nowy nabytek do MKIII VR6 kolegi VR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
montaż to osiem śrub i nie sprawił większego problemu, adaptacja polegała tylko na wywierceniu otworów pod wtryski gazurafalvr6 pisze:wiec licze na szybki meldunek kolegi bo koszt czesci nie duzy 200zł + robocizna.
nie moge sie doczekac !!!!
sama adaptacja i montarz kolektora byly skoplikowane?
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
tam nie było mowy o żadnej adaptacji;-) po prostu odkręcasz jeden i przykręcasz drugi kolektor. a co do poprawy osiągów to jakieś powinny być bo kolektor od 2,9 ma większą pojemność stąd powinien wzrosnąc moment + przepustnica bez zwężki + komp to może być ciekawie. Ja też z niecierpliwością czekam na wyniki z hamowni szczególnie gdy pozmieniane są jeszcze wałki od 2,9 i głowizna..........rafalvr6 pisze:wiec licze na szybki meldunek kolegi bo koszt czesci nie duzy 200zł + robocizna.
nie moge sie doczekac !!!!
sama adaptacja i montarz kolektora byly skoplikowane?
auto już po hamowni wynik +16KM i +33Nm czyli 9,7% przyrost za 540 zł
przed:
po:
koszty to głowica z 2,9-150zł
renowacja głowicy-190zł
kolektor i przepustnica 2,9-200zł
komp z 2,9 nie podszedł okazało się że był z starszej wersji(z cewką)
w najbliższym czasie wymiana przewodów(power-teki się pokończyły ),wycięcie kata i może jakiś chip
przed:
po:
koszty to głowica z 2,9-150zł
renowacja głowicy-190zł
kolektor i przepustnica 2,9-200zł
komp z 2,9 nie podszedł okazało się że był z starszej wersji(z cewką)
w najbliższym czasie wymiana przewodów(power-teki się pokończyły ),wycięcie kata i może jakiś chip
Ostatnio zmieniony sob mar 19, 2005 16:34 przez VR, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości