Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

noddy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lut 21, 2007 18:07
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: noddy » czw lut 22, 2007 22:53

witam jestem ciekawy bo tez kupilem IC i sie zastanawiam jaki mam go podlaczyc czy wezami gumowymi czy ze stali nierdzewnej. i mam jeszcze jedno pytanie jak mam podkrecic turbinke ?? bo podkrecilem juz pompe


WiNo KobIeTy i ŚpiEw

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » czw lut 22, 2007 23:44

tylko przewody ze stali/drozsze ale wytrzymalsze, lepsze itd.itp/, odnosie pompy to byla gdzies tu fotoparada, gdzie srubki trzeba pokrecic :bigok:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt lut 23, 2007 15:58

ghoost pisze:kurcze czytajac wasze posty az czlowiek nabiera ochoty na mody :helm: moglby ktos tak zreasumowac ile to pochlania kasiurki bo wyliczylem ze tak 1000 plnow ze zmiana pompy, dolozeniem IC i kasa na mechanikow ewentualnie, zgadza sie?? czy robiliscie cos z hamulcami, czy na standardowych jezdzicie?? pzdr
Jeśli chodzi o koszty to u mnie przedstawiło się to tak:
1. pompa z grzybkiem - 250zł
2. montaż i ustawienie kąta wtrysku - 150zł
3. wskaźnik ciśnienia - 65zł
4. FMIC + węże ze szrotu - 100zł
5. rury do IC - 20zł
6. montaż IC i wskaźnika ciśnienia, oraz regulacje dawki i turbo we własnym zakresie

Razem: 585zł

hmmm... nie tak źle :helm:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 23, 2007 16:06

adam16v pisze:Jeśli chodzi o koszty to u mnie przedstawiło się to tak:
1. pompa z grzybkiem - 250zł
2. montaż i ustawienie kąta wtrysku - 150zł
3. wskaźnik ciśnienia - 65zł
4. FMIC + węże ze szrotu - 100zł
5. rury do IC - 20zł
6. montaż IC i wskaźnika ciśnienia, oraz regulacje dawki i turbo we własnym zakresie

Razem: 585zł
pompe czasem mozna kolo 200zl kupic
urzadzenie do sprawdzania kata wtrysku mozna ponizej 100zl zbudowac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt lut 23, 2007 17:21

pompe czasem mozna kolo 200zl kupic
nawet taniej ;)

http://moto.allegro.pl/item167684841_po ... 000km.html

jak to wyglada z zamiana turbiny mam chlodzona woda a chcem wstawic bez chlodzenia co z ta pompka i reszta wezy ktore wchodza w blok czyli jakis obieg musi byc czy szukac wiekszej turbiny chlodzonej woda pytam tak z ciekawosci



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 24, 2007 09:26

Krzylu, u mnie jest wywalona pompka i zaslepione weze


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob lut 24, 2007 17:25

ktora turbina jest jeszcze chlodzona woda a jest wieksza od T2??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 24, 2007 22:41

Krzylu, nie wiem, ale to chlodzenie jest przereklamowane ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

noddy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lut 21, 2007 18:07
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: noddy » sob lut 24, 2007 23:37

witam mam pytanie do wszystkich :) bo dzis zalozylem IC no i troche pogrzebalem przy turbince :) ale nie zabardzo moglem wykrecic ta srubke co sie kontruje wiec wykrecilem cala i dopiero wtedy oszyscilem srubke i wkrecilem na nowo. lecz cos sie przestawilo i teraz mi juz niejedzie tak szybko na biegach jak kiedys :/ ale lepiej przyspiesza :) czy to moze zalezec od turbina ze jest zle wyregolowana??


WiNo KobIeTy i ŚpiEw

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 24, 2007 23:54

noddy, moze musisz wyregulowac zawor bezpieczenstwa na kolektorze ssacym


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » ndz lut 25, 2007 22:42

adam16v, no wlasnie widze ze to niezbyt duzy wydatek, widze ze z łancuta jestes, wiec moze kiedys zbocze z trasy zamosc-->krakow i zajrze do Ciebie obejrzec jak wyglada to u Ciebie :) jak znajdziesz czas i ochote 8)


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lut 26, 2007 15:48

nie wiem, ale to chlodzenie jest przereklamowane
to w ogole kiedykolwiek zadzialalo ci?? mi normalnie chodzi pompka ale zeby sie wlaczyla nie slyszalem.Co do tego chlodzenia to grzal mi sie motor jak wymienilem na jeden dzien turbine pompka byla w silniku tylko weze zaslepilem jak przelozylem turbo zalozylem weze temperatura stoi jak nalezy w sumie teraz rosnie jak lece z duza predkoscia ale to przez chlodnice bo mam od 1.6D :|

p.s scignelem sie z kolega VWVANDALEM jego 1V+ i moj SB musze wam powiedziec ze o zderzak moze troche wiecej cm ale SB szybszy jest na nastepnym zlocie pewnie Daniel pokaze mi gdzie moje miejsce ale puki co 1:0 dla mnie ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 26, 2007 17:16

Krzylu pisze:o do tego chlodzenia to grzal mi sie motor jak wymienilem na jeden dzien turbine pompka byla w silniku tylko weze zaslepilem jak przelozylem turbo zalozylem weze temperatura stoi jak nalezy
nie wiem czy dzialalo, ale jak wywalilem to chlodzenie i zmienilem turbo to tez mi sie przestal grzac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości