie rozsypie bo z tego co wiem to niesa udane silniki miekkie sa dopiero 1.6D to prawdziwy twardziel
uklad wydechowy sobie poszukaj od TD,dawke paliwa tez mozesz podniesc,ssacy zalatw sobie od 1.6D od mk2 a najlepiej od 1.9D z mk3 power ruhr az do lampy i jakis stozek na koncu bedzie zapierdalal troche lepiej niz seria chociaz i tak wolalbym kupic silnik TD i hasac a jak bedzie malo to zawsze mozna podniesc moc
zreszta zeby wolnossacy zaczal jechac trzeba go wysoko trzymac na obrotach i przeciagac a diesel nie lubi wysokich obrotow
do rzeczy
niewiem czy czasem 1,5D sie nie rozsypie bo z tego co wiem to niesa udane silniki miekkie sa dopiero 1.6D to prawdziwy twardziel
uklad wydechowy sobie poszukaj od TD,dawke paliwa tez mozesz podniesc,ssacy zalatw sobie od 1.6D od mk2 a najlepiej od 1.9D z mk3 power ruhr az do lampy i jakis stozek na koncu bedzie zapierdalal troche lepiej niz seria chociaz i tak wolalbym kupic silnik TD i hasac a jak bedzie malo to zawsze mozna podniesc moc
zreszta zeby wolnossacy zaczal jechac trzeba go wysoko trzymac na obrotach i przeciagac a diesel nie lubi wysokich obrotow
Z tego co odszukałem w knidze pompa od 1,5 i 1,6D wyglada tak jak na obrazku i jest tam jedna sprężyna o ile rysunek jest dokładny i obrazuje tą pompe wewnątrz
Czyli jak się ma sytuacja do tego??
silniki 1,5D nie są miękie , śmiem twierdzić że są twardsze od 1,6D bo stosunek średnica tłoka do skoku tłoka jest prawie 1:1 czyli silnik tzw kwadratowy a ich wytrzymałość jest o wiele większa,
Czyli jak się ma sytuacja do tego??
silniki 1,5D nie są miękie , śmiem twierdzić że są twardsze od 1,6D bo stosunek średnica tłoka do skoku tłoka jest prawie 1:1 czyli silnik tzw kwadratowy a ich wytrzymałość jest o wiele większa,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Krzylu , kolektor ssący przy 1,6D i przy 1,5D jest taki sam nie wiem jak z 1,9D może spróbuje poszukać ,
jeszcze mam pytanie odnośnie Doładowania dynamicznego na ile to moze zdać egzamin słyszełem że dzięki temu można nawet uzyskać niezłe ciśnienie w dolocie , szczególnie przy dużych prędkosciach podobno sie polepsza??
Mam takie pytanko moze trochę dziwne ale czy silniki w F1 maja turbine bo mi się coś wydaje że nie
tomcio666 dzięki, spróbuje tam zajrzeć
jeszcze mam pytanie odnośnie Doładowania dynamicznego na ile to moze zdać egzamin słyszełem że dzięki temu można nawet uzyskać niezłe ciśnienie w dolocie , szczególnie przy dużych prędkosciach podobno sie polepsza??
Mam takie pytanko moze trochę dziwne ale czy silniki w F1 maja turbine bo mi się coś wydaje że nie
tomcio666 dzięki, spróbuje tam zajrzeć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości