Pytanie o nazwe częsci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bartos1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 22:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Pytanie o nazwe częsci

Post autor: bartos1985 » sob lut 24, 2007 21:27

Witam! Mam pytanie o nazwę części z układu chłodzenia. Nie jestem pewny czy dobrze odczytałem numer ale wydaje mi się, że jest to: 191 819 911A. Próbowałem znaleźć coś na googlach i wydaje mi się że chodzi o ten metalowy trójnik na zdjęciu po prawej stronie. http://homepage.ntlworld.com/kevin.yeom ... sValve.jpg Jak się ta część nazywa i ile orientacyjnie może kosztować? Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob lut 24, 2007 21:32

Wygląda mi to na "termostat" nagrzewnicy z MK2, w większości modeli tego nie ma. Można to smiało pominąć.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob lut 24, 2007 21:34

zodiak pisze:Wygląda mi to na "termostat" nagrzewnicy z MK2, w większości modeli tego nie ma. Można to smiało pominąć.
Dokładnie tak



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob lut 24, 2007 21:36

bartos1985 tak to jest termostat od nagrzewnicy, możesz go smiało zastapić miedzienymi rurkami (foto), słuzy on do tego by w fazie rozgrzewania silnika nie szła woda na nagrzewnicę (skraca sie czas nagrzewania silnika - bo układ jest pomniejszony o układ nagrzewnicy) tak jak napisał zodiak w nie wielu mk2 to było stosowane


:-k ...

bartos1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 22:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: bartos1985 » sob lut 24, 2007 21:37

W takim razie jak połączyć te 3 przewody bez tej czesci, bo przypuszczam że może mi przez nią uciekać płyn?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob lut 24, 2007 21:38

bartos1985 na foto masz pokazane jak to połączyć, wywalasz trójnik i termostat i łączysz grube węże ze soba


:-k ...

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob lut 24, 2007 21:39

te dwa grube weze łączysz ze soba a ten cienki zaslepiasz, albo jak kolega wyzej napisał
Ostatnio zmieniony sob lut 24, 2007 21:43 przez eidos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob lut 24, 2007 21:43

eidos pisze:te dwa grube weze łączysz ze soba a ten cienki zaslepiasz
Ten cienki wtedy już nieistnieje ;) łaczysz tylko grube przwody do nagrzewnicy - pomijając całe "ustrojstwo" ze zdjęcia. :okej:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

bartos1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 22:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: bartos1985 » sob lut 24, 2007 21:56

Dzięki wszystkim za pomoc :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 385 gości