Szyberdach padł?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szyberdach padł?
Witam. Niestety wyszukiwarka nie działa, wiec pisze ten temat. Mam problem z szyberdachem w moim mk3, wczoraj rano działało wszystko pięknie ale wieczorkiem odmówił posłuszeństwa ;/ nawet nie ma podświetlenia na tym przycisku do otwierania... :/ bezpieczniki sprawdziłem i wszystkie są ok. Pomocy !
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jeżeli otwiera do góry, a nie otwiera do tyłu - linka uszkodzona.
Należy jescze sprawdzić, czy otwiera się ręcznie, czyli standardowym kluczykiem imbusowym znajdującym się nad pokrywą silniczka. Jeżeli imbusem nie otwiera do tyłu, to linka, jeżeli otwiera imbusem, a nie otwiera elektrycznie - przełącznik uszkodzony.
Należy jescze sprawdzić, czy otwiera się ręcznie, czyli standardowym kluczykiem imbusowym znajdującym się nad pokrywą silniczka. Jeżeli imbusem nie otwiera do tyłu, to linka, jeżeli otwiera imbusem, a nie otwiera elektrycznie - przełącznik uszkodzony.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Wiec... prowadnice mam wszystkie zdrowe... kreciłem tym imbulsem i jest ok... ale zauważyłem przy tym na czym poolega problem... mianowicie gdy otworze szyber (imbulsem) i zamkne ta zaślepke to mechanizm elektryczny sie wlacza i zamyka szyber ale pozniej już nic nie mozna zrobic czasem zaświeci się podświetlenie tego przełącznika ale jak nacisne w któraś strone to gaśnie ;/ co to moze byc i jak to naprawić ?
mam dokladnie to samo
nawet z ta zawleczka,niewiem w czy lezy problem ale juz mnie szlag trafia bo styki poczyszczone a tu nic,chyba rozkrece ten silnik w cholere i moze tam problem lezy??ale jeszcze dziwia mnie te kabelki kolo silniczka,sa strasznie powyginane,moze jakis juz trzeba wymienic??fuldi tez tak masz???
nawet z ta zawleczka,niewiem w czy lezy problem ale juz mnie szlag trafia bo styki poczyszczone a tu nic,chyba rozkrece ten silnik w cholere i moze tam problem lezy??ale jeszcze dziwia mnie te kabelki kolo silniczka,sa strasznie powyginane,moze jakis juz trzeba wymienic??fuldi tez tak masz???
http://www.otwieramy.pl/?p=25514
ja mam wszystko prosto... wykrecilem silniczek i zaczelem sprawdzac... niewiadomo czemu na calej kostce do przelacznika jest prad musze calkowicie rozebrac i zoabczyc ten uklad czy gdzies sie nie popalilGT1.8 pisze:ale jeszcze dziwia mnie te kabelki kolo silniczka,sa strasznie powyginane,moze jakis juz trzeba wymienic?
gdy tą zaślepke od imbulsa się przesuwa, to wtedy obwód sie rozwiera i mechanizm elektryczny nie działa, tam są takie dwie balszki które muszą sie stykać i cześć od zaślepki z zależności od połozenia albo tą blaszke dociska (zamyka obwód i elektryka działa) albo nie dociska i wtedy nie działa, proponuje to sprawdzić, to jest pod tą metalową osłonką na wierzchu której znajduje sie zębatka widoczna z zewnatrz bez rozbierania silniczka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 306 gości