Wszyscy rozkladaja rece - nikt nie potrafi pomoc :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

r@do
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sie 05, 2006 18:15
Lokalizacja: Kraków

Wszyscy rozkladaja rece - nikt nie potrafi pomoc :(

Post autor: r@do » ndz lut 25, 2007 14:16

Sprawa jest prosta: jade sobie normalnie a tu nagle silnik sam gasnie - bez szarpania, falowania obrotow. Poprostu sie wylanacza. Zapalaja sie kontrolki. Sporadycznie udaje sie odpalic odrazu. Mozliwe jest to dopiero gdy zgasnie kontrolak od swiecy zarowej(jednoczesnie od komputera). Przekrecam kluczyk czekam a ona nie gasnie. Nie wiem czy to kwestia odczekania jakiegos okreslonego czasu czy ilosci prob ale po jakims czasie (krotszym lub dluzszym) zapala ponownie. Czasami jest spokuj pare tygodni a nieraz w ciagu jednego dnia zdaze sie to kilkakrotnie. Nie ma znaczenia predkosc, temperatura silnika czy obroty. Nie widze zadnej prawidlowosci ktora moglaby na cos wskazywac. Prosze o pomoc.

Jest to 1z nie posiada immo.



Napisze co zrobielm do tej pory zeby pozbyc sie problemu:

- wymiana przekaznika nr 109
- wymiana kostki stacyjki
- wymiana komputera
- poprawialem tez styki w sterowniku (tym w desce rozdzielczej)
- mostkowalem ten sterownik (poprawianie stykow nic nie dalo)
- sprawdzalem wszystkie mozliwe "masy"
- bylem na diagnostyce komputerowej - brak jakichkolwiek bledow
- sprawdzalem pompe wtryskowa

tyle pamietam

Nic nie pomaga jestem zalamany i nie wiem co moge jeszce zrobic a to jest nie do zniesiena.

Ogolnie autko sprawuje sie wysmienicie ale co z tego jesli nie moge sie wybrac nim w zatloczone miasto z obawy przed zatamowaniem ruchu.

Za wszystkie dobre rady dziekuje i pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 25, 2007 14:21

jestes pewien ze nie ma immo? nie mowie o fabrycznym tylko jakis dokladany przez poprzedniego wlasciciela, albo moze jakies odciecie?
sprawdze tez kable do zaworu odciecia paliwa moze tam cos szwankuje.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

erwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:17
Lokalizacja: walbrzych

Re: Wszyscy rozkladaja rece - nikt nie potrafi pomoc :(

Post autor: erwin » ndz lut 25, 2007 14:31

[quote="r@do"]Sprawa jest prosta: jade sobie normalnie a tu nagle silnik sam gasnie - bez szarpania, falowania obrotow. Poprostu sie wylanacza. Zapalaja sie kontrolki. Sporadycznie udaje sie odpalic odrazu. Mozliwe jest to dopiero gdy zgasnie kontrolak od swiecy zarowej(jednoczesnie od komputera). Przekrecam kluczyk czekam a ona nie gasnie. Nie wiem czy to kwestia odczekania jakiegos okreslonego czasu czy ilosci prob ale po jakims czasie (krotszym lub dluzszym) zapala ponownie. Czasami jest spokuj pare tygodni a nieraz w ciagu jednego dnia zdaze sie to kilkakrotnie. Nie ma znaczenia predkosc, temperatura silnika czy obroty. Nie widze zadnej prawidlowosci ktora moglaby na cos wskazywac. Prosze o pomoc.

Jest to 1z nie posiada immo.



Napisze co zrobielm do tej pory zeby pozbyc sie problemu:

- wymiana przekaznika nr 109
- wymiana kostki stacyjki
- wymiana komputera
- poprawialem tez styki w sterowniku (tym w desce rozdzielczej)
- mostkowalem ten sterownik (poprawianie stykow nic nie dalo)
- sprawdzalem wszystkie mozliwe "masy"
- bylem na diagnostyce komputerowej - brak jakichkolwiek bledow
- sprawdzalem pompe wtryskowa

CZY MASZ DIODE W LEWEJ TAPICERCE OD FABRYCZNEGO ALARMU ?



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz lut 25, 2007 15:09

U wujka w Vento TDI 1Z było to samo. Zajechał do fachowca. Zapłacił 50zł problemu nie ma. Wujkowa znajomość mechanika nie jest zbyt duża, ale z tego co zrozumiałem, to było coś nie tak z kabelkiem przy pompie odcinającym paliwo.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lut 25, 2007 15:29

erwin,
erwin pisze:Jest to 1z nie posiada immo.
ciekawe zjawisko :bajer: r@do, zaglądałeś http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824 na 8 focie są przekażniki ,zrób tak ja do tego tak doszedłem,wyciągnij ta skrzynke na wierzch i wyciagni8j płytkę,uruchom auto:zobaczysz wtedy że któryś z przekaźników zaskakuje,proponuję ci wtedy na uruchomionym silniku rozewrzeć mu drobnym śrubokręcikiem styki,auto na 100% zgaśnie i zobacz wtedy na deskę czy będziesz miał taki sam objaw jeśli tak to wina jego wina lub po prostu zobacz dokładnie mocowanie ich nóżek od spodu,ja dopiero pod światłem zobaczyłem,że mam pęknięte luty,w razie czego dzwoń jestem dostępny do 21 każdego dnia nr w podpisie,lub na gg,pzdr :bigok:



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz lut 25, 2007 16:53

Gdzies + do zaworka w pompie znika .... albo zaworek sie wywalil.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

r@do
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sie 05, 2006 18:15
Lokalizacja: Kraków

Post autor: r@do » ndz lut 25, 2007 18:07

mam diode od fabrycznego alarmu.

co do sterownika o ktorym pisze jaszczur juz zrobilem - mostkowalem,ogladalem lutowalem

prosze o dokladniejsze sprecyzowanie gdzie jest i jak wyglad aten zaworek przy pompie paliwojej ktory odcina paliwo. za odpowiedzi z gory dziekuje



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lut 25, 2007 18:17

zaworek na pompie masz wkrecony w pompe i do tego podlaczony jest taki kabelek z koncowka zarobiona oczkiem i przykrecona nakrętka. widac to golym okiem wystarczy ze otworzysz maske auta. Mozliwe ze ten zaworek ci sie podwiesza i odcina paliwo


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz lut 25, 2007 18:32

r@do, pisales ze zaworek zmieniany 109 to on zamyka doplyw paliwa przynajmniej mi tak pokazuje komp VW TOOL


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 25, 2007 19:05

Scotto pisze:r@do, pisales ze zaworek zmieniany 109 to on zamyka doplyw paliwa przynajmniej mi tak pokazuje komp VW TOOL
on nie zmienial zaworu tylko przekaznik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz lut 25, 2007 19:10

Adamm, wiec powinien zrobic co pisales sprawdzic te kabelki od zaworka lub sam zaworek moze jest uszkodzony, a tak apropo masz fote gdzie sie znajduje ten zaworek moze ?


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz lut 25, 2007 19:16

Bardzo ciekawy problem z tym vw, ja stawian na zaworek w pompie moze sie zawiesza lub poprostu zasniedziane styki. Sprawdz to dokl, i daj znac co dalej :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lut 25, 2007 19:25

erwin pisze:- wymiana przekaznika nr 109
- wymiana kostki stacyjki
- wymiana komputera
- poprawialem tez styki w sterowniku (tym w desce rozdzielczej)
- mostkowalem ten sterownik (poprawianie stykow nic nie dalo)
- sprawdzalem wszystkie mozliwe "masy"
- bylem na diagnostyce komputerowej - brak jakichkolwiek bledow
- sprawdzalem pompe wtryskowa
OMG....
Wyciągnij sterownik alarmu (jest jakoś na słupku, dostęp od strony skrzynki bezp.) Dla pewności - namalowali na nim coś a'la "Steuergerat fuer Diebstahlwarnanlage..." rozbierz, obejrzyj luty od styków - zauważysz, że będą popękane. Popraw je - problem zniknie.

teraz przeczytałem, że już tam patrzyłeś... ale proponuję popatrzeć raz jeszcze.



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » ndz lut 25, 2007 19:41

Jezeli posiadasz ten alarm to wywal go tylko zlacz ze soba te dwa grube przewody idace od przekaznika z puszki alarmu!
Posiadasz imobilajzer?


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 75 gości